V
vierailija
Vieras
Nainen meikkaa naisia varten, ei miehiäMeikki on naisten taikatemppu napata miehiä vuoteeseensa. Miehet sitten taas osaa tehdä haudinit, kun tämä totuus paljastuu
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nainen meikkaa naisia varten, ei miehiäMeikki on naisten taikatemppu napata miehiä vuoteeseensa. Miehet sitten taas osaa tehdä haudinit, kun tämä totuus paljastuu
Nainen meikkaa naisia varten, ei miehiä![]()
Ku isket miehen suht luonnontilassa niin eipä tarvitse tulevaisuudessakaan tuunata pärstäänsä pitkään.
Sekä että. Itse en kotona (miestä varten) jaksa meikata, mutta en todellakaan lähde töihin tai muualle ihmisten ilmoille ilman meikkiä, vaikka tapaisin vain (etenkään) miehiä. Vaikea nyt tarkalleen sanoa, ketä varten meikkaan. Ehkä kaikkia muita ja itseäni varten. Tulee varmempi olo, kun näyttää hyvältä.Nainen meikkaa naisia varten, ei miehiä![]()
Mutta jos menet tapaamaan muita miehiä kuin puolisoasi, niin sinunhan ei tarvitse näyttää hyvältä. Eri asia tietenkin, jos tunnet itsesi sitten varmemmaksi.Sekä että. Itse en kotona (miestä varten) jaksa meikata, mutta en todellakaan lähde töihin tai muualle ihmisten ilmoille ilman meikkiä, vaikka tapaisin vain (etenkään) miehiä. Vaikea nyt tarkalleen sanoa, ketä varten meikkaan. Ehkä kaikkia muita ja itseäni varten. Tulee varmempi olo, kun näyttää hyvältä.
Naisenhan ei tarvitse olla erityisen laitettu saadakseen miestä. Ihan sama, vaikka sotkisi naaman mullalla, pörröttäisi hiukset ja pukeutuisi jätesäkkiin. Seuraavana aamuna suihkun jälkeen mies vain kysyisi, että teitkö jotain hiuksillesi..Niin, jos on lepakko.
Vampyyrilepakko imee miehestä rahat, veren ja toivottavasti vielä hieman jotakin muuta...
Ja ennen kuin joku älähtää, pesen hampaani ja kampaan tukkaniMä en vain voi ymmärtää ihmisiä jotka lätkii naamaansa kaiken maailman kemikaaleja näyttääkseen muulta kuin on
Ja ennen kuin joku älähtää, pesen hampaani ja kampaan tukkani
No vaikea sanoa. En nyt yleensäkään mitään älyttömiä sotameikkejä harrasta, vaan semmoin viiden minsan perusmeikki tulee joka aamu tehtyä, jos ihmisten ilmoille lähden. Jos nyt on pakko valita jompikumpi, niin enemmän meikkaan ja tällään, jos olen miehiä menossa tapaamaan.Mutta jos menet tapaamaan muita miehiä kuin puolisoasi, niin sinunhan ei tarvitse näyttää hyvältä. Eri asia tietenkin, jos tunnet itsesi sitten varmemmaksi.
Käsi sydämellä, milloin teet siistimmän ja huolellisemman meikin, kun olet menossa tapaamaan naisvaltaista vai miesvaltaista ryhmää?
Itse en oikein usko tuohon. Jos esim. jossain mökillä ollaan naisporukalla, niin ei kukaan meikkaa. Mutta jos ollaan jossain "ihmisten ilmoilla", valtaosa jotain tekee ulkonäölleen.Naisenhan ei tarvitse olla erityisen laitettu saadakseen miestä. Ihan sama, vaikka sotkisi naaman mullalla, pörröttäisi hiukset ja pukeutuisi jätesäkkiin. Seuraavana aamuna suihkun jälkeen mies vain kysyisi, että teitkö jotain hiuksillesi..
Ehei, nainen ehostuu asettuakseen sosiaaliseen portaikkoon muiden naisten kanssa.
Se on vähän sama juttu kun luonteenkin kanssa. Ei sitä kukaan työtapaamisiin mene sellaisena, kun kotona (saati pahimmillan) on, vaan yrittää toteuttaa sitä parempaa itseään. Ihan sama ulkonäön kanssa.Mä en vain voi ymmärtää ihmisiä jotka lätkii naamaansa kaiken maailman kemikaaleja näyttääkseen muulta kuin on
Vertaat tuttuja tuntemattomiin. On vähän eri asia seistä sosiaalisilla rappusilla mökillä, kuin lähteä ihmisten ilmoille.Itse en oikein usko tuohon. Jos esim. jossain mökillä ollaan naisporukalla, niin ei kukaan meikkaa. Mutta jos ollaan jossain "ihmisten ilmoilla", valtaosa jotain tekee ulkonäölleen.
Ei menestys tarkoita pakkelikerrosta. Eikä todellakaan puhuta siitä, että vaikka ei meikkaisi, niin näyttäisi suttuiselta. Hiukset voi edelleen kammata ja siistejä vaatteita pitää ilman meikkiäkin.Se on vähän sama juttu kun luonteenkin kanssa. Ei sitä kukaan työtapaamisiin mene sellaisena, kun kotona (saati pahimmillan) on, vaan yrittää toteuttaa sitä parempaa itseään. Ihan sama ulkonäön kanssa.
Itse toivoisin, että kaikki voisivat kulkea verkkareissa ja tukka miten sattuu, mutta ulkonäkö nyt vain vaikuttaa merkittävästi siihen, miten toiset sinuun suhtautuvat. Joten ikävä kyllä, jos haluaa menestyä, on pakko miettiä sitä ulkonäköäänkin.
Joo, mutta sama pätee esim. työelämässä. Jos palaveriin tulee vain naisporukkaa, on aika lailla sama, miltä sitä näyttää. Mutta jos mukana on myös miehiä, asetelma on erilainen, koska ulkonäkö vaikuttaa keskimäärin enemmän miesten ja naisten välisissä suhteissa. Etenkin siihen, miten miehet arvioivat sinua ja kyvykkyyttäsi. Enkä nyt tarkoita pelkästään sitä, että pitäisi näyttää mahdollisimman hyvältä. Päinvastoin, kannattaa miettiä, minkälaisen kuvan haluaa itsestään antaa.Vertaat tuttuja tuntemattomiin. On vähän eri asia seistä sosiaalisilla rappusilla mökillä, kuin lähteä ihmisten ilmoille.
No ikävä tosiasia nyt vain on, että ihmisen ulkonäkö vaikuttaa vahvasti siihen, mitä ja miten arvioimme ihmistä. Ihan sama, mitä kuka itse tahtoo, mutta niin nyt vain on asianlaita. Ulkonäöllä voit antaa itsestäsi tietyn vaikutelman, ja käyttää sitä hyväksesi.Ei menestys tarkoita pakkelikerrosta. Eikä todellakaan puhuta siitä, että vaikka ei meikkaisi, niin näyttäisi suttuiselta. Hiukset voi edelleen kammata ja siistejä vaatteita pitää ilman meikkiäkin.
Itse en usko, että miehet arvioivat kyvykkyyttä ulkonäön mukaan. Tai naisetkaan. En sano, ettei ulkonäkö vaikuta mitenkään. Tottakai siisti ulkoinen habitus on eri, kuin rönsy. Mutta ei meikkiä siihen tarvita. Ihan riittää, jos on puhdas ja siisti.Joo, mutta sama pätee esim. työelämässä. Jos palaveriin tulee vain naisporukkaa, on aika lailla sama, miltä sitä näyttää. Mutta jos mukana on myös miehiä, asetelma on erilainen, koska ulkonäkö vaikuttaa keskimäärin enemmän miesten ja naisten välisissä suhteissa. Etenkin siihen, miten miehet arvioivat sinua ja kyvykkyyttäsi. Enkä nyt tarkoita pelkästään sitä, että pitäisi näyttää mahdollisimman hyvältä. Päinvastoin, kannattaa miettiä, minkälaisen kuvan haluaa itsestään antaa.
Joo, elä vain utopiassasiItse en usko, että miehet arvioivat kyvykkyyttä ulkonäön mukaan. Tai naisetkaan. En sano, ettei ulkonäkö vaikuta mitenkään. Tottakai siisti ulkoinen habitus on eri, kuin rönsy. Mutta ei meikkiä siihen tarvita. Ihan riittää, jos on puhdas ja siisti.
Itse en usko, että miehet arvioivat kyvykkyyttä ulkonäön mukaan. Tai naisetkaan. En sano, ettei ulkonäkö vaikuta mitenkään. Tottakai siisti ulkoinen habitus on eri, kuin rönsy. Mutta ei meikkiä siihen tarvita. Ihan riittää, jos on puhdas ja siisti.
Mikä sua vaivaa, liikaako meikki painaa?Joo, elä vain utopiassasi![]()