Mie hankin tuohon jääkaapin oveen kettingit ja munalukon!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Siis... mie sorruin ostamaan valmislihapullia, kun tänään olen siivonnut, niin ajattelin että niistä saa sit äkkiä päivällistä... jos siis siivous venyy jne. ja että mie sit pääsen ajallani lähtemään ostoksillenikin.
No...
Äsken sit kävin jääkaapilla, ja aloin etsiä niitä lihapullia mutta eihän siellä mitään ole!
Mie etsin, ja etsin mutta ei.
Sit mie soitin miehelle, että tietääks hän niistä jotain. Mies toteaa, että juu... hän on eilen ILTAPALAKSI syönyt yhden paketillisen niitä... ja lisäsi sielä, että sinapin kera.
Sit mie, että kun niitä oli 2 pakettia, missäs se toinen?
Mies, en mie muista... oisko penat syöneet kanssa?

Mie: "Lapset! Onks kukaan syönyt lihapullia?"
Esikoinen (poika 14½v): Iskä eilen illalla.
Mie: "No, söitkö sie myös?"
Poika: "No joo, mutta VAAN yhden paketillisen, kun iskä sanoi että ota jääkaapista kun mä pyysin siltä maistiaista sen lautaselta!"
:o :headwall:

semmosii ne on... Mä en päästä miestä enää kauppaan kun meillä on tiukkaa, tuo osti viimosilla rahoillaan lapsille välipalaks viiliä, kun meillä ei ollu edes rasvaa kaapissa... Ja ihmetteli vielä miksi hermostuin...

Ihana :laugh: :laugh: Aikoinaan ostin kaupasta limpun aamiastarpeiksi ja kun seuraavana aamuna sitä limppua ei löytynyt mistään, kysyin asiaa junnulta. Mihin junnu "Ai minkä limpun, tarkoitatko sitä sämpylää? Joo, mä söin sen" :kieh: :kieh: Mä haluaisin älyjääkaapin. Sellaisen, joka täyttyy sitä mukaa kuin tyhjenee. Joskus ressaa, kun tulen just viittä vaille yhdeksän töistä tukka hulmuten tuohon kaupalle, ostan sen, mitä kuvittelen tarvitsevani, ja kotiin tultuani jääkaappi ammottaakin tyhjyyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ihana :laugh: :laugh: Aikoinaan ostin kaupasta limpun aamiastarpeiksi ja kun seuraavana aamuna sitä limppua ei löytynyt mistään, kysyin asiaa junnulta. Mihin junnu "Ai minkä limpun, tarkoitatko sitä sämpylää? Joo, mä söin sen" :kieh: :kieh: Mä haluaisin älyjääkaapin. Sellaisen, joka täyttyy sitä mukaa kuin tyhjenee. Joskus ressaa, kun tulen just viittä vaille yhdeksän töistä tukka hulmuten tuohon kaupalle, ostan sen, mitä kuvittelen tarvitsevani, ja kotiin tultuani jääkaappi ammottaakin tyhjyyttään.

Sämpylä :laugh:
No... kasvavat lapset mie ymmärrän, mutta että muka aikainen mieskin! Ja taatusti tiesi, että kauheasti ei oo edes vaihtoehtoruokia meillä, kun illalla vasta oon kauppaan menossa.
Nyt on sit tyytyminen makaroni- tai mannavelliin.

Yhteistyössä