[QUOTE="vehnä";28793451]nalkutus on sana jonka miehet ovat keksineet loukatakseen naista,jotta ei miehen tartte katsoa peiliin ja tajuta että oman itsensä toiminnassa on parantamisen varaa
t:mukamas nalkuttava vaimo
vaikka oikeasti kyse on helvetin itsekkäästä ja laiskasta miehestä(minä en ole ilmainen siivooja/piika enkä äiti miehelleni, jos ymmärrät niin aikuinen ihminen siivoaa ITSE omat sotkunsa! tuo ei,ei vaikka sanot nätisti,tai rumasti,toistuvasti,tai huutamalla,ei vaikka kuinka kerrot että se tuntuu välinpitämättömyydeltä ja hyväkskäytöltä, ei vaikka olisin puhumatta asiasta ja jättäisitn kaiken tekemättä).
sitten se vielä loukkaa mua sanomalla että nalkutan,vaikka kyse on siitä että hän on täysin epäreilu,ei vaan pysty kohtaamaan sitä ja syyttää sitten vaimoansa, jolloin voi olla sokea omille virheille.
eli mies tajua säkin nyt tämä jos nainen pyytää sua nätisti tekemään jotkain, niin vittu tee se! eipä kuulu nalkutuksia. Toinen on se että jos oot jättänyt vastaamatta naisen tarpeisiin, nainen on sanonut että tuntee ittensä rumaksi sun silmissä kun et koskaan kehu tms. ja sä vaan jatkat tuppisuuna=loukkaat puolisoasi.
joten oli tilanne mikä hyvänsä,puhu puolisosi kanssa ystävälliseen sävyyn,kysy häneltä jos et itse tajua että mikä on vialla![/QUOTE]
Olen samaa mieltä ajatuksesi kanssa. Ei mies voi olla täysin välittämättä naisen kehoituksista yms. ja suhde tarvitsee näitäkin ilmauksia kuten yleensäkin rentoa/harkitsematonta puhetta, toimintaa jne.
Toisaalta naisen on syytä miettiä omaa esitystapaansa, se vaikuttaa ainakin minulla paljon. Ja lisäksi suhteellisuudentajua tarvitsee ainakin vähän suurpiirteisempi mies (kuten itse olen). Eli tavoitteena ei tarvitsisi olla naisen silmissä täydellinen alati kiiltävä koti vaan koti on enemmän yhdistelmä kummankin kädenjälkeä ja visiota. Eli esim. jos sukat nyt jäivät mieheltä lattialle, ehkä nainenkin voisi opetella sietämään vähän tällaista tilannetta. Mieskään ei ole naisen orja, jos kohta nainen ei miehen. Helposti maassamme naisesta tulee se kodin ylläpitäjä ja luoja - aivan kuten 1800-luvun lopulla.
Osa miehistä on toki välinpitämättömiä naiselleen ja se on huono juttu. Kumppaninvalintaprosessi on mielestäni se tärkein, jos ei halua tällaista miestä. Toisaalta olen lukenut, että miehen kunnioittaminen voi olla naisille Suomessa vaikeaa. Miehelle se on tosi tärkeä asia ja esim. itse olen tarkka tästä.