Miehelläni tänään pitkä palaveri ja ryyppäjäiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No liskohan taas kerran pitänyt itse kasvaa aikuiseksi, ennen kun rupee lapsia maailmaan lykkäämään. Sä olet äiti ja sun kuuluu hoitaa se lapsi eikä bilettää tuolla pitkin ja poikin.

tosi ikävää, että ap:lla ei ole ystäviä. musta se on iso ongelma :/
ei kekenkään pää kestä ainaista kotona olemista ilman ketään kaveria. sit rupee se ukkokin ja sen teot / tekemättä jättämiset tuplasti ituttamaan.
koitappa lähteä kerhoihin tai vastaaviin lapsen kanssa etsimään päiväkahvikavereita.
tsemppiä!

- ihan ekana kannattais opetella käyttämään sitä autoa, ei ole hankalaa kun pari kertaa ajat niin varmasti opit.
- miehen kanssa kannttais myös keskustella miksei hän halua hoitaa lasta, onko kyse siitä ettei osaa vai eikö halua
- ystäviä kannattaa koittaa hankkia vaikka niistä kerhoista tai naapureista tai vaikka täältä
- monilla paikkakunnilla on ns. lapsiparkkeja, johon hetkeksi voi lapsen jättää, kysele sellaista jos tuntuu ettei pää kestä.

No autolla ajoa on tarkoitus harjoitella nyt kesällä.Lapsiparkit on isommille lapsille ainakin täälläpäin.Naapurissa on kyllä tuttuja mutta ovat nyt ulkomailla ja kaikilla muilla on omat kiireensä.Miehen mielestä lapsen hoito kuuluu äidille tämän sanoi kun asiaa kysyin,ei kertonut sitä ennen lapsen tekoa koska sitten en olisi lasta tehnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tietysti on voisinhan mä jätää lapsen miehelleni?

Siksi että pääsisit bilettämään? Haloo, kasvapa nyt aikuiseksi kipin kapin. Ikääkin ilmeisesti on jo lähempänä neljääkymmentä, jos oli kiire tehdä lapsi ikäsi puolesta. Eli järkeä ja ymmärrystä pitäisi löytyä enemmän kuin kaksikymppiseltä myöhäisteiniäidiltä.

Kun epäilen ettei mieheni suostu yh-isäksi.

Mulle tuli tosi paha mieli lapsen puolesta, kun kumpikaan vanhempi ei häntä halua. Voisiko hänet antaa adoptioon, on vielä pieni, ja saisi vanhemmat jotka oikeasti häntä haluavat?

Siis mitä, sulla on kortti mutta et osaa ajaa kuin automaattivaihteisella? Miten tämä on mahdollista? Missä sä asut? Jos jossain lähellä niin tuopa se lapsi mulle hoidettavaksi niin pääset hetkeksi tuulettamaan päätäsi =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun epäilen ettei mieheni suostu yh-isäksi.

Mulle tuli tosi paha mieli lapsen puolesta, kun kumpikaan vanhempi ei häntä halua. Voisiko hänet antaa adoptioon, on vielä pieni, ja saisi vanhemmat jotka oikeasti häntä haluavat?

Sama tuli mieleen. Puolivuotias vasta ja kumpikaan vanhemmista ei pidä hänestä.

En bilettämään vaan näkisi mitä on hoitaa vaativaa huutvaa vauvaa kun herra on poissa 16 tuntia tai normipäivänä 10 tuntia.

No normaali työpäivä nyt ottaa työmatkoineen helposti tuon 10 tuntia. Tuliko muka yllätyksenä? Sellaista se töissäkäynti nyt vain on, että joutuu olemaan 5 päivää viikossa poissa kotoa.

Yhteistyössä