Huh mikä aamupäivä. Oltiin kaverilla kylässä, sinne synty kuukausi sitten toinen tyttö. Oli hulinaa ja vilinää. Meidän esikoiset on "kavereita", nyt jostain syystä kinasivat joka jutusta ja koko ajan olisi pitänyt saada sama lelu....Luulin, että se vaihe olisi mennyt jo..Meidän pojuli oli onneksi iisisti, mutta hoidin avuksi heidän vauvaa kun siellä haluttiin tarjota meille lounas. Kotiin päästyämme esikoisemme ei halunnutkaan nukkua, meni 1 h 45 siihen nukutustouhuun. Laitoin äsken pojun nukkumaan ulos ihan vaan siksi että saan hetken huilia. Pinna meinaan kiristy sen verran paljon...
Meidän poju tosiaan ryömii jo, ja tietty kierii joka suuntaan. Vetää ittensä istumaan sitterissä ja varpaat on ollut tosiaan hitti jo jonkun aikaa. Vetää niistä joko sukat pois ja sitten sukat suuhun tai imeskelee varpaitaan

Kamalasti kiljuu ja päästelee mitä hassuimpia ääniä...Meidän poju taitaa ollakin joukon vanhin kun syntyi eka päivä
Esikoiselle ostettiin muut uutena paitsi saatiin serkuilta hoitopöytä ja sänky. Niin, ja kaukalon ostin puolitutulta. Kakkonen on saanut siskon vanhaa - yllättäen - paitsi pojan vaatteita olen kyllä ostellut. Ostelin niin paljon neitille mekkoja ja kaikkea tyttösöpöä ettei ne kyllä millään istu pojulle...Jonkun verran oon saanut käytettyjä vaatteita tutuilta mutten pilvin pimein. Mun tapa rentoutua on kaiketi ostella lapsille vaattetita

No, en mitään hirveitä määriä mutta tykkään laittaa ne nätiksi....ja alesta lähinnä ostelen aina. Mummit sitten raijaa "tuliaiseksi" leluja ja kirjoja harva se viikko.... Pitkästä aikaa ostelin itellekin pari paitaa kevään piristeeksi, teki hyvää

Nykyäänkun meinaa tulla huono omatunto jos itselleen ostelee...Nyt ei tullut!
Ankea keli tosiaan tänään....Laitoin viikonloppuna orvokkeja pihalle ja partsille, kyl ne onneksi kestää pikkupakkasen jos vielä sattuu tulemaan. Vaikka kaiketi huomenna olis jo kivempaa keliä tiedossa.
AI niin, poju söi viime yönä vaan kaksi kertaa klo 22 ja 7:30 välillä. Oli luxusta meillä

))