Meidän häät kohu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oksettavaa katsoa kuinka siskot haukkuvat toisiaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, jopas on vääntöä. :D Sanonpa minäkin sitten mielipiteeni... Että kyllähän se on niin, että siitä lähdetään mitä sulhanen/morsian toivoo ja heidän toiveita kunnioitetaan. Miks tää on nyt kovin epäselvää monille ?

Niin ja tässähän asia oli niin että mies oli ITSE päättänyt olla raskausajan alkoholitta, se vaan jätettiin ko. ohjelmassa mainitsematta....

Mun mielestä polttareissa tulee ottaa huomioon myös sulhasen/morsiamen toiveet jotta kaikilla olisi mukavaa. Voihan se porukka keskenään bilettää sitte muuten jos kerta ne bileet on heille, eikä morsiamelle...

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
No, jopas on vääntöä. :D Sanonpa minäkin sitten mielipiteeni... Että kyllähän se on niin, että siitä lähdetään mitä sulhanen/morsian toivoo ja heidän toiveita kunnioitetaan. Miks tää on nyt kovin epäselvää monille ?

että siitä lähdetään, mitä MORSIAN toivoo ja hänen toiveita kunnioitetaan. Miks tää on nyt kovin epäselvää monelle?

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mun miehen mielestä se on hyvä syy pyytää toista olemaan juomatta, kun nainen on raskaana. On sitten toinen aina siinä kunnossa, että voi viedä sairaalaan ja on siellä mukana ja tukena.

ja kun aina ei tarvitse sitä edes pyytää, mutta ilmeisesti vapaaehtoisesti mies ei voi olla palstan mukaan juomatta. ja hemmetin hienoahan se oli ettei tässäkään tapauksessa sulhanen ottanut kun morsio joutui sinne sairaalaan.

Tämän palstan naisilla on sitten aika... miten sen nyt sanoisi... miehiä. Ja totta, hyvää esimerkkiä näytti tämä mies kun ei ottanut.

Mä en koskaan ole ymmärtänyt tätä juomisen pakkoa kun on kyse juhlasta tai hauskan pidosta. Mäkin sain aikaan kymmensivuisen ketjun kun kysyin miten olisi alkoholittomat häät. Kuulemma tylsää, köyhää ja älytöntä. Kun palstalaiset eivät osaa pitää hauskaa ilman viinaa. Juhlissa viihtyminen kun onkin hääparista ym. kokonaan kiinni :whistle:

No ihan järjettömän tylsiltähän ne häät ainakin telkkarista katsottuna vaikuttivat. Ja vierailta kysyttäessä. Siksi se ohjelma varmaan keskittyikin siihen polttarijuttuun, kun häistä itsestään ei mitään mielenkiintoista nauhalle saanut.

Ja juomattomuudesta, eikö nitä asioita voi sopia ennenkuin raskaaksi hankkiudutaan. Siis sopia ihan yhdessä. Ei mennä yhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka juo ja polttaa, jos ei hyväksy juomista ja polttamista. So simple.