E
"eve"
Vieras
muutettiin yhteen, ja meillä ei ollut kuin yksi patja,peitto ja tyynyt..oikeesti..
Kumpi teistä ennen yhteenmuuttoa nukkui ilman patjaa ja peittoa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
muutettiin yhteen, ja meillä ei ollut kuin yksi patja,peitto ja tyynyt..oikeesti..
Voiko yrittäjä saada toimeentulotukea?
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;23247038:Siis työvaatteet koulun työharjoittelua varten, silmälasit ym? Luulin että sieltä saa vaan toimeentulotukea. Itse en noista tiedä mutta toieentulotuesta oon kuullut. Mitä muuta kaikkea sossu maksaa? Maksaako pelkästään ulkomaalaisille?
Kyllä ne vaan maksaa. Tuttujen vastarakennettu talo maksetaan sossun rahoilla, samaten juuri hankittu uusi autokin. Vanhemmat ei ole töissä, tosin hyvästä syystä, mutta kivasti ne sitä rahaa saa.
mikä teitä ihmisiä vaivaa?? Ei se oo teidän rahoista pois jos jotkut hyväksikäyttää sossua!. Ette te maksais veroja yhtään sen vähempää jos sossu karsis asiakkaita. Aina löytyy rahoille käyttöä. Antakaa jo olla. Mä säälin niitä jotka on tuhlanneet rahat viinaan ja tupakkiin ja elävät maksusitoumuksilla. Voi raukat. Ja voi raukkojen lapsia joitten mammat käy sossun luukulla.
Voi juku miten monilla on väärä kuva, vaikka elänyt sosiaalitoimen varoilla.
Raaka totuus on, että jotkut opetetaan elämään sosiaalitoimenvaroilla, esim. laitoslapset jotka saavat paljon muuttaessaan omilleen, sekin riippuu osittain vanhemmista. Ja he oppivat jo laitoksessa tai perhekodissa, että kun asiat ei mene niinkun he haluavat on seuraava asia "mä soitan sossulle".
Ja tuo paljon puhuttu silmälasiasia, se on tapauskohtaista. Minun silmälasit maksoivat 350 ja sossut maksoivat. Ja ei, en ole ylpeä siitä, että sossu on maksanut asioistani niin paljon, mutta joillakin ei ole vaihtoehtoja. Miettikää erimahdollisuuksia, älkääkä katsoko noin mustavalkoisesti asioita.