Alkuperäinen kirjoittaja kävikö tosiaan pahasti?:Mitä sille tapahtu? Onko se vielä hengissä? Täysissä sielub ja ruumiin voimissa?Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Kysyn vaan:Sä kerrot tosi paljon sun elämästä(?) täällä ja kyllä sen kertoman perusteella on melko moniongelmainen kuva tullut. Ja ne monet vakavat asiat, joista olet kertonut, ei todellakaan ole satunnaisia. Vai onko alkoholismi, mt-ongelmat, huumeidenkäyttö, ongelmat alamaailman kanssa jne. satunnaisia asioita vailla kokonaisuutta.
Sun kertoma elämä vaikuttaa niin monenkirjavalta, ongelmaiselta ja oudolta, että eiköhän siinä ole ns. hyvänpäivänlisää ainakin puolet.
ja että tollasen ihmisen annetaan tehdä sairaanhoitajan töitä. kyllä ei täällä töitä tuollaiselle ihmiselle tulis, se on varma. eiköhän tuohon oikeesti puuttuis valvirakin. niin paljon noita myrkkyhoitsuja ollut, hoitotyöhön ei todellakaan päästetä aivoleikkauksesta toipuvaa mt-ongelmaista narkkari-alkoholistia. ihmettelen suuresti jos kerran vauvakin on, että perhe ei sen suuremmassa seurannassa sossun puolesta ole, noilla ongelmilla.
Miksi mie lisäisin omiani, aika moni tuttu tätä palstaa lukkee kuitenki![]()
Koko urani aikana en töissä ole ollu missään tekemisissä lääkkeitten kans, siinä sitä taas ollaan ko kuvitellaan tietävänsä kaiken sen perusteella mitä lukkee minun kirjotuksia. Minun työnkuvaa ei tasan tarkkaan tiä ko ne jotka minut tuntee, mitäpä sitä täällä huutelemaan.
Kerronpa sen verran että eräs mukava palstalainen on tehny minusta ilmotuksen sossuun jo raskausaikana, ja ilmotus todettiin aiheettomaksi. Kolmeen kertaan. Ja se palstalainen (tai no palstaa lukenu samalta kylältä oleva tyyppi ) sai kyllä sitä mitä tilasiki.
Kyllä minun tietääkseni. Miksei ois?