V
vierailija
Vieras
#unelmien valtioita.Wonderlist on listannut vuoden 2016 korruptoituneimmat valtiovallat. Tässä ne tulevat:
- Nigeria
- Pohjois-Korea
- Somalia
- Irak
- Afghanistan
- Sudan
- Venezuela
- Libya
- Eritrea
- Etelä-Sudan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
#unelmien valtioita.Wonderlist on listannut vuoden 2016 korruptoituneimmat valtiovallat. Tässä ne tulevat:
- Nigeria
- Pohjois-Korea
- Somalia
- Irak
- Afghanistan
- Sudan
- Venezuela
- Libya
- Eritrea
- Etelä-Sudan
Sekin voi olla mahollista ja nyt kun mainitsit niin olihan hän aikanaan piikkinä monen valtaapitävän lihassa.Tai että vartavasten tekaisivat moiset todisteet jotta ois millä hallita jos Herra King ei toimisi valtaapitävien mielen mukaisesti.
Jotenkin epäilyttävää julkituoda moisia väitöksiä silloin kun asianosainen ei enää voi itse puolustautua.
Mistä me muka tiedetään, ovatko edes totta.
On se nähty miten nykypoliitikot vastaavat kiinnijäätyään jostain, saavat huonoimmassa tapauksessa paremman viran palkinnoksi tekemisistään.Jotenkin epäilyttävää julkituoda moisia väitöksiä silloin kun asianosainen ei enää voi itse puolustautua.
On se nähty miten nykypoliitikot vastaavat kiinnijäätyään jostain, saavat huonoimmassa tapauksessa paremman viran palkinnoksi tekemisistään.
Tosin jotkut nyt julkisuudessa olleet aloittelijat saattavat joutua vastailemaan kiusallisiin kysymysiin, mutta ei ura siihen kaadu.![]()
Mutta oletko yhtä huolissasi vaikka JFK:n kohdalla, onhan hänestäkin joitain filesejä paljastamatta?Jotenkin epäilyttävää julkituoda moisia väitöksiä silloin kun asianosainen ei enää voi itse puolustautua.
Mutta oletko yhtä huolissasi vaikka JFK:n kohdalla, onhan hänestäkin joitain filesejä paljastamatta?
Mutta oletko yhtä huolissasi vaikka JFK:n kohdalla, onhan hänestäkin joitain filesejä paljastamatta?
Poliitikkona voi kaatua, riippuu äänestäjistä.Tosin jotkut nyt julkisuudessa olleet aloittelijat saattavat joutua vastailemaan kiusallisiin kysymysiin, mutta ei ura siihen kaadu.![]()
Poliitikkona voi kaatua, riippuu äänestäjistä.
Muihin virkoihin toki voivat helposti päästä
JFK:sta ei ole ihan noin rajuja syytöksiä tuotu julki ja hän ei yrittänyt edes hirveästi peitellä sitä, että saattoi flirttailla muillekin kuin vaimolleen.Mutta oletko yhtä huolissasi vaikka JFK:n kohdalla, onhan hänestäkin joitain filesejä paljastamatta?
Mutta on tää mun mielestä iso juttu, kyse on erittäin tunnetusta ja palvotusta JA kristillisestä henkilöstä.En mä ole edes huolissaan. En vaan tee sillä tiedolla mitään.
Ja sit vaan ärsyttää kun taas kääritään lööpeillä rahaa.
Flirttaila? Sehän pani muitaJFK:sta ei ole ihan noin rajuja syytöksiä tuotu julki ja hän ei yrittänyt edes hirveästi peitellä sitä, että saattoi flirttailla muillekin kuin vaimolleen.
No niin pani..mä vaan en tiedä muista kuin Marilyn Monroesta ja siitäkin on kahta eri mielipidettä..toiset sanoo ettei mitään suhdetta ollut ja toiset oli sitä mieltä, että JFK käytti Marilynin tunteita itseään kohtaan vaan hyväkseen ja ajoi sen takia Monroen itsemurhaankin..Flirttaila? Sehän pani muita
Mutta on tää mun mielestä iso juttu, kyse on erittäin tunnetusta ja palvotusta JA kristillisestä henkilöstä.
Eikä kyse ole mistään maalaissaarnaajasta jolla on 50 kuulijaa.
Jos Billy Grahamista paljastuisi vastaavaa, niin älähtäisin myös.
Paljon kuulijoita, paljon vastuuta. Vaikken tarkoita että joku tuntematon pastorikaan saisi mitään häröillä salassa.
Joku viisas ihminen sanoi kerran, että pappien ym saarnaajien kompastuskiviks koituu miltei aina 3 asiaa: Naiset, valta ja raha...tai jokin noista kolmesta.No mut ainahan noi karismaattiset uskontojen keulahahmot ovat olleet niitä joilla on helppo tie päästä pukille.
Yhtlailla pitää olla hieman röyhkeä koska ei sitä muuten mitään seurakuntaa ympärilleen saa.
Ja tilaisuus tekee varkaan!
JFK:sta ei ole ihan noin rajuja syytöksiä tuotu julki ja hän ei yrittänyt edes hirveästi peitellä sitä, että saattoi flirttailla muillekin kuin vaimolleen.
No hupsis...empä ole tuota ennen nähnyt.
Onkohan parit paljastukset jääny nyt aiheesta lukematta?ajoi sen takia Monroen itsemurhaankin..
Kissanräjäyttäjä pääsi näköjään eu virkaan.Poliitikkona voi kaatua, riippuu äänestäjistä.
Muihin virkoihin toki voivat helposti päästä
Ihavvarmasti on ja aika paljonkin, toi tieto perustuu muutamaan dokkariin..ei sen enempäänOnkohan parit paljastukset jääny nyt aiheesta lukematta?
Kuka kissanräjäyttäjä?Kissanräjäyttäjä pääsi näköjään eu virkaan.
NäkkäläjärviIhavvarmasti on ja aika paljonkin, toi tieto perustuu muutamaan dokkariin..ei sen enempään
Kuka kissanräjäyttäjä?![]()
Onkohan parit paljastukset jääny nyt aiheesta lukematta?
Kissanräjäyttäjä pääsi näköjään eu virkaan.
Aha.JA naisten ahdistelija, se rapajuoppo
Ai se räjäytti niistä kissoista jonkun??Näkkäläjärvi