Menipä joulupäivän ilta sitten pilalle, kiitos miehen.? Vai olenko nipo paska?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blaaaahh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen huono odottamaan, erityisen huono. Kärsimätön ihminen, ja nyt kun olen pitempään joutunut hoitamaan kaikki asiat yksin ilman miehen apua, niin tuntuu että joka ikinen sen pienikin "virheliike" saa mut näkemään punasta. Tarttisin sitä lomaa, kiitos. Tämä tilanne tuntuu vain SIETÄMÄTTÖMÄN epäoikeidenmukaiselta, enkä välitä kuka on oikeassa ja kuka ei. Kunhan saan olotilani esille ja mököttää, koska tuntuu niin pahalta. Tiedän että olisin voinu hoitaa asian nätimmällä tavalla, mutta ei enää riittänyt paukkuja siihen. Suuttumine ja mökötys tuntui vain niin paljon helpommalta.

"Naiset." Sanokaa se nyt sitten.

[/quote]

Noh, koetat päästä seuraavaksi menemään, nollaamaan tilannetta ihan täysin..sen jälkeen on parempi olo.. :)

Tämä tilanne mikä nyt on, on pakon sanelemaa. Ei voida itse asiaan enää tässä vaiheessa vaikuttaa, hetken vielä kestää tämä minun vankila, mutta on se miehelläkin vankila kyllä. Kamalan vaikea vaan yrittää tasapainotella tässä, kummalla on henkisesti raskaampaa, kumpi "ansaitsee" mitäkin menoja. En voi sanoa että minä ansaitsisin enemmän, mutta ansaitsen silti edes jotain taukoa. Ehkä mun pitäis vaan se ottaa itse, eikä odottaa että tarjotaan tarjottimella..

Yhteistyössä