Eli ennenkin olet mokaillut? Juu juu.. no sit multakaan tuskin ymmärrystä heruis jos miehes olisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en mä voi kertoa:koska olen tehnyt tällaista aiemminkin ja mies on laittanut ukaasin, että jos vielä mokaan, hän lähtee. Meillä on 8 kk vauvakin....voi tätä kyynelten ja itseinhon määrää....olen menettänyt kaiken....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo, vuosia sitten samaan tyyliin olen mokannut useamman kerran. Mä olen täysi paska enkä ansaitse tuota miestä enkä lastani. Mä oikeasti vihaan itseäni nyt niinpaljon, että lähellä on etten aja sillalta alas ja päätä elämääni. Tää on jotain niin hirveää. :ei sanat riitä kertomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ajattelin, että jos kertoisin sievistellyn version tapahtuneesta....että jos mies kuuliskin jostain, niin voisi sanoa että kertoja iioittelee....en tiedä mitä teen. Itken vaan ja sydäntä puristaa....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ajattelin, että jos kertoisin sievistellyn version tapahtuneesta....että jos mies kuuliskin jostain, niin voisi sanoa että kertoja iioittelee....en tiedä mitä teen. Itken vaan ja sydäntä puristaa....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:juu kännissä kuin käki....viinaa, viiniä, siideriä, kaljaa kaikkea sekaisin.
Onko kellekään käynyt näin? Pääseekö tästä yli koskaan? Kannattaako kertoa vai ei???
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kerro vaan kaikki, jos haluat olla luottamuksen arvoinen edes jollain tasolla.
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:En kertoisi missään nimessä, vaan rukoilisin ettei mies saa ikinä tietää.Sitten viinakset kokonaan pois ja täydellinen luottamus palautukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kokemusta myös moisesta tapahtumasta ja en todellakaan sitä mielelläni muistele. Hävettää niin... Mun mielipide: älä kerro!
Kaikissa asioissa rehellisyys ei vaan kannata.