mahtavaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä vain"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä vain"

Vieras
olen yksinhuoltaja. työni on kiireistä enkä millään saa työnantajalta jatkuvasti lupaa olla pois eri juttujen takia jotka liittyvät lapsiin. olen yrittänyt saada aikoja työaikani ulkopuolelta mutta turhaan. olen nyt kolmatta kertaa joutunut perumaan neuvolan kun en kertakaikkiaan ole ehtinyt sinne, työn takia. ja lisäksi tämä olisi ollut tarkistuskäynti ei varsinainen neuvola. neuvolantäti oli hyvin ystävällinen kun soitti..sanoi että on huolissaan meidän perheestä kun jatkuvasti perutaan aikoja ja että on aikeissa soittaa siitä syystä lastensuojeluun.eli näin lyhyesti johtopäätöksenä on että minun ei ole kohta mahdolista käydä töissä kun tälläistä sitten sattuu..työtönkö äiti on sitten parempi jotta ehtii juoksemaan kaikki ajat läpi mitä on varattu.

lakisäätrinen juttu, jos toistuvasti (=3krt) jättää viemättä tutkittavaksi niin niiden on pakko tehdä se ls-ilmoitus. Sun ja lapsesi parhaaksi. jospa saisit sit apuakin...

Ymmärrän tuskasi. Valitettavasti tämä maailma on pullollaan kyynikkoja jotka eivät kykene näkemään toisen elämän realiteetteja. Koita soittaa sinne neuvolaan ja selitä asia. Ja sitä paitsi kyllä itseasiassa laki on varmaan puolellasi siinä että voit olla ko. ajan pois töistä, koska aikaa ei ole saatavilla muuhun aikaan. Typerää että näin yksinkertaisista ja jokaisen oikeuksiin kuuluvista asioista pitää vielä tänäkin päivänä tapella.

lakisäätrinen juttu, jos toistuvasti (=3krt) jättää viemättä tutkittavaksi niin niiden on pakko tehdä se ls-ilmoitus. Sun ja lapsesi parhaaksi. jospa saisit sit apuakin...

Jättää viemättä ilman ilmoitusta vai soittaa hyvissäajoin muuttaakseen aikaa?

Tuli vaan mieleen että omien lasten kohdalla olen varmaan parikymmentä aikaa perunut tämän vuoden aikana. Pojan kuulolaitteen sovituksen kohdallakin peruin kaksi aikaa ja vasta kolmas sopi.

[QUOTE="minä vain";27703181]olen siis perunut ajat ja pyytänyt uudet ajat..kolme kertaa on kuulemma liikaa..[/QUOTE]

Järjetöntä. Sen ymmärtäisin jos ilmoittamatta jättää tulematta useita kertoja että se herättäisi huolta. Mutta jos se että ihmisellä on töitä riittää ls-ilmoitukseen niin en taas ihmettele ettei resurssit riitä ongelmaperheiden auttamiseen.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
kun en käytä alkoholia, enkä muutenkaan kohtele lapsia huonosti..ainoa syntini on yksinhuoltajuus ja kiire. pitää varmaan alkaa äkkiä työttömäksi ja juopoksi jotta ei heidän tarvitse keksiä syitä lastensuojeluilmoitukselle..

Yhteistyössä