Minun mies tekkee maailman parasta kaakaota. Ja mie kysyin siltä josko se tekis sitä... Vastaus oli "kohta". Mie ootin. Ja ootin. Ja ootin. Ja minun kaakaohammasta jomotteli kovin. Kysyin joko se tekis, vastasi taas "kohta". Ja mie ootin. Kunnes kyllästyin. Ja kipitin keittiöön. Otin maitoa ja kaajoin sen mottiin. Otin kaakaojauhepurkin ja aloin lappaa sitä maitoon. Haju herätteli minut ajatuksista ja totesin että lapan kahvinpuruja sinne maitoon... :ashamed:
Uus yritys. Maitoa. Kaakaopurkki, tarkistus että se kans on kaakaojauhetta, juu ja sitte ko avasin purkin, katoin että no eihän siellä ole paljoakkaan sitä jauhetta ja päätin kaataa suoraan purkista. Mutko siellä oli sitä jauhetta. Paljon. Ja melkeinpä kaikki kaatu sitte sieltä pöyvälle ja sinne mottiinki, josta iloisesti molskahti maijot pitkin ja poikin. Siinä vaiheessa mulla pääsi itku :ashamed: :ashamed:
Ei se mittään. Nyt mulla on kaakaota. Miehen tekemää kaakaota. :snotty:
Uus yritys. Maitoa. Kaakaopurkki, tarkistus että se kans on kaakaojauhetta, juu ja sitte ko avasin purkin, katoin että no eihän siellä ole paljoakkaan sitä jauhetta ja päätin kaataa suoraan purkista. Mutko siellä oli sitä jauhetta. Paljon. Ja melkeinpä kaikki kaatu sitte sieltä pöyvälle ja sinne mottiinki, josta iloisesti molskahti maijot pitkin ja poikin. Siinä vaiheessa mulla pääsi itku :ashamed: :ashamed:
Ei se mittään. Nyt mulla on kaakaota. Miehen tekemää kaakaota. :snotty: