Meillä mies töppäili myös viime yönä! Mies juo ehkä 4 kertaa vuodessa eikä oikeesti tunne rajojaan lainkaan vaikka kolmikymppinen jo onkin. Sille ei sais antaa viinaa, kaljalla se ei saa päätään niin pehmeäksi mitä se taas viime yönä oli.
Mies pyysi että saa lähteä kaverinsa kanssa lähibaariin, -annoin "siunaukseni" ja menin itse nukkumaan. Poika herätti mut jo klo 5 maissa ja huomasin ettei mies olekaan tullut kotiin. Ihan paniikissa siis pyörin kotona ja mietin mitä sille on tapahtunut ja eihän mies eikä sen kaveri puhelimen soittoon herää kun nukkuvat "kolmen promillen humalaansa pois".
Mies oli yöllä juonut kirkkaita ja riitaantunut kaverinsa kanssa, hortoillut pakkasessa t-paidassaan, palelluttanut itsensä ja oli niin sekavassa tilassa ettei oikeesti tajunnut enää mistään mitään. ONNEKS sen sisko oli jotenkin löytänyt sen (veikkaan että se kaveri oli soittanut miehen siskolle kun tiesi ettei mies siinä kunnossa löydä kotiin enkä minä voi lähteä hakemaan ja jättää lasta yksin kotiin), mutta sen siskollekaan ei tullut mieleen mulle informoida asiasta edes viestillä vaan vei ensin kotiinsa selvittämään päätään ja toi hetki sitten miehen tänne kotiin nukkumaan päätään selväksi.. AAAAAARGH! ..ei täälläkään odotella miehen heräämistä kovin hilpeissä tunnelmissa..
Kamalinta on just se epätietoisuus kun ei yhtään tiedä missä toinen on.. ja kun itse tiedän että mies on ihan kädetön kun saa kirkkaita juodakseen, oon ihan toisen hengen puolesta pelännyt moneen otteeseen vuosien varrella.. kun esim. viime talvena oli yön pakkasessa pelkällä ohuella gollegella.. yllättäen tuli kipeeksi mutta onneksi ei paleltunut hengiltä!