Tt
Laittakaa nyt niistä karhuhaalareista kuvaa tänne niin saan vielä ihastella ja luultavasti sitten itekkin tilata
Koossa 56cm:kö ootte kaikki tilanneet? Ite mietin että jääkö se sit heti pieneksi?! Jos vauva oliski vaikka rapiat 50cm jo synnyttyään! Mut voishan sitä sitte ostaa koossa 62cm jonku muun haalarin
Mahtaa olla mukava 'karhukopla' täällä marraskuussa, hihi! :heart:
Kuiskaten mä ostin ton hoitoalustan ihan Prismasta (oli viimeinen). Oli pakko ottaa kun kerranki kuosi miellytti, muut olis ollu sellasia keltaisia, v.sinisiä tai v.punaisia nallekuvioisia eikä oikein sytytä
Tossa on harmaa alapuoli ja valk. yläpuoli ja sitten harmaan, mustan ja beigen värisiä noita kiekuroita...ihqu!
Mutta luulis myös lastentarvikeliikkeistä löytyvän tai vaikkas Tampereen Prismasta
Ristiäisistä täällä on kyselty?!
Meillä ei myöskään ole ristiäisiä vaan nimenantojuhla ja nekin pienet ja tiiviit ihan täällä kotona =) Kaksosilla olikin isommat nimiäiset mummulassa ruokineen ja kakkuineen (mummu halus järjestää ) mutta nyt luultavasti ihan kotona ja kahvilinjalla/kakku
Yksi varma 'haltiakummi' meillä jo on, muut vielä mietinnässä. Taitaa saada poika vain naiskummeja tälläkertaa kun ei ole oikein miesväkeä/pariskuntia ketä vois pyytää!
Niin ja luulen että tammikuussa sitten vasta juhlitaan. En viitsi sitten kiirehtiä kun muutenki kaikki on taas uutta ja ihmeellistä
Eipä tässä sen ihmeellisempää, kaikki hyvin :heart:
Ehkäpä lähdetään tästä kohta ulos kun on taas niin kaunis ilma! =)
Illalla tulee mun veli morsmaikkuineen ottamaan varaslähdön ja kahvittelemaan jo poikien synttäreitä!