Jos nyt puhutaan sellaisesta ihan perus tummansinisesta, hyvin yksinkertaisella leikkauksella varustetusta collegepaidasta, niin mun mielestäni se on ruma.
Ruskeat housut sen sijaan onkin (kunhan kyseessä ei ole college) yleensä oikein kivannäköiset.
Se sininen collegepaita on sitä raitapaitaa huonompi siksi, että se on rumempi. Jos kaupassa on valittavana vain nämä kaksi tuotetta, minkä ihmeen vuoksi ottaisin sen rumemman, jos tykkään siitä raidallisesta enemmän?
Minkä ihmeen vuoksi leikkipuistossa ei voisi jutella lasten vaatteista. Se kun on kuitenkin ihan oleellinen asia lapsen elämässä. Itse ainakin olen saanut ihan mielettömän hyviä vinkkejä vaatteiden suhteen juurikin siellä hiekkalaatikon laidalla. Olen saanut hyviä vinkkejä myös monen muun, lapsiin liittyvän asian suhteen siellä samaisessa paikassa, joten uskallan väittää, että puheenaiheina ovat myös muut jutut, kuin ne vaatteet.
En tiedä teistä muista, mutta mä itse en ole kiinnostunut juttelemaan leikkipuistossa elämän suurista kysymyksistä puolituttujen kanssa.
Minäkään en ymmärrä, miksi lastenvaatteista ei saisi edes puhua?!
Mistä pitää, ajankohtaisista koskettavista asioista? Ei aina jaksa, joskus on kiva puhua ihan vaan vaatteista, ruuasta, leipomisesta, lenkistä ja muista kevyistä asioista.