Meinas käyvä katille köpösti

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Päivän aikana oon täyttäny pyykkikonetta, lakanoilla, ko olen siivoillu. Sitte totesin että kone on täys ja löin rummun kiinni, laitoin pesuaineen ja kannen kiinni ja aloin säätää ohjelmaa ko pysähyin kuunteleen rapinaa. Eka mie aattelin että tullu joku rotta tai siili sisälle ja kattelin ympärille, mittään ei näkyny ja rapinan paikansin sitte pyykkikoneeseen. Ja ehin jo aatella että sielä on joku rotta tai siili tai joku... Kyllä jännitti ko aloin kaiveleen pyykkien seasta, kohta sieltä näkyki hännänpää :laugh: Siitä ko kiskasin niin tuli esille vihaset silmätki.

Sainpa mahtuun vielä neljä tyynyliinaa sinne ko kissa oli poistettu seasta. :D

Mut onneksi se sentään piti jotaki ääntä, hyi helvetti mie oisin saanu slaagin ko oisin tyhjänny konetta ja sieltä ois löytyny kissanraato :| :x :x :x

Mä oisin ainakin nauranu paskasta naurua, jos oisit tappanu oman kissas. Mut eipä silti, sitä et kuitenkaan ois kertonut.

Mut ois se ollu jotain ku tää tarina oiski ollut, että:
"Sitten tyhjäsin konetta ja sieltä näkyi hännänpää :laugh: no kuollu kissahan se siellä"

No mä kyllä uskon! Meillä on pienikokoinen vajaa 2vkin ollut melkeen kokonaan pesukoneen rummussa, jottei miksi sitten kissa! Jos elettäs ameriikassa, koneen ohjeissa lukis: tarkista ennen käyttöä, ettei sisällä kotieläimiä tai lapsia! :D

Toi on mun pahin pelko. Meillä kaks kattia ja toinen tirsaa aika usein pyykkikoneessa jos kansi auki. Oli siellä sitten pyykkiä tai ei. Joskus kun olen vaan tunkenut pyykit koneeseen tarkemmin katsomatta ja laittanut koneen päälle iskee paniikinomainen ajatus: missä kissat?

Pakkohan se kone on aina rynnätä sammuttamaan ja ettiä katit jotta mieli rauhoitttu. Ei onneks ole vielä kateille köpösti käynyt.

Vitun sairaat idiootit. Vieläkö joku miettii miksi vakkarit katoaa..,

Ethän hyytis välitä noista kateellisista ämmistä :hug:
hyvä että huomasit kissan. Meillä on usein löytynyt kuivausrummusta. Kiire jos on niin läheltä on pitänyt ettei ole edes huomannut.

Miehen siskolle kävi näin: Tuli töistä kotiin, heitti työvaatteet koneeseen ja laittoin koneen päälle.Kone otti pesuaineen, veden, ohjelma pyöri jonkin aikaa, kunnes alkoi kuulua kauheaa rääkynää.Oli ajatellut että se kuuluu ulkoa tai telkkarista ja sitten yht´äkkiä tajusi, että se kissa tietenkin on mennyt pyykkikoneeseen.Oli kuulemma pisimmät minuutit elämässä, kun odotteli, että kannen saa auki.Sieltä kissa hyppäsi silmät päässä seisoen surkean oloisena.Mutta selvisi hengissä, eikä tullut mitään ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Vais niin. No jos vastaanotto on nykyään päivittäin tämmöstä niin mikäpä siinä...

Älä välitä..älä kommentoi noille idiooteille,ni ne ei jaksa kauaa irvailla :D Itellä niillä on tylsää,ku mitään EI VOI ikinä tapahtua kellekkää,ku aina on provo..

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Miehen siskolle kävi näin: Tuli töistä kotiin, heitti työvaatteet koneeseen ja laittoin koneen päälle.Kone otti pesuaineen, veden, ohjelma pyöri jonkin aikaa, kunnes alkoi kuulua kauheaa rääkynää.Oli ajatellut että se kuuluu ulkoa tai telkkarista ja sitten yht´äkkiä tajusi, että se kissa tietenkin on mennyt pyykkikoneeseen.Oli kuulemma pisimmät minuutit elämässä, kun odotteli, että kannen saa auki.Sieltä kissa hyppäsi silmät päässä seisoen surkean oloisena.Mutta selvisi hengissä, eikä tullut mitään ongelmia.

Hyppikö enää tän jälkeen pesukoneeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja veeras:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Vais niin. No jos vastaanotto on nykyään päivittäin tämmöstä niin mikäpä siinä...

Älä välitä..älä kommentoi noille idiooteille,ni ne ei jaksa kauaa irvailla :D Itellä niillä on tylsää,ku mitään EI VOI ikinä tapahtua kellekkää,ku aina on provo..

Jo tätä on jatkunu vuosikausia... Ehkä mie näen minun maailman erilailla ko tylsät tavis kotiäidit, koska löyvän hauskuutta ja kivoja asioita ihan arkisistaki jutuista, joita muilla ei aivot ehkä ees rekisteröis tapahtuvaksi. Mulle on muuten ihan sama mitä joku minusta ajattellee mut se ei oo kivvaa että joka helvetin ketjuun eksyy kymmenkunta päänaukojaa joita "ei kiinnosta" ja jotka "ei välitä" ja joitten mielestä mie keksin kaiken. En tiä jos ne ite semmosta harrastaa, provoilua siis, mut mie en ainakkaan näe sellasessa toiminnassa mittään mielenkiintosta, kyllä mulla on parempaaki tekemistä päivisin ko istua miettimässä soopaa palstalle.... Alkaa kyllä pikkuhiljaa kyllästyttää sen verran paljon että tekis mieli vaan kadota koko palstalta. Aivan järjetöntä tämä toiminta täällä nykyään.... Viime yönäki on ollu joku haukkumisketju jossa on taas levitelty VARMAA TIETOA muka minun suusta ja eräs palstalainen sen mulle tallettanu ja luin sen, yli puolet siitä sonnasta oli huuhaata.

Jotku vissin ottaa vähän liian henkilökohtasesti jonku toisen asiat täällä... :headwall:

No just just. Nämä jotka epäilevät tämänkin tekstin aitoutta eivät selvästikkään omista kissaa, saatikka sellaista koskaan tuntenutkaan. Ihan yleistähän tuo on että kissa menee pesukoneeseen!!! Voi luoja sentään.
Meidän kissa löytyy tuon tuosta astianpesukoneesta, en tajua mitä se sieltä haluaa..
Vessanpöntöstä sen kerran vauvana ongin... että kyllä tämä hyytiksen juttu on varmasti ihan totta ja jopa jokapäiväistä monessa kissaperheessä.

Hyvä ku löysit kissan. Ois ollu kissalla pitkä kärsimys... =(

Meilläkin pitää aina tarkistaa, ettei kissat oo menneet pyykkikoneeseen nukkumaan. Mokomat tykkäävät siitä paikasta älyttömästi, ja pari kertaa on toinen meinannut jäädä koneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Mikä ihmisiä vaivaa?! Oikeesti.. Mä muistan lapsuudestani et parikin kertaa meinannu kissa jäädä koneeseen, kun äiti oli laittamassa konetta pyörimään...

Kait niitä vituttaa minun olemassaolo. Mille taas en voi mittään. Paitsi jos poistun niitten eloa täältä häirittemästä, poissa silmistä, poissa mielestä. En mie tämmöstä ennää jaksa...

Yhteistyössä