Matkavakuutuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tillis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tillis

Vieras
Osaako kukaan auttaa. Oon kysellyt tätä jo parissakin paikassa, mutta vastausta en oo saanut.

Eli minkälaisia matkavakuutuksia teillä on ollut alkuraskaudessa matkustaessanne? Korvaako normaali lentokentältä ostettu matkavakuutus, jos tulee km matkalla?

Yleensä mulla ei ole ollut minkään sortin matkavakuutusta matkustellessani, mutta nyt varmaan olis syytä otaa.

Yleensä matkavakuutus ei korvaa raskaudesta johtuvia juttuja... Soita suoraan vakuutusyhtiöön ja kerro täälläkin sitten, niin tiedetään paremmin. Vakuutusehdoista sen saa myös selville, löytyy netistä.

Ota sellainen normaali matkavakuutus, joka korvaa hoito- ja sairauskulut.
Jos eu-alueelle matkustat, niin hommaa se eurooppalainen sairaanhoitokortti, vai mikä se nyt onkaan nimeltään. Kelasta saa hakea sitä kuitenkin.
Mä en oo kyl raskauden takia ikinä mitään erikoisia vakuutuksia ottanut matkoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Tillis:
Yleensä mulla ei ole ollut minkään sortin matkavakuutusta matkustellessani, mutta nyt varmaan olis syytä otaa.

Hoh, hoh... miksiköhän??? Raskaus ei kyl ole mikään syy, jos et ennenkään ole tajunnut ottaa. Olet ilmeisesti tosi varakas?

Yhteistyössä