Mahtava Tivolipäivä takana!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Hauskaa oli ja rahaa meni paljon, mutta lasten ilo oli sen arvoista. kaikki lapset saivat rannekkeet ja mutamat irtoliput ostettiin aikuisille ja narunvetoa ym. varten ( miks ei vois olla vaikka lippu tai 1e)

Mahtava päivä kaikinensa. Nyt luulis lapsia väsyttävän :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä tivoli?
Eikös teidän lapset ole jo isoja tivoliin?

Suomen tivoli on Rovaniemellä sunnuntaihin asti. Sitten se onkin viipynyt täällä kolme viikkoa putkeen.
Kerran vuodessa näkyy tivoli täälläpäin =)
No en mä nyt tiiä onko kukaan koskaan liian iso tivoliin. samnmantapaisia laitteitahan sielä on kuin esim linnanmäellä. Ei kyllä tuo 9v oikein uskaltanut juuri mihinkaään mennä, muttta niistä mistä tykkäsi, kävi monta kertaa. Tykkää kovast narunvedoista ja onginnoista

Mulle on jäänyt kuva, että te olette nuuka/köyhä perhe. Kas kun varaa oli tivoliin :)

Minusta hyvä, että vaikka rahaa on vähän niin pyritään lapsille järjestämään joskus jotain mukavaa ohjelmaa :)

Mulle on jäänyt kuva, että te olette nuuka/köyhä perhe. Kas kun varaa oli tivoliin :)

kaipa sitä kerran vuodessa voi sen verrran tuhlata, kuitenkaan ei käydä missään kaukana kesälomalla. 'Kalastellaan sitten taas vähän viileämmillä keleillä, helteellä edes kala ei kunnolla syö

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Mikä tivoli?

Suomen tivoli on Rovaniemellä sunnuntaihin asti. Sitten se onkin viipynyt täällä kolme viikkoa putkeen.
No en mä nyt tiiä onko kukaan koskaan liian iso tivoliin. samnmantapaisia laitteitahan sielä on kuin esim linnanmäellä. Ei kyllä tuo 9v oikein uskaltanut juuri mihinkaään mennä, muttta niistä mistä tykkäsi, kävi monta kertaa. Tykkää kovast narunvedoista ja onginnoista

Muistin, että teidän nuorin jo vanhempi ja sitten vanhin 17v.
Mitä maksoi rannekkeet?

Mikä tivoli?

No en mä nyt tiiä onko kukaan koskaan liian iso tivoliin.

Peesaan sinua Rollolainen aivan täysin, pitää sitä hieman lapsenmielisyyttä aina löytyä eikä ottaa elämää niin ryppyotsaisesti. Tivolissa on tunnelmaa! :)

Ap, jos itse ostitte kaikille lapsille rannekkeet (ilman että lapsien itse piti maksaa niistä mitään), olen sinusta jopa hieman ylpeä! :)

kyllä itse ostin. toki lapsila oli hieman omaakin rahaa mukana, mutta vain tuo kupus taisi omia rahojaan käyttää narunvetoon . ajatella vielä tuhlattiin syömisiinkin ja taksiinkin. tosin nää olivat pientä niihin rannekkeisiin ja lippuihin verrattuna, ne olivat suuurin menoerä

Mikä tivoli?

Muistin, että teidän nuorin jo vanhempi ja sitten vanhin 17v.
Mitä maksoi rannekkeet?

vanhin on 16v ja kyllä hänkin nautti kovasti, halusi käydä monesskain laitteessa vielä, nissä vähän lapsellisimmissakin.

mulle riiti ihan maailmanpyörä ja kummitujuna, possujunaan mä oo jo liian vanha=)

Rannekkeet maksoivat 112e + irtoliput päälle

Me tullaan Roihin tivoliin lauantaina. Rahaa kyllä uppoaa. Ei nuo muksut onneksi uskalla käydä monessa laitteessa, joten rannekkeita ei osteta. Esikoisen 9v ranneke oli viime kesänä turha ostos.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Kiva että on ollut hieno päivä ja rahaa löytyi tuollaiseen hauskanpitoon, lapsillekin varmaan hurjasti iloa tästä päivästä :)

no nuohan olis ollet vilä pidempäänkin, mutta kyllä 6 tuntia on passeli, Mun jalat on jo aika muussia

Yhteistyössä