http://nlab.dk//stories/110_4_318_jIFeOAT9/imagepage1.htm
Tuo 579 euron homma
vaiko
http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=5204&ea=1
tää 299 homma
Kumpi miellyttääpi enempi silmää?
Kävin koeajamassa molemmat, tuo kalliimpi on mielestäni taivaallisen hyvä istua ja tuossa halvemmassa hitusen kaposet nuo tuolit minua isommille ihmisille ajateltuna (siis vieraita ajattelen). Mustat pehmukkeet meinasin hankkia, kummatko ikinä otankaan..
Niin ja meijän talo on vaaleankeltainen ja valkoiset ikkunapuitteet. Jos sillä merkitystä. Katetulle terassille tulevat.
Makutuomarit hop hop, nyt teitä tarvitaan!!!
Tuo 579 euron homma
vaiko
http://62.44.243.30/sotka/naytatuote.php?autonum=5204&ea=1
tää 299 homma
Kumpi miellyttääpi enempi silmää?
Kävin koeajamassa molemmat, tuo kalliimpi on mielestäni taivaallisen hyvä istua ja tuossa halvemmassa hitusen kaposet nuo tuolit minua isommille ihmisille ajateltuna (siis vieraita ajattelen). Mustat pehmukkeet meinasin hankkia, kummatko ikinä otankaan..
Niin ja meijän talo on vaaleankeltainen ja valkoiset ikkunapuitteet. Jos sillä merkitystä. Katetulle terassille tulevat.
Makutuomarit hop hop, nyt teitä tarvitaan!!!