R
rtee
Vieras
[QUOTE="a.p";23471784]Jos opin oppimaan, haen aivan varmasti. Tunneilla käydessä opin kaiken ja olinkin yleisimmin se joka viittasi, päähäni jää TODELLA hyvin se mitä joku on kertonut, jonkinlaisesta lukihäröstä varmaan kyse tai sitten harjoittelen väärin...
Biologia on hyvin hyvin kiinnostavaa. Lukioarvosana oli 9
Kirjoituksissa kun niiiiin paljon kaikkea mitä tunnilla ei opeteta niin se tuottaa vaikeuksia, kyllähän tiesin varmaan puhtaasti kaiken mitä oltiin käyty läpi, mutta huonosti sen mitä itse olin opiskellut. Halua löytyy.[/QUOTE]
Kirjotukset on muutenkin mun mielestä aika jännä juttu. Tosi paljon on yleissivistystä ja asioita joita ei oo kirjoissa, sitten vaikuttaa tosi paljon se minkälainen kirjoittaja on ja esim. kielioppivirheistä saattaa lähteä pisteitä ja on tosi tarkkaa, että vastaa juuri siihen mitä YTL haluaa. Ei kirjoitukset välttämättä kerro omasta osaamisesta paljoakaan. Esim. yle on nyt laittanut ammattikirjailijoita tekemään äidinkielen esseen. Neljästä kirjailijasta vain yksi sai täydet 60 pistettä. Sinikka Nopola sai vain 50. Rosa Meriläinen sai 35, koska oli ohittanut tehtävänannon.
Biologia on hyvin hyvin kiinnostavaa. Lukioarvosana oli 9
Kirjoituksissa kun niiiiin paljon kaikkea mitä tunnilla ei opeteta niin se tuottaa vaikeuksia, kyllähän tiesin varmaan puhtaasti kaiken mitä oltiin käyty läpi, mutta huonosti sen mitä itse olin opiskellut. Halua löytyy.[/QUOTE]
Kirjotukset on muutenkin mun mielestä aika jännä juttu. Tosi paljon on yleissivistystä ja asioita joita ei oo kirjoissa, sitten vaikuttaa tosi paljon se minkälainen kirjoittaja on ja esim. kielioppivirheistä saattaa lähteä pisteitä ja on tosi tarkkaa, että vastaa juuri siihen mitä YTL haluaa. Ei kirjoitukset välttämättä kerro omasta osaamisesta paljoakaan. Esim. yle on nyt laittanut ammattikirjailijoita tekemään äidinkielen esseen. Neljästä kirjailijasta vain yksi sai täydet 60 pistettä. Sinikka Nopola sai vain 50. Rosa Meriläinen sai 35, koska oli ohittanut tehtävänannon.