Itse podin masennusta ja taidan jollain tasolla potea edelleenkin. Mulla ei ainakaan keneenkään auttamiset auttanu yhtään, meni jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Oman pään sisällä ne suurimmat avut on, kun sen vain löytää. Tosin äitiäs voi auttaa esim. tekemällä kotitöitä,käymällä kaupassa jne. Mulla itselläni ainakin pahimman masennuksen aikana niin jopa kauppaan meno tuotti hankaluuksia, mutta pakkohan se oli. Voimia teille kaikille!