Mie itken.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Mulla kävi tässä kylässä miehen työkaverin vaimo, silläki on pieni lapsi... Tarkotuksena nuilla ukoilla oli kai että meistä ois toisillemma seuraa ko tutustuttaan ym mut minun osalta se tutustuminen jäi tähän.
Mie muutenki tulen niin harvoin hyvin toimeen muitten naisten kans, jos ei ne satu olemaan avaramielisiä itekki, koskapa mie en ole yltiöpäisen naisellinen muotihössö, enemmänki olen poikatyttö ja vielä maalaistollo joka ei tiä suuren maailman hössötyksistä mittään... :ashamed:

Mut siis tämä akka, ihan sama vaikka olis palstailija itekki, evvk, alotti jo ovella arvostelun. Ensinnäki, tämä mökki missä me nyt pari kuukautta täällä pohjosessa asutaan, ei kelvannu sille. Sisustus kuulema jäykkää tms, rumat verhot ym, ihanko mie niihin jotenki voisin vaikuttaa, hyvä että saatiin edullisesti asuinpaikka sentäs :o
Sitte se lässytti meän vaaville aikansa ja mie jo ehin antaa anteeksi mielessäni sen alkuvaikutelman, nii alko arvostella meän vauvaa, ko se on tyttö ja sillä on siniset potkarit. Totesin että ko ne sille soppii nii samakait se on... Leperteli vauvalle että PINKKIÄ OLLA PITTÄÄ plaaplaaplaa...

Tarjosin kahvin kans kaupan keksejä ja joulutorttuja. Keksit manasi alimpaan helvettiin, selvästikkään se ei sitä minnuun kohistanu vaan keksin valmistajafirmaan, mut silti tuli paha mieli, torttuja ei voinu maistaa ko ne lihottaa, keksiä kyllä lappo naamaan minkä kerkesi VAIKKA NE OLI PAHOJA.

Mulle totes että voisin jo alkaa käymään vaatekaupoissa, ettei varmaan tarvi säkkeihin pukeutua (minun vaatteet kotoisasti verkkarit ja vanha t-paita ) ...

Ai nii, meän mökki on huonolla paikalla. Tuulee kuulema kovasti tähän enkä missään tapauksessa voi vauvaa nukuttaa vaunuissa ulkona sen takia. Just. Hyvin se aamupäivän päikkärit siellä nukku.

Mittään oikeata puhuttavvaa ei ollu, mie en oo ikinä tuntenu itteäni niin ujoksi ko tännään, kaikki mistä mie ajattelin puhua, tuntu ihan tyhmältä ja lopulta mie en paljoa saanu suuta auki.. Ja kun se VIHDOINKI lähti multa pääsi itku enkä oo ko itkeny vaan...

Tyhmä mie |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed:

:hug:

säähä oot ihan ku mää
k055.gif

Ihan käsittämätön tyyppi :o
Aika moni varmasti olisi toiminut ihan samoin, eli ollut aika hiljaa vaan ja takuulla olisin minäkin itkenyt kun vieras vihdoin lähti.

Mistä noita urpoja oikein tulee?

Tyhmä sie? Miten niin?

Kummallinen vieras, mä sanoisin. Jos oot tommosia kohdannut enemmänkin, niin en ihmettele, jos et tule toimeen naisten kanssa. :$ Eikä ihme, jos itku pääsee, tommonen on tosi uuvuttavaa.

No voi v**** millainen emäntä, joo älä anna tommosen typeryksen pilata enää hetkeekään elämästäs, eihän noin nuijaa eukkoa kestä kukaan. Ole kuule just tasan oma ihana ittes :hug:

no johan oli akka :O
vika tais olla hänessä ei sinussa. Tais olla huono itsetunto naisella ja piti vaan päästä pätemään jonnekkin. Onneks sun ei tartte olla tekemisissä hänen kanssaan.

Ei helavata! Sillä naisella oli kyllä kaikkea muuta kuin käytöstapoja! Ja hyvä että näytti kyntensä heti, eikä sitten vasta kun olisitte muutaman kerran tutustuneet..
Järjetöntä toisen mollaamista. EI KAIKKI OLE SAMASTA MUOTISTA TEHTY! JA KAIKILLA ON ERI MIELIPITEET JA MAKU!!! Tarttis varmaan vääntää nuo lauseet sille ratakiskosta.. ;)
Ole oma itsesi, ja sivuuta nuo typerien "aikuisten" oman itsetunnon mukamas kohotukset johonkin mihin ei aurinko paista.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mulla kävi tässä kylässä miehen työkaverin vaimo, silläki on pieni lapsi... Tarkotuksena nuilla ukoilla oli kai että meistä ois toisillemma seuraa ko tutustuttaan ym mut minun osalta se tutustuminen jäi tähän.
Mie muutenki tulen niin harvoin hyvin toimeen muitten naisten kans, jos ei ne satu olemaan avaramielisiä itekki, koskapa mie en ole yltiöpäisen naisellinen muotihössö, enemmänki olen poikatyttö ja vielä maalaistollo joka ei tiä suuren maailman hössötyksistä mittään... :ashamed:

Mut siis tämä akka, ihan sama vaikka olis palstailija itekki, evvk, alotti jo ovella arvostelun. Ensinnäki, tämä mökki missä me nyt pari kuukautta täällä pohjosessa asutaan, ei kelvannu sille. Sisustus kuulema jäykkää tms, rumat verhot ym, ihanko mie niihin jotenki voisin vaikuttaa, hyvä että saatiin edullisesti asuinpaikka sentäs :o
Sitte se lässytti meän vaaville aikansa ja mie jo ehin antaa anteeksi mielessäni sen alkuvaikutelman, nii alko arvostella meän vauvaa, ko se on tyttö ja sillä on siniset potkarit. Totesin että ko ne sille soppii nii samakait se on... Leperteli vauvalle että PINKKIÄ OLLA PITTÄÄ plaaplaaplaa...

Tarjosin kahvin kans kaupan keksejä ja joulutorttuja. Keksit manasi alimpaan helvettiin, selvästikkään se ei sitä minnuun kohistanu vaan keksin valmistajafirmaan, mut silti tuli paha mieli, torttuja ei voinu maistaa ko ne lihottaa, keksiä kyllä lappo naamaan minkä kerkesi VAIKKA NE OLI PAHOJA.

Mulle totes että voisin jo alkaa käymään vaatekaupoissa, ettei varmaan tarvi säkkeihin pukeutua (minun vaatteet kotoisasti verkkarit ja vanha t-paita ) ...

Ai nii, meän mökki on huonolla paikalla. Tuulee kuulema kovasti tähän enkä missään tapauksessa voi vauvaa nukuttaa vaunuissa ulkona sen takia. Just. Hyvin se aamupäivän päikkärit siellä nukku.

Mittään oikeata puhuttavvaa ei ollu, mie en oo ikinä tuntenu itteäni niin ujoksi ko tännään, kaikki mistä mie ajattelin puhua, tuntu ihan tyhmältä ja lopulta mie en paljoa saanu suuta auki.. Ja kun se VIHDOINKI lähti multa pääsi itku enkä oo ko itkeny vaan...

Tyhmä mie |O |O |O :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Typerä akka :kieh:

Mä kans tuun tosi harvan naispuolisen kanssa toimeen yleensä... Tiedän tunteen... Tosin mä oon aika paha suustani sitten jos mua käydään arvostelemaan.

Siis oikeesti, onko tuollaisia ihmisiä. Kuka voi olla noin tökerö :/
Jätä omaan arvoonsa tuollainen ihminen, ei voi olla hyvä olo olla itsensä kanssa jos käytös tuollaista.
Halaus.

Ei voi olla totta!! En voi uskoa, että kellään tulee mieleen noin avoimesti arvostella kaikkea, vieraalle ihmiselle. Juu ei....ei olis munkaan seurassa ollu noinkaan kauan.
Hyvät sulle, tasan olit oma ittes ja se ol oikeen.

Kas, sullaki käy noita idiootteja kylässä :saint: Eläpä huoli, ei siitä pie siun bestistä tulla. Toiseks sie oot vieläki ihan hormooni-höpelö, ja saat itkeä pienemmästäki asiasta ja kolmanneks, kai teillä on ovessa lukko :whistle:

MITEN KEHTAAT PITÄÄ TYTÖLLÄ SINISIÄ POTKAREITA, hällehä tuloo raumat |O |O :xmas:

Auts. Ei ihme että sille joku yrittää kaveria löytää :D Ajattele positiivisesti: nyt voit ihan suoraan sanoa että ei kiitos, ei kiinnosta kahvitella uudestaan. Jos tapaus olisi ollut vain ns. puolihullu, olisit ehkä hetken päästä unohtanut kuinka ikävä akka oli ja kutsunut uudestaan kahville :D

Mä en ymmärrä miten ihmiset kehtaa... tunnen kyllä tuon ihmistyypin. Anoppini on tuollainen, mm. sanoi mun jouluverhoista että miten kehtaan pitää niitä ja että kun näki ne eka kerran, niin itki kotona, kun hänen poikansa joutuu elämään niin rumien verhojen kanssa, vaikka on tottunut niin kauniisiin verhoihin :o .

Ihan tosi. Meidän verhot on pellavan väriset, joissa on vain kanttaus punaista ja anopilla hörsötyyli jyllää. Sanoin kyllä, että mä tykkään tästä tylistä ja mies ei ole valittanut, enkä tykkää kovin pitsisistä ja hörsöisistä muutenkaan.

Meidän lapsella ei anopin mukaan ole mitään ruoka-aine-estoja, se on vaan turhaa kotkotusta. Ja antaa mitä sattuu, jos ei päästä väliin. (Ei ole kuin 1 vältettävä juttu, jota on helppo välttää.)

En oo kyllä itkenyt, mutta on raivostuttanut. Miehelle sitten haukun äitiään, kun en nykyään jo yli 80-v vanhaa ihmistä viitti haukkua päin naamaa. Vanhuus ei ole kyllä tasoittanut tuota ilkeää akkaa yhtään. Mies kyllä ymmärtää ja sanoo että annat mennä toisesta korvasta isään ja toisesta ulos.

Yhteistyössä