Meinaatko ostaa postimerkkejä talteen seuraavaa vuotta ajatellen? (postimerkit kallistuvat)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pitäisikö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pitäisikö

Vieras
1. luokan postimerkki nousee euroon (nyt 0,85)
2. luokan postimerkki nousee 0,90 euroon (nyt 0,75)

Itse tässä juuri mietin, että pitäisikö ostaa, kun ikimerkithän käyvät aina.
 
joskus kun oli tarvetta postimerkeille ni ostin tällaisessa tilanteessa, nyt oon varmaan viimeiseen 2 vuoteen tarvinnu 2-3 merkkiä niin en taida viitsiä.

mut jos tosiaan paljon merkkejä käyttää ni ilman muuta kannattaa ostaa.
 
En, on sen verran noita rullia jäljellä vielä ennen edellisiä korotuksia ostettuna, tai joku voi olla ennen sitäkin edellistä korotusta.

Yhdessä välissä ne hinnat laskivatkin.
 

Yhteistyössä