Meidän dementikko kävi...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
koulussa :D
Siis tuo meidän vanha irlanninsetteri ei lähde ikinä omasta pihasta minnekkään ja silläpä se on saanutkin olla pihassa irti.
Äsken sitten poika soitti koulusta, että: äiti, tänne heti! Tuo meidän ****on täällä koulussa... Olin ihan :o , ai meidän ****?
Juu-u sehän se siellä oli ihan innoissaan menossa mukana. Raukka, varmaan jonkin sortin ajatuskatkos tullut sille, ku sinne lähti hösöttään. Meijän vanhus :heart:
 
Joo kovasti lapsia koira nauratti (se kun on sellainen elohopea korkeasta iästään huolimatta, että ei pysy hetkeäkään paikallaan ) ja varsinkin, kun huusin, että dementikko autoon.... :D
 

Yhteistyössä