Makutuomaria kaivataan (sis.linkit)

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
http://nlab.dk//stories/110_4_318_jIFeOAT9/imagepage1.htm

Tuo 579 euron homma

vaiko

http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=5204&ea=1

tää 299 homma

Kumpi miellyttääpi enempi silmää?

Kävin koeajamassa molemmat, tuo kalliimpi on mielestäni taivaallisen hyvä istua ja tuossa halvemmassa hitusen kaposet nuo tuolit minua isommille ihmisille ajateltuna (siis vieraita ajattelen). Mustat pehmukkeet meinasin hankkia, kummatko ikinä otankaan..

Niin ja meijän talo on vaaleankeltainen ja valkoiset ikkunapuitteet. Jos sillä merkitystä. Katetulle terassille tulevat.


Makutuomarit hop hop, nyt teitä tarvitaan!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:32 Heili Karjalasta kirjoitti:
http://nlab.dk//stories/110_4_318_jIFeOAT9/imagepage1.htm

Tuo 579 euron homma

vaiko

http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=5204&ea=1

tää 299 homma

Kumpi miellyttääpi enempi silmää?

Kävin koeajamassa molemmat, tuo kalliimpi on mielestäni taivaallisen hyvä istua ja tuossa halvemmassa hitusen kaposet nuo tuolit minua isommille ihmisille ajateltuna (siis vieraita ajattelen). Mustat pehmukkeet meinasin hankkia, kummatko ikinä otankaan..

Niin ja meijän talo on vaaleankeltainen ja valkoiset ikkunapuitteet. Jos sillä merkitystä. Katetulle terassille tulevat.


Makutuomarit hop hop, nyt teitä tarvitaan!!!

Ottaisin halvemman. ...tosin jos mieheni tuon kuulisi, jäisi ihan :o (kuulemma näin päin ei yleensä tapahdu ;) )
 
näyttää palon pienemmältä se pyöreä. mutta kuitenkin ottaisin sen halvemman kun pidän enemmän neliskulmaisesta pöydästä ja onhan siinä kuitenkin varmaan enemmän pinta-alaa kuin siinä pyöreässä...
 
Ostaisin kalliimman, koska näyttää jykevämmältä, halvempi näyttää kovin kevytrakenteiselta. Kalliimpi miellyttää muutenkin enemmän, persoonallisempi ja laadukkaan näköiset... osta ne =)
 
Ei ollut pyöreää vaihtoehtoa tarjolla!

Neliskanttinen on ainoa, mikä tohon käypi...

Ja kävin Askossa, Sotkassa, Jyskissä, Maskussa ja Stemmassa, siinä taiskin olla kaikki tämän kylän liikkeet ja maskussa, jyskissä ja sotkassa oli mukavuuksiltaan parhaat niistä jotka tohon meijän käyttötarkoitukseen sopiipi. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:43 mä kirjoitti:
Ostaisin kalliimman, koska näyttää jykevämmältä, halvempi näyttää kovin kevytrakenteiselta. Kalliimpi miellyttää muutenkin enemmän, persoonallisempi ja laadukkaan näköiset... osta ne =)

Joo toi tiikki on miehenkii makuun enempi.. Ja ehkä miunkii..Kun siinä on semmonen ihanan tuntuinen pinta. Tiikki-juttuja tosi huonosti tarjolla vaan missään..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:45 Iso Paha Susi kirjoitti:
Toi Sotkan kalustus on kivemman näköinen mutta niissä pitäisi itse ensin istua että tietäisi onko hyvät :D

No se just kun niissä istuminen ei ollu kivempaa kun noissa toisissa. Ja niissä on vähemmän #&%?$!* leviämistilaa, jos tässä vielä leviää takapuoli tai jos tulee isompia vieraita kylään..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 17:44 Heili Karjalasta kirjoitti:
Ei ollut pyöreää vaihtoehtoa tarjolla!

Neliskanttinen on ainoa, mikä tohon käypi...

Ja kävin Askossa, Sotkassa, Jyskissä, Maskussa ja Stemmassa, siinä taiskin olla kaikki tämän kylän liikkeet ja maskussa, jyskissä ja sotkassa oli mukavuuksiltaan parhaat niistä jotka tohon meijän käyttötarkoitukseen sopiipi. :D

hups! kun avasin ylemmän linkin niin en selannut sivua yhtään alas päin joten luulin että toinen vaihtoehto oli se ylempi ryhmä... :ashamed: mutta edelleen minusta se alempi on kivemman näköinen. =)
 

Yhteistyössä