Menin ja pilasin sitten koko elämäni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei voi enää jatkaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja en mä voi kertoa:
koska olen tehnyt tällaista aiemminkin ja mies on laittanut ukaasin, että jos vielä mokaan, hän lähtee. Meillä on 8 kk vauvakin....voi tätä kyynelten ja itseinhon määrää....olen menettänyt kaiken....:(

Just. Ittees saat syyttää. Ja jos joku on oikeesti noin idiootti ni sitää kärsiäkki..

joo, vuosia sitten samaan tyyliin olen mokannut useamman kerran. Mä olen täysi paska enkä ansaitse tuota miestä enkä lastani. Mä oikeasti vihaan itseäni nyt niinpaljon, että lähellä on etten aja sillalta alas ja päätä elämääni. Tää on jotain niin hirveää. :ei sanat riitä kertomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo, vuosia sitten samaan tyyliin olen mokannut useamman kerran. Mä olen täysi paska enkä ansaitse tuota miestä enkä lastani. Mä oikeasti vihaan itseäni nyt niinpaljon, että lähellä on etten aja sillalta alas ja päätä elämääni. Tää on jotain niin hirveää. :ei sanat riitä kertomaan.

Oonksä miettinyt minkä takia sulla on tarve jatkuvasti torbedoida sun elämää? Onko asiat niin hyvin, että et tiedä, miten olla? Inhoatko itseäsi siinä määrin, että alitajuisesti pilaat elämääsi? Mistä on kyse?

Jos se on kerta julkisella paikalla tapahtunu ni luultavasti miehes saa jostain kautta tietää jossain vaiheessa. Ja jos vielä sattuu olee pienempi paikkakunta ni melko varmasti saakin tietää. Sinuna kertoisin... Mutta opikses varmasti olet ottanut ja tuskinpa enää teet niin uudelleen kun noin paljon kadut ja häpeät tapahtunutta.. Tee paras ratkaisu. Voimia. :hug:

Ja mä olen ottanut opiksi tosta tapahtumasta..Mun miehen kans oon ollu 3 vuotta ja kertaakaan en oo pettäny millään tavalla..Lopetin vaan liiallisen juomisen kerralla ja olen ylpeä itestäni :) Älä liikaa syyllistä itseäsi sillä sulla on selvästi sydän paikallaan, kun noin kovasti kadut tapahtumaa. Se on vaan paha, kun tulee juotua liikaa ja sit, kun on sullakin niin paljon pelissä ja rakastat miestäsi.

Uskon kyllä, että vihaat itseäsi yli kaiken! Tapahtunutta ei voi kuitenkaan perua, joten on katsottava eteenpäin! Kertomalla miehellesi, et poista mokaasi, lisäät vain pahaa ympärillesi (mies, ehkä lapsikin). Mitään kuolemanvakavaa et ole tehnyt, loukkaavaa kylläkin. Riittää, että päätät vakavasti tämän olleen viimeinen kerta!

Anna ajan kulua, pikku hiljaa helpottaa! =)

ajattelin, että jos kertoisin sievistellyn version tapahtuneesta....että jos mies kuuliskin jostain, niin voisi sanoa että kertoja iioittelee....en tiedä mitä teen. Itken vaan ja sydäntä puristaa....

Hmm... Kadut suuresti mut oot tehny asian ennenkin ja oot saanu ukaasin mieheltäs jo aiemmin. Mikset jo aiemmin lopettanu juomista? Mikset sen jälkeen jo oppinut? Vaikeita asioita.. Mutta toivottavasti miehes antais anteeks vielä kerran. Mut itse sun on kerrottava, paljon pahempi se sillon on jos kuulee muualta.

ajattelin, että jos kertoisin sievistellyn version tapahtuneesta....että jos mies kuuliskin jostain, niin voisi sanoa että kertoja iioittelee....en tiedä mitä teen. Itken vaan ja sydäntä puristaa....

No, onhan tuokin tietysti ihan ok vaihtoehto... Toivon kyllä, että tajuat alkoholin suhteen olla älyvarovainen jatkossa... Ja vaikka ehkä et sitä ansaitsekaan, niin vilpittömästi toivon, että vielä saat mahdollisuuden.

Kerro vaan kaikki, jos haluat olla luottamuksen arvoinen edes jollain tasolla.

Parasta ois, et voisit itse miettiä, miksi olet toistuvasti hölmöillyt... Miehesi varmaan haluaa jonkun selityksen ja silloin olisi hyvä, että sulla ois sellanen, edes itsellesi.

juu kännissä kuin käki....viinaa, viiniä, siideriä, kaljaa kaikkea sekaisin.

Onko kellekään käynyt näin? Pääseekö tästä yli koskaan? Kannattaako kertoa vai ei???

Jos et kerro ja mies saa selville niin suhde on melko varmasti entinen. Mutta jos kerrot rehellisesti ja pyydät anteeksi niin voit saada anteeksi. Ainakin jos lupaat olla juomatta koskaan ja pidät lupauksesi.

Sun TÄYTYY antaa itsellesi anteeksi ja antaa itsellesi lupa mennä eteenpäin. Ei auta yhtään jäädä vellomaan syyllisyyden tilaan. Pitää antaa sen painolastin pudota. Ota virheestä opiksi. :hug:

Voi kamalaa.
Iso :hug:

Mä tiiän kuinka järkyttävä kipu silla on sisuksissa,se tekee niin oksettavan olon ettei mitään määrää.
Sua itteäs helpottais tunnustaa,se on varmaa.Mutta mitä ite haluaisit,jos olis toisinpäin?
Jos ihan ohmenevä juttu,eikä mitään merkkaan niin ehken kertoisi.
Ja jos jää kiinni niin kertois miten pelkäsi ja halusi itekin unohtaa koko jutun.

Mutta kamalan vaikeita aikoja sulla eessä.
Jos et kestä niin puhu miehellesi.
Sano että kadut ja haluat jatkaa teidän elämää.

Mä kyllä oon sitä mieltä että oli kuinka kännissä tahansa,sitä ei voi kännin piikkiin laittaa.Jotain apua tarvisit sinäkin,siellä taustalla on jotain miksi moisen teit.

Koita selvittää se niin ei ikinä toistu moinen

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kerro vaan kaikki, jos haluat olla luottamuksen arvoinen edes jollain tasolla.

Nyt poikkeuksellisesti samaa mieltä Sirkan kanssa, eli kannattaa kertoa kaiken.

Tämä tuskin tule yllätyksenä miehelle, koska ap on sekoillut ennenkin. On myös entistä todennäköisempää että mies on touhuillut vastaavia, koska ap:n entiset sekoliut olivat käytännössä lupa sekoilla. Ihme mies jos ei ole käyttänyt tilaisuutta hyväksi.

Mies tiedostaa myös syyn (en kirjoita sitä tähän bannin pelossa), mutta se ei ilmeisesti ole estänyt lapsiperheen muodostamista ap:n kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
En kertoisi missään nimessä, vaan rukoilisin ettei mies saa ikinä tietää.Sitten viinakset kokonaan pois ja täydellinen luottamus palautukseen.

Minusta täydellistä luottamusta ei synny ikinä, jos kantaa noin suurta tuskaa sydämessään, jonka on pitänyt salassa mieheltään.

Täydellisen luottamuksen voi saada vain ja ainoastaan täydellisellä rehellisyydellä. Suosittelisin ap:ta kertomaan tilanteen niin kuin se on. Sitä ennen olisi hyvä jo valmiiksi miettiä omia motiiveja ja ratkaisua tilanteeseen. Mitä olet valmis tekemään suhteen eteen, mistä olet valmis luopumaan jne. Itse en joisi ainakaan alkoholia, jos se on syy miksi käyttäytyy noin.

Jos miehesi kuulee asiasta muualta (ja melkein satavarmaan sen kuuleekin, koska olet yleisellä paikalla noin tehnyt), et luultavammin ikinä saa sitä luottamusta takaisin. Olet tehnyt niin aikaisemminkin, eikä enää mikään anna sataaprosenttista varmuutta miehellesi, ettet ole tehnyt noin jonkun toisenkin kanssa, josta olet vain hiljaa. Minä en kykenisi luottamaan enää, jos ei ole ollut rehellinen ja kertonut suoraan. Anteeksi pystyisin antamaan, mutta en luottamaan.

Kokemusta myös moisesta tapahtumasta ja en todellakaan sitä mielelläni muistele. Hävettää niin... Mun mielipide: älä kerro!
Kaikissa asioissa rehellisyys ei vaan kannata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kokemusta myös moisesta tapahtumasta ja en todellakaan sitä mielelläni muistele. Hävettää niin... Mun mielipide: älä kerro!
Kaikissa asioissa rehellisyys ei vaan kannata.

Eli jos saisi muuta kautta tietää niin sit varmaan sanoisit, et rehellisyys kannattaa?

Auttaisiko asiassa, jos lupaisit pitää esim. vuoden tauon alkon suhteen ja senkin jälkeen vaikka vain yhdessä ulos pitkän aikaa ja sitten ihan itsesi takia voisi ajatella jopa ihan ammattilaisen kanssa selvittää, mikä on taustana tuolle toistuvalle käytökselle...

Yhteistyössä