Menkat kolme päivää myöhässä, mutta testi näyttää negaa... Voinko silti olla...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toiveena...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toiveena...

Vieras
Olen varmaan kuvitellut itselleni kaikki mahdolliset oireet... Kuukautiset ovat kolme päivää myöhässä (yleensä säännölliset), mutta testi näyttää edelleen negaa... Voinko silti olla raskaana? Muita joilla plussa on näkynyt vasta myöhemmin? Ja jos niin missä vaiheessa on näkynyt? Jos siis olisin raskaana niin kuukautisten mukaan olisi 4+3... Hulluksihan tässä tulee... :xmas:

Voi kyllä hyvinkin olla että ehdin tulla hulluksi ennenkuin asia selviää suuntaan tai toiseen... Alkaisi sitten edes ne menkat niin ei tarvitsisi pähkäillä! :/

Mun keho on jotenkin ihmeellinen että virtsakokeet ei kyllä oo paljon osviittaa näyttäny ku negaa vaa mut raskauspitkällä ;) Eli verikokeet on multa otettu varmistamaan ei raskaus/raskaus. Et mene terveydenhoitajalle ja sitä kautta kysele sen verikokeen perään.
Onko mitään muita oireita kun menkat myöhässä?

Mun keho on jotenkin ihmeellinen että virtsakokeet ei kyllä oo paljon osviittaa näyttäny ku negaa vaa mut raskauspitkällä ;) Eli verikokeet on multa otettu varmistamaan ei raskaus/raskaus. Et mene terveydenhoitajalle ja sitä kautta kysele sen verikokeen perään.
Onko mitään muita oireita kun menkat myöhässä?

Mulla on ennestään kaksi lasta ja heistä olen kyllä testannut positiivisen. Tosin en ole testiä tehnyt vielä näin aikaisessa vaiheessa, joten en tiedä olisiko se heistäkään vielä tässä vaiheessa näkynyt.

Päänsärkyä on ollut (kuten aikaisemmissa raskauksissa). Pientä kuvotusta ja perjantaina oksensin kaksi kertaa. Rinnat ovat todella arat. Pelkään kuitenkin että mielikuvitus tekee vaan kepposen! ;)

Oireet on kyllä hyvät mutta voi olla sattumaakin tuo etominen. Usein ne menkat sitten alkaa aika pian negatestin jälkeen ja oireetkin laimenee ;) Mutta onhan sekin mahdollista, että plussa ei vaan vielä näy. Testaile parin päivän päästä uudestaan..

Mulla on nyt ensimmäistä kertaa ku näytti positiivista eilen illalla, hedelmöitys on tapahtunu 1vikko ja 1 päivä sitten, mutta fiilis sanookin että kaksosia tulossa. Vanhanajan konstit ensinnäkin sen sano et nyt on meneillään kehossa jotain ja myös senkin että kaksosia ois ja kerto myös millon plussa tulis. Joten voithan sä ottaa kultasormuksen pujottaa ohkaseen lankaan, aika pitkän, pidät vasen peukalon ja viereisen sormella kii ja sormus juuri oikean käden valtimon päällä. Pyydä ensin näyttämään miten se näyttää kyllä ja ei, sen jälkeen kysy selkeesti kysymys, esim olenko raskaana juuri nyt?

Odotus o veemäistä ku kärsivällisyys nolla noissa asioissa ;)

Mulla näkyi hailakkaakin hailakampi plussa vasta neljä päivää menkkojen myöhästymisen jälkeen, vaikka joka päivä testasin. Nyt se hailakka plussa on rv 15+3. Mun kohdalla ultrassa sitten huomattiin että sikiö olikin noin 5 päivää pienempi kuin edellisistä menkoista laskettuna, joten siitä johtui ettei se vielä näkynyt, ilmeisesti siis ovulaatio oli ollut myöhemmin kuin "piti." :)

Tämä ei silti tarkoita että sanoisin että sinä olet raskaana, mutta se on mahdollista. Älä kuitenkaan vielä elättele liikoja toiveita ettet turhaan pety, jos menkat ovatkin esim. stressin takia myöhässä. No, toivotan silti plussaonnea, jos ei tähän niin johonkin muuhun kiertoon. :)

Menkkasi ovat vain myöhässä, jos vaikka toivot raskautta niin paljon. Minulle kävi myös niin, halusin raskaaksi ja heti olin innoissani kun oli kolme pvää myöhässä, mutta nega oli ja siitä ne menkatki alko. Nyt testasin kp28/28 ja plussa oli.

Koskaan ei ole ollut näin monta päivää menkat myöhässä ilman syytä! Ovat yleensä päivän tarkkuudella säännölliset. Mutta mahdollistahan se toki on... Ja minulla on vilkas mielikuvitus... nyt on mukamas jo alavatsanippailuita! :xmas: Millähän ilveellä sitä saisi pidettyä päänsä kylmänä ja odoteltua pari päivää...

Yhteistyössä