koirat haukkuu mutta karavaani kulkee
Juu, viime päivinä on tuntunut, että joku testaa karavaanini kestävyyttä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
koirat haukkuu mutta karavaani kulkee
muistatko miten kävi sen sarjakuvan kanssa? Sen piirtäjä ei ole enää ikinä turvassa. Mutta jos suomalainen nostaa metelin Suvivirren laulamisen lopettamisesta kevätjuhlissa, niin me kaikki ollaan hommafoorumissa riehuvia rasisteja :O
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911069:Juu, viime päivinä on tuntunut, että joku testaa karavaanini kestävyyttä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26911006:palsta nyt vaan tietää ettei meillä paukut riitä parempaan.![]()
muistatko miten kävi sen sarjakuvan kanssa? Sen piirtäjä ei ole enää ikinä turvassa. Mutta jos suomalainen nostaa metelin Suvivirren laulamisen lopettamisesta kevätjuhlissa, niin me kaikki ollaan hommafoorumissa riehuvia rasisteja :O
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26911092:sun "asia" on tässä ketjussa pelkkää toisten sanomisista vinkunaa.
et parempaan edes pysty.
jos se meinaa mennä huonoon happeen niin pari päivää telakalla palauttanee kunnon taas hyväksi
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911115:Vihjaatko, että olen palstaillut liikaa?
Ei liity ei, mutta eikö me saada pitää mitään "pyhänä" ja meille tärkeänä. Saako meille tärkeät asiat aina lakaista maton alle? Tätä minä en ymmärrä. Sitä täällä tehdään koko ajan.
Ei liity ei, mutta eikö me saada pitää mitään "pyhänä" ja meille tärkeänä. Saako meille tärkeät asiat aina lakaista maton alle? Tätä minä en ymmärrä. Sitä täällä tehdään koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911104:Siis onko sinusta hyvä, että on olemassa tabuja, joista ei saa puhua tai kertoa tarinoita? Tulisiko Marskiin suhtautua Suomessa samoin kuin ääri-islamistit suhtautuvat Muhammediin?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911093:Siksipä juuri tabuja ei saisi päästää syntymään. Ajattele, jos elokuva jäisi tekemättä äärimarskistien uhkan takia. Onneksi tällaisen elokuvan saa tehdä Suomessa!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26911131:älä jaksa kiukutella vaikka et mulle kelvannukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911149:Tässä oli minun pointtini, jota kukaan ei kommentoinut. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911149:Tässä oli minun pointtini, jota kukaan ei kommentoinut. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26911131:älä jaksa kiukutella vaikka et mulle kelvannukkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26911093:Siksipä juuri tabuja ei saisi päästää syntymään. Ajattele, jos elokuva jäisi tekemättä äärimarxistien uhkan takia. Onneksi tällaisen elokuvan saa tehdä Suomessa!