MAALISMAMMAT 8

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susannaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ollut todella laiska kirjottamaan, mutta ehkä se tästä vilkastuu, kun on enemmän kotona. Täälläkin menee kaikki hyvin ja masu kasvaa. Kaikki on valmiina tulokasta varten...sairaalakassinkin pakkasin tällä viikolla ;)

Itse olen pessyt vauvan vaatteita samassa kun muitakin pyykkejä. Ei kai se nyt niin vaarallista ole. Hope not!

Masussa ollaan todella vilkkaana aamusta iltaan ja tietty öisinkin. Olisi kiva tietää minkä kokoinen möttiäinen sieltä on tulossa...kai se tulevassa lääkärineuvolassa arvioidaan.

Synnytys käy koko ajan useammin mielessä, mutta ei varsinaisesti mitenkään pelota. Ei osaa pelätä, kun ei oikein tiedä mitä odottaa. Synnytys kun menee aina niin kuin menee. Ei voi etukäteen suunnitella.

Supi
32

Täälläkin ollaan hengissä, palstailen enemmän toisella sivustolla jossa on kivempi käyttöliittymä. Käyn kuitenkin täälläkin ahkerasti lukemassa teidän muiden juttuja.. Koitan itsekin kirjoitella useammin jatkossa! :)

Äitiysloman alkua odotellaan, ja meillä on vielä muuttokin edessä tässä välissä. Vauvalle ei siis voi laittaa paikkoja valmiiksi ennenkuin ollaan uuteen kotiin asetuttu asumaan. Toivottavasti ei tule kamala paniikki sen kanssa sitten viimehetkellä. Yhdistelmävaunut ollaan kyllä jo tilattu ja pinnasänky ostettu. Turvakaukalo ja sitteri pitäisi vielä hommata, ja sitten pienempää rompetta..