Meneekö miehenne helposti hakemaan saikkua töistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Oma mieheni ei. Ei sitten millään. Nyttekin hän on kipiänä ja silti meinaa mennä ensi yöksi vuoroonsa.
Hmp, mä en vain voi käsittää kuinka kukaan rakastaa työtään niin paljon että menee töihin kipeenä. :/

Ei hae ei, vaikka josksu ois syytä ollut. Kerran pakotin sen hakemaan selän takia sairauslomaa, ku ei edes sängystä ylös kunnolla päässyt, mitä se töissäkään ois voinut tehdä. Mä olen aina kummastellut sen todella korkeaa kynnystä hakeutua lääkäriin.

Ei todellakaan,käy töissä vaikka lämmön puolella mittari huitelee,ja en minäkään antanut miehen jäädä kotiin hoitamaan minua tai lapsia kun oli 40 kuumetta ja hyvin pärjäsin,tosin makailin paljon mutta hengissä ollaan.
Mutta ex- mies oli lusmu:( jos joskus sai työkkäristä työhönosoituksen mihin ei keksinyt tekosyytä miten kieltäytyä niin tämä järjen riemuvoitto haki jopa kantapään rakkulan takia sairaslomaa ja milloin milläkin tekosyyllä

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Menee jos on aihetta.

Jos sun ukkos pelkää pomoaan enemmän kuin esim. sydänlihastulehdusta? :hug:

Ei se esimiehiään pelkää, se vaan oikeasti on niin jäärä joka menisi töihin varmaan pää kainalossaan. Mikälie lääkäri pelko sillä sitten on... :whistle:

Ennenkö oli yrittäjä, haki saikkua heti vaikka oli vain vähän nokka tukossa.

Ja paras: kerran soitti hädissään minulle urheiluharkoista, että nyt pitää ajaa äkkiä ensiapuun. Lähdin sitten kiireesti autolla hakemaan, ja viemään sairaalaan. Oli vain nilkka nyrjähtänyt! :o

Ei hae, ei todellakaan!
Yhdesti on ollut saikulla kun oli noro vai rota mikä virus olikaan ja oli tosissaan hengenlähtö lähellä. Sillonkin vaan murehti, että mitäs pomo nyt ajattelee :headwall:

Yhteistyössä