A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:mä oon menny vaan vedenpäällä raskaana ollessa en oo lentänyt. ulkomailla saa olla ilman raskauttakin aika tarkka mitä syö nyt viä tarkempi kun oot raskaana. muistat ettet syö mitään mikä ei ole täysin kypsää ja kannattaa salaattejakin varoo sekä jätskiä. itte hotellihuoneessa kannattaa tehdä ruokaa jos se on mahdollista,sillon näät varmasti että kasvikset on keitettyjä,salaatti huuhdottua ja liha kypsää.
kannattaa myös ennen reissua käydä ultrassa jotta tiedät raskauden olevan oikeessa paikassa. näin meidän neuvolatäti sanoi jollekin matkaan lähtijälle. hyvää matkaa vain =) toivotaan ettei sulle iske huono olo. ja hei,vedenkin kans saa olla varovainen,en tiä miten italiassa on mutta jossain maissa ei suositella vesijohtivettä juoda.
Voi luoja, ei nyt hysteerinen kannata olla syömisten kanssa kuitenkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:mä oon menny vaan vedenpäällä raskaana ollessa en oo lentänyt. ulkomailla saa olla ilman raskauttakin aika tarkka mitä syö nyt viä tarkempi kun oot raskaana. muistat ettet syö mitään mikä ei ole täysin kypsää ja kannattaa salaattejakin varoo sekä jätskiä. itte hotellihuoneessa kannattaa tehdä ruokaa jos se on mahdollista,sillon näät varmasti että kasvikset on keitettyjä,salaatti huuhdottua ja liha kypsää.
kannattaa myös ennen reissua käydä ultrassa jotta tiedät raskauden olevan oikeessa paikassa. näin meidän neuvolatäti sanoi jollekin matkaan lähtijälle. hyvää matkaa vain =) toivotaan ettei sulle iske huono olo. ja hei,vedenkin kans saa olla varovainen,en tiä miten italiassa on mutta jossain maissa ei suositella vesijohtivettä juoda.
Voi luoja, ei nyt hysteerinen kannata olla syömisten kanssa kuitenkaan...
jos haluaa pelata varman päälle. ulkomailla ei ole yhtähyvä hygieenia kun täälä. tosin riippuu ravintolankin tasosta. italia ei kuitenkaan niin likainen paikka ole kun kreikka. kun itse tekee voi olla varma.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos syystyttönen kommenteistasi!Käsihygienia on tosiaan tärkeä juttu. Tosi kiva kyllä kuulla näitä omakohtaisia kokemuksia, kovasti kiitoksia vielä kerran kaikille vastanneille! Lisääkin saa toki laittaa.
![]()