R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:ei mulla ole mitään imetyksen tukemista vastaan mutta en käsitä syyllistävää täysimetys-ilmapiiriä ja fanaattista asennetta, että kaikki voi imettää, jos vain tahtoo. eihän kaikki voi synnyttääkään alakautta,vaikka tahtoa ois. ei siinä tukeminen auta, vaikka sitäkin voi antaa. tämäkin tutkimus on siis taas yksi naisia syyllistävä ja siksi en pidä siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:Virtahepo, saanko udella oliko sulla lapsia? Imetysongelmia ilmeisesti ei?
yleensähän nämä ketkä sanoo imetyksen epäonnistuneen,niin he ovat itse sen useasti aiheuttaneet omalla käytöksellään
tää tuntuu jotenkin epäreilulta syytökseltä....
Alkuperäinen kirjoittaja korkeastikoulutettu minäkin:No ei päde mun kohdalla. Kumpaakaan en ole imettänyt päivääkään ja korkea koulutus on.
Alkuperäinen kirjoittaja tosi tyhmälle vastaus:Alkuperäinen kirjoittaja korkeastikoulutettu minäkin:No ei päde mun kohdalla. Kumpaakaan en ole imettänyt päivääkään ja korkea koulutus on.
En muuten usko. Luulen että olet joku tahvopää. Koska sivistynyt ja valveutunut ihminen ei kehuisi sanomalla itseään idiootiksi kuten sinä juuri teit. Ellei sinussa ole joku fyysinen vika miksi et ole voinut imettää...
Mutta epäilen...
Tule seuraavaksi vielä kehumaan miten synnytit kolme täysin tervettä lasta tupakoidessasi. *nauraa partaansa*