Me syödään huomenna taaperon kans pizzaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PikkasenPyöree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
älä kiusaa!! arvaa vaan tekeekö nyt mieli pizzaa mut ei taida mun painon nousu antaa myöten mässätä..:(

Mäkin tässä painoo tiputtelen, mutta päätin armahtaa itteeni sen verran että huomenna herkuttelen =)
 

Yhteistyössä