*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HEINÄKUUSSA ***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja thor
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heips pitkästä...pitkästä aikaa. Olen ehtinyt lueskella teidän kuulumisia, mutta en kirjoitella. Jatkossakin ehdin vain piipahtamaan silloin tällöin. Täällä lirahti vähäsen lapsivettä parina päivänä edellisviikolla. Kävin synnärillä tarkistamssa tilanteen. Ja kaikki nyt ok. Ristiäisiä en pidä vauvelille vaan nimenantojuhlat, jonne saa kutsun vain oma perhe, kummit ja muutama hyvä ystävä...suku saa pysyä kauempana. Kaksi kummitätiä on silti jo vauvelilla ollut viikosta 7 saaakka.

Heips!

Ja kiva nähdä niin monia tuolla fb:n puolellakin! :wave:

thor, kyllä siellä molemmilla jalkojen välissä asiaankuuluvat tykötarpeet näkyi. :D

Jennyli, painoeroa nyt 590/730. Toinen menee siis käyrillä ala- ja toinen ylärajalla. Lisäksi a:n napavirtaukset on hieman heikentyneet. Painoa on molemmille kyllä vajaassa viikossa tullut ihan kiitettävästi (150/170 g), joten molemmat kyllä kasvaa hyvin. :) A:n sydämestä etsitään parin viikon päästä uudelleen aortan ja keuhkovaltimon lähtökohtia, joista ei nyt saatu varmuutta. Tämäkin voisi osittain selittää hitaampaa kasvua. Mutta mitään hälyyttävää ei ole, kaikki ihan mallillaan. :)

Tänään hain kotiin H&M:n nallepuvut ja ne on aivan ihanat! Nyt olisikin kauhea kuume alkaa tehdä hankintoja kaksinverroin, kun tuo sukupuoliasiakin selvisi. :whistle:

Täällä aletaan jauhopeukaloimaan, huomenna allekirjoittaneen työpaikalla syödään yhdistettyä lomallelähtö- ja synttärikakkua. :) Luulen, että ryökäleet ovat jo ostaneet möykeröisillekin jotain, koska todennäköistä on, etten enää loman jälkeen töihin palaa. Sen verran salaista supinaa olen käytävillä kuullut...
Mies lupasi myös vääntää kotiin huomiseksi jotain hyvin rasvaista, sokerista ja suklaista leivonnaista. :p Kyllä taas vaaka kiittää. :whistle:

Me tultii just muksujen kanssa ulkoa sisälle,oltii ainaki 3h leikkimässä tuolla kun on niin nätti ilmakin.

Naapurissa kun on vieraita ja kun tultii tohon meitin etupihalle niin eiköhän taas kysytty että onko nuo 2 isompaa tyttöä kaksosia ja udeltiin kasten iät ja sukupuolet sekä se yksi äijä osottaa mun mahaa ja kysyy että onko tulossa viides johon vaan nyökkäsin..sitte vielä he kysyivät että voiko nää kaikki muksut olla sinun omia.

Mä kans hain postista h&m paketin, jossa ihana nallepuku, ja 3kpl rusk/valkoisia bodyja (56cm). :heart:
Huomenna pitäs jaksaa raahautua kaupunkiin, tytölle eskaritarvikkeita ostamaan, niin ja vaatteita tietysti myös..
Viikonloppuna lähetään sukuloimaan keskipohjanmaalle.. =)
:wave:
Pikkuruinen+poitsu 26+2 :heart:

Hmm, mun tilaama karhupuku on edelleen jossain matkalla, toivonmukaan tulee joskus perille :saint: sitten kaikki muistaa kuvata omat karhunpentunsa sairaalasta lähtiessä ;)

täällä ei omaan napaan mtn uutta, närästää kaikki ruoka, mitä syö... ja rapuissa kävely tuntuu sekä jaloissa, että mahassa :|

Kuiskaten 23+4

Moikka,
Laskettu aika mulla 12.11
Mä täällä harmittelen, etten mennyt 4D:hen, mutta hyvä varmaan säästää rahat uuteen läppäriin, kun tämä kuumuudesta ja epämääräisestä toiminnasta päätellen on tullut elinkaarensa päähän...

Voihan vitsi... Mites noitten hiivalääkkeiden kanssa on raskausaikana, onko jotain erikoista? ja pitääkö miun sitten neuvolaan soitella hiivaepäilyistä? Ikinä ei oo ennen ollut ja nyt kaikki oireet kovin viittais siihen :/

muoks*

Ja täälläkin laitettu haut FB ryhmään menemään :)

Valkolilja, ihanat ultrakuvat ja onnea pojista!

Tervetulotoivotukset uusille!

Meikäläinen osti sitten eilen vaunut, mustat Brion Kombit. Ne on aivan ihanat! Ovat miehenkin mieleen värinsä puolesta. Kovasti tekisi mieli jo lähteä niiden kanssa lenkille, mutta eiköhän ensin odoteta kyydittävää mukaan. :) Seuraavaksi pitäisi osata löytää turvallisin kaukalo pikkuiselle.

Esikko77 ja Möhköfantti 23+5

Hain kanssa FB:n ryhmään, siellä nähdään!

Joku oli miettinyt asetuksia miten saisi salattua vielä ryhmään kuulumisensa. Mä tein ihan ryhmä asetuksista, että mun ryhmät näkyy vain mulla, ei siis edes kavereille eikä verkostoille...

W09 25+5

Mukava nähdä fb:ssa teitä kaikkia :wave: =)

Voih, pitääkö minunkin sortua siihen nallehaalariin kun kaikki muutkin?! :whistle: :D Onhan se ihqu, ei voi kieltää ;)
Mitä kokoa ootte muuten tilanneet...62?!

Meillä oli tänään isännän kans vapaailta ja käytiin tosiaan Tampereella testaamassa maailmapyörä ja lisäksi terassilla ja vähän shoppailemassa :D
Lähinnä tuli ostettua TAAS poikien huoneeseen ja myös synttärilahjat heille mutta sai vaavikin pienet potkarit ja bodyn sekä mieleisen hoitopöydän alusen löysin kanssa (oli pakko ottaa heti kun kuosi miellytti) :heart:

Nyt vätystää joten öitä! |O :wave:

:wave:

Voi elämä mitkä kivut nyt,tosin itseään saa vaan syyttää..heräsin ihan sairaan aikasin (05.28) ja koko ajan tehnyt jotain,päivällä lähdettiin kylpylään ja sieltä suoraan Tuuriin ostoksille ja kotona 21.00 ja nyt en pysty ees käveleen :o aamusti en varmaan pääse ees ylös.. |O
no tietää ainakin ettei enää lähde noin hulluille reissuille,vaikka ihanaa olikin

nunneliini: ei se puku talvella mene,ainakaan mun mielestä. mut kannattaa se tilata,on aivan ihana :D
mä otin kokoa 56cm vaan kun meillä on kyllä noita haalareita tytöltä,niin ei silleen tarvita,mut ihana on!!

nyt nukkumaan,että huomenna jaksaa taas. onneksi on vielä huominen vapaa joten saa toipua,tosin illalla sirkukseen tytön kanssa

huomisiin!

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:
Voihan vitsi... Mites noitten hiivalääkkeiden kanssa on raskausaikana, onko jotain erikoista? ja pitääkö miun sitten neuvolaan soitella hiivaepäilyistä? Ikinä ei oo ennen ollut ja nyt kaikki oireet kovin viittais siihen :/

muoks*

mun mielestä ei tartte soittaa neuvolaan,pyydät apteekista vaikka vielä apua,eikös se ollut niin että kun on raskaana niin ei saa käyttää niitä missä on se asetin?!

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuihra:

muoks*

mun mielestä ei tartte soittaa neuvolaan,pyydät apteekista vaikka vielä apua,eikös se ollut niin että kun on raskaana niin ei saa käyttää niitä missä on se asetin?!

asetinta ei saa käyttää , puikko työnnetään sormin.

Heippa taas kaikille!!Kaikkien kuulumiset luettu joka päivä, mutta omia kuulumisia ei ole tullut kirjoitettua kun ei nyt mitään ihmeellistä ole tapahtunut, vointi ennallaan :) Onnea kaikille hyvistä kuulumisista. :flower:

Minäkin laiton fb:iin ryhmäkutsun :) Siellä tulee notkuttua joka päivä, joten siinä mielessä helppo tapa jatkaa kuulumisten vaihtoa kanssasisarten kanssa :) Kyllä palstailua on kiva jatkaa synnytyksen jälkeenkin,, varmasti silloin vasta niitä neuvoja ja tukea tarvitseee kaiken uuden asian edessä :)

Tänää poksuu taas :heart:

Milliz + toukka 24+0

Nyt rupes itteäkkin kutkuttamaan siihen malliin että pitäsköhän tilata se karhuhaalari meitinki pojalle..siitä haalarista näyttäs tulevan marrasmasujen 09 tunnusmerkki :laugh:

Täällä saatiin onneksi nukuttua yö hyvin.Poikakin nukku 8.30 asti ihanaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja taaperotx4:
Nyt rupes itteäkkin kutkuttamaan siihen malliin että pitäsköhän tilata se karhuhaalari meitinki pojalle..siitä haalarista näyttäs tulevan marrasmasujen 09 tunnusmerkki :laugh:

Täällä saatiin onneksi nukuttua yö hyvin.Poikakin nukku 8.30 asti ihanaa!!

joo jos tuolla kadulla kulkiessa näkee marraskuun jälkeen vauvan nallehaalarissa niin tietää et tää on varmasti sieltä plussan marraskuisista :laugh:

Tt :laugh:
Laittakaa nyt niistä karhuhaalareista kuvaa tänne niin saan vielä ihastella ja luultavasti sitten itekkin tilata ;)
Koossa 56cm:kö ootte kaikki tilanneet? Ite mietin että jääkö se sit heti pieneksi?! Jos vauva oliski vaikka rapiat 50cm jo synnyttyään! Mut voishan sitä sitte ostaa koossa 62cm jonku muun haalarin ;) :p
Mahtaa olla mukava 'karhukopla' täällä marraskuussa, hihi! :heart: :D

Kuiskaten mä ostin ton hoitoalustan ihan Prismasta (oli viimeinen). Oli pakko ottaa kun kerranki kuosi miellytti, muut olis ollu sellasia keltaisia, v.sinisiä tai v.punaisia nallekuvioisia eikä oikein sytytä :whistle:
Tossa on harmaa alapuoli ja valk. yläpuoli ja sitten harmaan, mustan ja beigen värisiä noita kiekuroita...ihqu! :D
Mutta luulis myös lastentarvikeliikkeistä löytyvän tai vaikkas Tampereen Prismasta ;)

Ristiäisistä täällä on kyselty?!
Meillä ei myöskään ole ristiäisiä vaan nimenantojuhla ja nekin pienet ja tiiviit ihan täällä kotona =) Kaksosilla olikin isommat nimiäiset mummulassa ruokineen ja kakkuineen (mummu halus järjestää ) mutta nyt luultavasti ihan kotona ja kahvilinjalla/kakku ;)
Yksi varma 'haltiakummi' meillä jo on, muut vielä mietinnässä. Taitaa saada poika vain naiskummeja tälläkertaa kun ei ole oikein miesväkeä/pariskuntia ketä vois pyytää!
Niin ja luulen että tammikuussa sitten vasta juhlitaan. En viitsi sitten kiirehtiä kun muutenki kaikki on taas uutta ja ihmeellistä ;)

Eipä tässä sen ihmeellisempää, kaikki hyvin :heart:
Ehkäpä lähdetään tästä kohta ulos kun on taas niin kaunis ilma! =)
Illalla tulee mun veli morsmaikkuineen ottamaan varaslähdön ja kahvittelemaan jo poikien synttäreitä!

tässä olis kuva, se on söpö

http://files.hm.com/media/products/755/DXL755_70032_16029_66_1112.jpg

mie tilasin siks 56cm ku mun veljen tytöllä on 62cm, niin saan sieltä sit isomman

en sit näemmä osannu laittaa sitä kuvaa tähän

Tässä rupesin miettimään että saakohan noita haalareita esim skanssin tai myllyn h&m:stä?
Sais sen heti sitte käteen hypisteltäväksi ettei tarttis ootella että koskas ois kotona jos sen vaan pystyy tilaamaan.

Yhteistyössä