Metsästyskausi alkoi taas, viikonloppulesket pinoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ahven
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Minusta metsästys on eettinen keino syödä lihaa. Niinhän on tehty jo tuhansia vuosia. Jos syö lihaa, eikö ole parempi että se ruoka on saanut tallustaa vapaasti viimeiseen päiväänsä asti? Siis oikeesti kun kattoo dokumenttejä lihantuotannosta Suomessa silloin tekee kyllä mieli olla ostamatta lihaa kaupasta. Eläimet asuu ahtaasti karsinoissaan/häkeissään... Mitä elämen elämää se on?

Samaa mieltä oon. Ja metsästäjä on mies sekä suurin osa tutuista. Itekin pienestä asti ollut mukana. Hölmö aihe edes tänne palstalle..ihan varmana tietää mielipiteet valmiiks.

Täällä kanssa yks leski! :wave: Ollut keskiviikon avauksesta lähtien...huomenna tulee kotia,toivottavasti on edes jokunen sinikko mukana jotta saadaan paistia...

Kyllä mä mielummin katon semmosta ukkoa joka harrastaa metsästystä ja kalastusta,liikkuu luonnossa ja tekee noista vielä ruokaa lautaselle asti,kun jotain kaljamahaa sohvalla makaamassa tai jotain baarissa notkujaa harvasen vkonloppu!

Sitäpaitsi kun päästää ukon noille reissuilleen ni sit pääsee vastapainoks ite shoppaus ja bilereissuille tyttöjen kanssa sillon ku tarvii ja ukko on kotona muksujen kanssa!

Mutta nyt sais kyl tulla jo kotiin ku saatan synnyttää hetkenä minä hyvänsä...

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:
Täällä kanssa yks leski! :wave: Ollut keskiviikon avauksesta lähtien...huomenna tulee kotia,toivottavasti on edes jokunen sinikko mukana jotta saadaan paistia...

Kyllä mä mielummin katon semmosta ukkoa joka harrastaa metsästystä ja kalastusta,liikkuu luonnossa ja tekee noista vielä ruokaa lautaselle asti,kun jotain kaljamahaa sohvalla makaamassa tai jotain baarissa notkujaa harvasen vkonloppu!

Sitäpaitsi kun päästää ukon noille reissuilleen ni sit pääsee vastapainoks ite shoppaus ja bilereissuille tyttöjen kanssa sillon ku tarvii ja ukko on kotona muksujen kanssa!

Mutta nyt sais kyl tulla jo kotiin ku saatan synnyttää hetkenä minä hyvänsä...

:whistle:

Piristit kyllä minun iltaa! kyllä niistä metsästystä harrastavista miehistä jotain hyötyäkin on. :laugh:

Juu, olen leski tämän viikonlopun, tosin miehen työn takia.

Itse en mitenkään katso pahalla metsästystä. Täällä on todella paljon peuroja ja kauriita, ihan nättejä otuksia joo, mutta ei niin kivoja tienposkessa raatoina. Olemme antaneet vain yhdelle metsästäjälle luvat ampua meidän metsässä ja tämä metsästäjä on kyllä aivan ainutlaatuinen. Hän soittaa aina ennen metsälle menoa ja varmistaa etten ole koirien kanssa lenkillä ja jos olen, niin hän tulee sitten myöhemmin. :D
Koirat on aina syksyisin tyytyväisiä kun saavat oman arkkupakastimensa täyteen luita. :p Toki me saadaan myös lihaa vaikkei kaatoa tulisikaan meidän mailta. :p

Yhteistyössä