miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
mua kyl kieltämättä vähä mietityttää..työkaveri soittaa sulle ja vakuuttaa et kaikki ok,mistä se tietää et sä kaipailet miestäsi??
ettei vaa ois käyny nii et se onki sen luona joka soitti sulle ja siel on muitakin..?
ei pitäs heti ajatella pahinta mut mulla vaa tuli mieleen...

no ap oli laittanu sil viestiä ja kysyny...

juu,huomasin ku jälkikäteen luin...siis myöhemmin :D

Toivottavasti selviää että kaikki ok! :hug:
Olisin itse huolesta jäykkänä jos olisin vastaavassa tilanteessa. Onneksi ei tarvitse olla.
Juu ei kannata hätänumeroon. Mulla ainakin on puhelimeen tallennettu oman kihlakunnan poliisin päivystysnumero. Tosin meillä ei ole enää juoppoputkaa vaan se on nykyään naapurikunnassa.sen verran tiedän! :kieh:

juu onhan mahollista et putkassakin voi olla...mutta mulle e tuu enään mieleen ku nää vaihtoehdot: joko on jollain naikkoselle mennyt, mitä ei oo koskaan tehnyt, tai sit se on putkassa tai jollain kaverillaan kenen numeroo ei oo, tai sit lumessa makaa kolkattuna :'( :headwall: :/

oletetaan että miehes on kaverillaan vaikka ja hätää ei ole. mä ainakin meen vaan paniikkiin kun alan miettii kaikkee pahaa. sun miehes on kerran jo tehny tolleen ni saattaa olla että on ihan kunnossa. ja jos poliisit ei vielä ole huolissaan ni oo säkin rauhassa vielä. syö aamupalaa ja kato telkkaria. :hug: tiedän ettei ole helppoa mut koita rentoutua. soita sille vaikka klo 11 uudelleen jos olis heränny. monelta poliisi sanoi että alkavat etsiä?

Meillä mies töppäili myös viime yönä! Mies juo ehkä 4 kertaa vuodessa eikä oikeesti tunne rajojaan lainkaan vaikka kolmikymppinen jo onkin. Sille ei sais antaa viinaa, kaljalla se ei saa päätään niin pehmeäksi mitä se taas viime yönä oli.
Mies pyysi että saa lähteä kaverinsa kanssa lähibaariin, -annoin "siunaukseni" ja menin itse nukkumaan. Poika herätti mut jo klo 5 maissa ja huomasin ettei mies olekaan tullut kotiin. Ihan paniikissa siis pyörin kotona ja mietin mitä sille on tapahtunut ja eihän mies eikä sen kaveri puhelimen soittoon herää kun nukkuvat "kolmen promillen humalaansa pois".
Mies oli yöllä juonut kirkkaita ja riitaantunut kaverinsa kanssa, hortoillut pakkasessa t-paidassaan, palelluttanut itsensä ja oli niin sekavassa tilassa ettei oikeesti tajunnut enää mistään mitään. ONNEKS sen sisko oli jotenkin löytänyt sen (veikkaan että se kaveri oli soittanut miehen siskolle kun tiesi ettei mies siinä kunnossa löydä kotiin enkä minä voi lähteä hakemaan ja jättää lasta yksin kotiin), mutta sen siskollekaan ei tullut mieleen mulle informoida asiasta edes viestillä vaan vei ensin kotiinsa selvittämään päätään ja toi hetki sitten miehen tänne kotiin nukkumaan päätään selväksi.. AAAAAARGH! ..ei täälläkään odotella miehen heräämistä kovin hilpeissä tunnelmissa..
Kamalinta on just se epätietoisuus kun ei yhtään tiedä missä toinen on.. ja kun itse tiedän että mies on ihan kädetön kun saa kirkkaita juodakseen, oon ihan toisen hengen puolesta pelännyt moneen otteeseen vuosien varrella.. kun esim. viime talvena oli yön pakkasessa pelkällä ohuella gollegella.. yllättäen tuli kipeeksi mutta onneksi ei paleltunut hengiltä!

Voi ei!!! Onpa tosi v-mäinen juttu! Sitten kun mies jostain löytyy niin annahan kuulla kunniansa!
Itse olisin vastaavassa tilanteessa aivan hermorauniona! Tosin mies ei ikinä ole tuollaista tehnyt...

mä niin ihmettelen noita miehiä :headwall: ei mitään itsesuojeluvaistoa. munki mies joskus on niin sekaisin että...
itellä tulee jarru vastaan jos alan olla liian sekaisin... en päästä itteeni huonoon kuntoon. ja en kyl juokaan nykyään kun on toi vauva mut aiemmassa elämässä.

Voi hitsi että vaivaa muakin..Toivottavasti kaikki on hyvin! :hug: Mä ehkä soittasin viel putkaan ja varmistasin ettei siis ole sieläkään.Sit laittasin varmuudeks ukolle viestin et missä ihmeessä luuraa,et oon suunniltanu huolesta ja soittanut jo poliisillekin.Tai ehkä sä oot tehnyt jo sen?Voimia!

oon laittanut viestiä..mutta pelkään kun soitan kokoajan et sen akku loppuu ja sit en saa sitäkään yhteyttä...tässä alkaa kyllä nyt jo pelkään pahinta :'( mistähän saisin sen putkan numeron käsiini...ja jokuhan sanoi et sieltä ei anneta tietoja

Yhteistyössä