Menemme naimisiin, vaikka seksi ei kulje. Ongelmia myöhemmin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
AP, haluatko haluta seksiä vain siksi että seksiä pitää haluta? Minusta kun kuulostaa siltä että sinulla ei yksinkertaisesti ole hirveästi kiinnostusta seksiin, mutta "koska sitä kuuluu haluta" huolestut että jäät jostain paitsi. Että sinulle on enemmän ongelma se ettet ole "normien mukainen", ei niinkään se että itse kaipaisit jotain muuta. Jos seksi sinua kiinnostaisi niin et kyllästyisi kesken itsetyydytyksen. Kuulostaa siltä että sitäkin harrastat vain koska niin "kuuluu tehdä". Entä jos hyväksyisit sen ettei seksi ole sinulle kovin tärkeää ja sekin on ihan ok?

No just se on se juttu, kun tuntuu etten ole kovin seksuaalinen ja oon ajatellut että vika on mussa, mutta nyt on tullut ajatus että entäs jos vika onkin vaikka vana siinä, ettei me esim. olla miehen kanssa seksuaalisesti niin yhteensopivia? Ja että kun koko mun (vähäinen) seksuaalisuus on muodostunut sinä aikana kun olen ollut miehen kanssa kun ollaan oltu niin nuoresta yhdessä eikä muita miehiä oo mulla ollut, niin mitäs jos se mun seksuaalisuus voisikin jotenkin "puhjeta" eri miehen kanssa tai eri olosuhteissa? Mistä sen voi tietää? Kun tosiaan ennen mieheni tapaamista (teini-ikäisenä) mulla oli haluja jotka sitte väheni, niin oliko se vain jotain teini-iän hormonimyrskyä vai voisiko mua oikean ihmisen kanssa panettaakin? Ja entäs jos joskus avioliiton myöhemmässä vaiheessa kohtaankin sen ihmisen, joka saakin mun seksihalut esille, niin olenko vain turhaan pitänyt itseäni epäseksuaalisena? Vai onko vika vaan mussa?

KÄÄK; mistä voi tietää?? :D

[QUOTE="vieras";25950195]Kannattaa varmaan käydä tarkistuttamassa kilpirauhasarvot ja muut hormonitasot, ettei ole jotakin häikkää fyysisellä puolella.[/QUOTE]

Oon käynyt, mulla on Thyroxinit käytössä joten se asia on ookoo. Ja esim. sillä, syönkÖ e-pillereitä vai ei ei ollut asiaan vaikutusta.

[QUOTE="aapee";25947478]
onkohan täällä muita naisia jotka ovat harrastaneet seksiä vain yhden miehen kanssa ja sitten pohtivat välillä että onkohan jäänyt jostain paitsi kun seksiä niin hehkutetaan. [/QUOTE]

No muhun pätee tuon lauseen ensimmäinen osa: olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa, aviomieheni kanssa.

Mutta sitten taas tuo loppu ei ainakaan häiritsevästi ole elämässäni totta. Seksimme on nautinnollista, saan orgasmin, pidän seksistä mieheni kanssa paljon. Seksielämämme ei ole vilkkaimmasta päästä, mutta sitä on riittävästi. Ja suhteessamme on muuten hellyyttä, rakkautta, lempeä.

On ollut aika, jolloin mieheni ongelmien vuoksi seksielämä oli todella vaikeaa, taukoja tuli paljon ja asian kanssa tahkottiin. Silloin joskus ajattelin, että miltäköhän seksi tuntuisin jonkun muun miehen kanssa, mutta silloin kun asiat ovat ok ja seksiä on, homma on ihan ok enkä muita miehiä ajattele. Joskus ajattelin, että kadunko vanhana, kun on ollut vain yksi seksikumppani, mutta koska olen tyytyväinen seksiimme, tuskin kukaan mies minua nyt sen suurempaan taivaaseen seksillään veisi. Ja suhteessamme on niin paljon muuta, joka kannattelee ja kantaa, että en jaksa tästä ongelmaa tehdä.

Mua harmittaa sun puolesta. Ollaan täysin samanikäinen pariskunta ja oltu yhdessä ihan saman aikaa kuin tekin. Myös mulle mies ainoa kumppani, miehellä taas on ollut yksi ennen minua.

Ja meillä... Orgasmin oppiminen kesti kauan. Aloin saada orgasmeja ehkä 6-12 kk:n kuluttua siitä, kun aloimme harrastaa seksiä. Ja en saa koskaan yhdynnässä (eikä se ole mikään ongelma, suuri osa naisista ei saa!), mutta suuseksistä (ja käsipelillä, mutta en niin hyviä) saan ihania orgasmeja. Miksi miehesi ei anna sinulle suuseksiä, vaikka sinä annat välillä hänelle? Olen varma, että oppisit sillä tavalla saamaan. Ja kuten jo todettua, tietäisit kyllä, jos olisit orgasmin joskus kokenut. Voisitko yrittää innostaa miestäsi seksiin vaikka pukeutumalla seksikkäisiin vaatteisiin? Pyydä häntä antamaan suuseksiä. Tuolla teidän seksikaavalla en ihmettele, ettet koskaan saa. Kerran kuukaudessa on aika vähän. En haluaisi naimisiin sinun tilanteessasi.

[QUOTE="hitsi";25950475]Mua harmittaa sun puolesta. Ollaan täysin samanikäinen pariskunta ja oltu yhdessä ihan saman aikaa kuin tekin. Myös mulle mies ainoa kumppani, miehellä taas on ollut yksi ennen minua.

Ja meillä... Orgasmin oppiminen kesti kauan. Aloin saada orgasmeja ehkä 6-12 kk:n kuluttua siitä, kun aloimme harrastaa seksiä. Ja en saa koskaan yhdynnässä (eikä se ole mikään ongelma, suuri osa naisista ei saa!), mutta suuseksistä (ja käsipelillä, mutta en niin hyviä) saan ihania orgasmeja. Miksi miehesi ei anna sinulle suuseksiä, vaikka sinä annat välillä hänelle? Olen varma, että oppisit sillä tavalla saamaan. Ja kuten jo todettua, tietäisit kyllä, jos olisit orgasmin joskus kokenut. Voisitko yrittää innostaa miestäsi seksiin vaikka pukeutumalla seksikkäisiin vaatteisiin? Pyydä häntä antamaan suuseksiä. Tuolla teidän seksikaavalla en ihmettele, ettet koskaan saa. Kerran kuukaudessa on aika vähän. En haluaisi naimisiin sinun tilanteessasi.[/QUOTE]

Niinkuin sanoin jo aiemmin niin kyllä mies antaa minulle suuseksiä. Mutta en tietääkseni saa orgasmia, tuntuu kyllä tosi hyvältä, mutta ei miltään tajunnanräjäyttävältä. Ja tosiaan kaikenlaista leluja ym. kommervenkkejä ollaan kokeiltu. Me halutaan naimisiin, koska rakastetaan toisiamme. Ja niinkuin sanoin, en varmaan ajattelisi tätä asia aollenkaan ellei ulkopuolelta tulisi kokoajan sellaista seksin hehkutusta. Pitää varmaan muuttaa jonnekin erakoksi niin unohtuu koko asia ja kaikki on taas hyvin :D

Meillä aika samanlainen tilanne, ollaan oltu yhdessä 8 vuotta me myös ihan teini-ikäisistä asti. Mutta tuollaista seksiongelmaa ei kyllä ole... Tunnetaan toisemme niin hyvin että ollaan opittu mistä me molemmat pidämme eikä mikään nolota. En tiedä mitä tekisin sinun tilanteessasi, ehkä teidän kannattaisi käydä jollakin seksuaaliterapeutilla?

eihän kaikkien tartte olla yhtä seksuaalisia. mutta kun tuntuu,että teillä on muutakin. mies ei juur puhu, sinä et osaa sitä erityisemmin toivoakaan, estyneisyyttä ilmassa?

eli voihan se olla,että estot alkavat karista kolinalla myöhemmin, tai elätte tyytyväisinä, tai tai. vaikea sanoa ja mahdoton tietää. elämässä valitettavasti alkaa oppia olemaan siinä vaiheessa, kun homma alkaakin jo olla ohi. ja moni ei silloinkaan.

Yhteistyössä