P
pitäisikö
Vieras
1. luokan postimerkki nousee euroon (nyt 0,85)
2. luokan postimerkki nousee 0,90 euroon (nyt 0,75)
Itse tässä juuri mietin, että pitäisikö ostaa, kun ikimerkithän käyvät aina.
2. luokan postimerkki nousee 0,90 euroon (nyt 0,75)
Itse tässä juuri mietin, että pitäisikö ostaa, kun ikimerkithän käyvät aina.