Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:mistä näitä immeisiä oikein tulee?
eikö sun mieskään sua sen vertaa tunne ettei edes yritä tutustuttaa tollasen kanssa? :O
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:mistä näitä immeisiä oikein tulee?
eikö sun mieskään sua sen vertaa tunne ettei edes yritä tutustuttaa tollasen kanssa? :O
No mies tuntee minut mut ei se ollu tuota akkaa tavannu ikinä.. :snotty: Aatteli kai että se varmaan on mukava ko kerta työkaverinsakki on mukava. Vitjake, mie mielummin vietän tämän 2kk yksin vauvan kans ne ajat ko mies on töissä, se ämmä voi painella ketun perseeseen... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:no olipa röyhkeä vieras, mä olisin varmaan sanonut jo pahasti
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:no olipa röyhkeä vieras, mä olisin varmaan sanonut jo pahasti
Mie olen jotenki pehmentyny vaavin syntymän jälkeen ko en ennää ossaa avata suutani, ennen kyllä sanoin tuosta noin vaan takas ja osasin kettuilla kunnolla enkä ees loukkaantunu helposti, tiä sitte jos tosiaan hormonit vielä jyllää :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:luulen,että tulisin sun kaa toimeen...
en yleensä tuu naisten kans,kun en ole mikää turhamainen...
vaan samanlainen tollanen verkkareissa ja vanhassa paidassa kulkeva...
niin,ja lisäks olen ylipainoinen.uskon ettet kattois mua sen takia pitkin nenänvartta.
harmi et asut niin kaukana.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:typerä, typerä ja lapsellinen akka. Älä välitä.... mulle ei tulis mieleenkään alkaa arvostella kenenkään kotia tms! Pääasia on se, että viihdytään yhdessä, ei mikään muu!
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja minä:luulen,että tulisin sun kaa toimeen...
niin,ja lisäks olen ylipainoinen.uskon ettet kattois mua sen takia pitkin nenänvartta.
Mie en ihmisten ulkonäöstä välitä, enkä vaatteista, en siitä meikkaako joku vai ei, en siitä onko vauvalla minkä väriset vaatteet, ajaako joku minkälaisella autolla ja onko rahaa vai ei... Kyllä se on ihan joku muu juttu joka mulle ihmisessä merkittee. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja minä:luulen,että tulisin sun kaa toimeen...
Mie en ihmisten ulkonäöstä välitä, enkä vaatteista, en siitä meikkaako joku vai ei, en siitä onko vauvalla minkä väriset vaatteet, ajaako joku minkälaisella autolla ja onko rahaa vai ei... Kyllä se on ihan joku muu juttu joka mulle ihmisessä merkittee. :snotty:
Peesailen... meillä se muija olisi varmaan seonnut kokonaan, mä en tosiaan jaksa panostaa tukkaan tai meikkiin ja kuljen kotiverkkareissa päivät pitkät, lapsilla vaatteet kirpparikamaa ja poika nukkui jopa ensimmäiset kuukautensa isosiskon vaaleanpunaisessa toppapuvussa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja minä:luulen,että tulisin sun kaa toimeen...
Peesailen... meillä se muija olisi varmaan seonnut kokonaan, mä en tosiaan jaksa panostaa tukkaan tai meikkiin ja kuljen kotiverkkareissa päivät pitkät, lapsilla vaatteet kirpparikamaa ja poika nukkui jopa ensimmäiset kuukautensa isosiskon vaaleanpunaisessa toppapuvussa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:missä päin pohjoista hyytikyppynen majailee?
Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:missä päin pohjoista hyytikyppynen majailee?
Minuaki kiinnostaaJos vaikka tässä lähistöllä olisit...
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Nonii, mies tuli äsken ja sano että se naikkonen oli kuulema viihtyny hyvin ja ehottanu että huomennaki tavattais.![]()
Minen löyvä sanoja.![]()