Mie vaan halusin kaakaota.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Minun mies tekkee maailman parasta kaakaota. Ja mie kysyin siltä josko se tekis sitä... Vastaus oli "kohta". Mie ootin. Ja ootin. Ja ootin. Ja minun kaakaohammasta jomotteli kovin. Kysyin joko se tekis, vastasi taas "kohta". Ja mie ootin. Kunnes kyllästyin. Ja kipitin keittiöön. Otin maitoa ja kaajoin sen mottiin. Otin kaakaojauhepurkin ja aloin lappaa sitä maitoon. Haju herätteli minut ajatuksista ja totesin että lapan kahvinpuruja sinne maitoon... :ashamed:

Uus yritys. Maitoa. Kaakaopurkki, tarkistus että se kans on kaakaojauhetta, juu ja sitte ko avasin purkin, katoin että no eihän siellä ole paljoakkaan sitä jauhetta ja päätin kaataa suoraan purkista. Mutko siellä oli sitä jauhetta. Paljon. Ja melkeinpä kaikki kaatu sitte sieltä pöyvälle ja sinne mottiinki, josta iloisesti molskahti maijot pitkin ja poikin. Siinä vaiheessa mulla pääsi itku :ashamed: :ashamed:

Ei se mittään. Nyt mulla on kaakaota. Miehen tekemää kaakaota. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
:( Hyvä, että miehes kuitenkin teki sulle sitä kaakaota. Eikös hänellä ollutkin joku jännä juju miten sitä kaakaota tekee? =)

Juu, salainen ainesosa. En oo vieläkkään keksiny mikä se on :D Eikä auta ees yrittää kurkkia ko se tekkee kaakaota, se on nii salamyhkänen ettei tehe mittään jos vähänki eppäilee että katon :whistle:

On se vaan ihanaa, kun meillä on nuo miehet :heart: Meidänkin isäntä keittää mulle aina niin hyvää kahvia, kai se on se magical touch tai jotain, kun se on paljon parempaa kuin oma keittämä kaffi.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Hauskaa, mutta vähän avutonta ja keksityn kuuloinen juttu.. :)

Mie olen avuton. Mulla on silmässä vikkaa ja käsissä vikkaa ja päässä vikkaa joten aina ei onnistu, mut vielä ei sentäs ole tarvinnu alkaa keksimään juttuja. :|

Mikä sulla on vointi muuten?

Kyllä se helpottaa. Nyt on vaikeaa, mutta mieti kuinka isossa operaatiossa olit. Tai varmasti mietitkin, mutta siis on ihan ymmärrettävää ettei kaikki suju. Ja kyllä se aika kuluu, vaikka nyt tuntuisi että kaikki junnaa paikoillaan..

:( Hyvä, että miehes kuitenkin teki sulle sitä kaakaota. Eikös hänellä ollutkin joku jännä juju miten sitä kaakaota tekee? =)

Juu, salainen ainesosa. En oo vieläkkään keksiny mikä se on :D Eikä auta ees yrittää kurkkia ko se tekkee kaakaota, se on nii salamyhkänen ettei tehe mittään jos vähänki eppäilee että katon :whistle:
Se lorauttaa sinne sekaan jotain likööriä.

Mä niin haluaisin tietää miten miehes tekee kaakaon.. Nyt kun mä olen täällä lähempänä teitä, niin voisit lähettää miehes tekemään mullekin yhden ison mukillisen!

Mutta juu, toi on niin raivostuttavaa kun vihdoin päättää itse tehdä jotain ja sitten meneekin ihan reisille :kieh:

Kyllä tämä minun elo tästä alkaa lähteä taas käyntiin... Viikon ollu tutkittavana ja ihmeteltävänä ja vähän viisaampia ollaan. Tasapaino ei ennää niin pahasti heittele mut tuo silmä vaivaa entiseen malliin, tosin olen oppinu nyt tiettyjä pään asentoja ym millä helpottaa lukemista ja nii eespäin... Syvyysnäköä mulla ei tuossa silmässä ole vissin yhtään :|

Eikä se ainesosa mittää alkoholia ole, tästä möksästä löytyy vaan viskiä ja neki pullot on korkkaamattomia :D Ja mie oon tässä aikojen kuluessa testaillu monet mausteet ja aineet mitä kaapista löytyy mut millään en ole saanu samanmakusta siitä kaakaosta, en tiä sitte, mitä lie laittaaki sinne... :xmas:

Kyllä tämä minun elo tästä alkaa lähteä taas käyntiin... Viikon ollu tutkittavana ja ihmeteltävänä ja vähän viisaampia ollaan. Tasapaino ei ennää niin pahasti heittele mut tuo silmä vaivaa entiseen malliin, tosin olen oppinu nyt tiettyjä pään asentoja ym millä helpottaa lukemista ja nii eespäin... Syvyysnäköä mulla ei tuossa silmässä ole vissin yhtään :|

Eikä se ainesosa mittää alkoholia ole, tästä möksästä löytyy vaan viskiä ja neki pullot on korkkaamattomia :D Ja mie oon tässä aikojen kuluessa testaillu monet mausteet ja aineet mitä kaapista löytyy mut millään en ole saanu samanmakusta siitä kaakaosta, en tiä sitte, mitä lie laittaaki sinne... :xmas:
Minusta tuo on tyhmää pantata jotain kaakaoreseptiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:

No jospa se sen joskus kertoo, viimeistään kuolinvuoteella meän lapselle. Tiäkkö, sillä on monia ruokareseptejäki mitä se pittää omana tietonansa. :whistle:

Hölön lörö.
:/

Hölön lörö.
:/

Niih. Ja kokeilla on salaisuutensa. Kuulema. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
vaniljasokeria tai muuten vaan vaniljaa? kardemummaa? inkivääri?

Fariinisokeria? Hunajaa? Hunaja kahvissa on muuten aivan loistavan makuista. :p En muuten makeuta kahvia, mutta jos haluan spesiaalihyvää, niin hiukka hunajaa joukkoon tekee sen tietyn pehmeyden siihen...

Käsi ylös ketä muuta korkeintaan ärsyttää ja säälittää kun aikuinen ihminen on mielestään söpö ja ihana kun puhuu itsestään kun pikkulapsesta joka on vähän sellanen lutunen reppana, kun en mie pittunen tyttönen ees kaakauta saa tehtyä isipisi eikäkö mies miulle kaakaotki tekee kun en minä itte otaa....

Yhteistyössä