Siis... mie sorruin ostamaan valmislihapullia, kun tänään olen siivonnut, niin ajattelin että niistä saa sit äkkiä päivällistä... jos siis siivous venyy jne. ja että mie sit pääsen ajallani lähtemään ostoksillenikin.
No...
Äsken sit kävin jääkaapilla, ja aloin etsiä niitä lihapullia mutta eihän siellä mitään ole!
Mie etsin, ja etsin mutta ei.
Sit mie soitin miehelle, että tietääks hän niistä jotain. Mies toteaa, että juu... hän on eilen ILTAPALAKSI syönyt yhden paketillisen niitä... ja lisäsi sielä, että sinapin kera.
Sit mie, että kun niitä oli 2 pakettia, missäs se toinen?
Mies, en mie muista... oisko penat syöneet kanssa?
Mie: "Lapset! Onks kukaan syönyt lihapullia?"
Esikoinen (poika 14½v): Iskä eilen illalla.
Mie: "No, söitkö sie myös?"
Poika: "No joo, mutta VAAN yhden paketillisen, kun iskä sanoi että ota jääkaapista kun mä pyysin siltä maistiaista sen lautaselta!"
:headwall:
No...
Äsken sit kävin jääkaapilla, ja aloin etsiä niitä lihapullia mutta eihän siellä mitään ole!
Mie etsin, ja etsin mutta ei.
Sit mie soitin miehelle, että tietääks hän niistä jotain. Mies toteaa, että juu... hän on eilen ILTAPALAKSI syönyt yhden paketillisen niitä... ja lisäsi sielä, että sinapin kera.
Sit mie, että kun niitä oli 2 pakettia, missäs se toinen?
Mies, en mie muista... oisko penat syöneet kanssa?
Mie: "Lapset! Onks kukaan syönyt lihapullia?"
Esikoinen (poika 14½v): Iskä eilen illalla.
Mie: "No, söitkö sie myös?"
Poika: "No joo, mutta VAAN yhden paketillisen, kun iskä sanoi että ota jääkaapista kun mä pyysin siltä maistiaista sen lautaselta!"