miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
täällä taas...nukuttiin tossa niin en ollut koneella...monet on kyllä sitä mieltä että ollut naikkosella yötä...ja mäkin oon vähän sen puoleen kallistunut!...mutta mitä mä teen...oon nyt raskaana taas, toukokuussa vaavin pitäs syntyä... mies väittää vaan olleensa siellä työkaverillaan, vielä en oo ottanut yhteyttä.

kannattais ottaa selvää. Tottakai voi olla että mies on ollu kaverin sohvalla nukkumas. Kyllä mullakin on monesti jatkoilla väsy iskeny ja siihen sammunu. tokikaan perheellisenä sitä ei oo sattunu ja mies on kyl ollu tietonen menoista. On vähintääkin kohtuullista ilmoittaa edes viestillä et menee jatkoille jne.

six ihmettelisin et mix ei oleilmoittanut ja mix ei oo heti soittanut kun herää ja näkee et olet tavoitellut. Jos on jotain salattavaa niin ei voi jutella toisen luona. Ja vaikka soittasit kaverille niin ovat saattaneet sopia jo valheen. Siks ois ollu hyvä heti selvittää.

mutta koita ottaa asioista selvää. On kaks vaihtehtoo. Joko on ollu vieraissa tai ei. Ota tosiaan selvää, mutta älä ole sinisilmäinen. älä myöskään syytä sellaisesta mitä ei ole tapahtunut. ei oo helppoa.. tiedän....

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja almie:
Multa ei myötätuntoo löytyis, jos kerta käveleenkin pystyy, eikä soita että kunnossa. Olis viimonen temppu. Mutta voimia sinne tilanteen selvittelyyn.

Samaa mieltä.Tässä sitä saa taas olla onnellinen kun on mies joka ei edes käy baareissa, eikä juo alkoholia.

Ja sekö estää sitten esim.pettämisen?

ja mies on kyllä sanonut että sanoo sit ihan suoraan jos on pettänyt ei ala salaileen, siis on sanonut tän ennen tätä tapausta ja selvänä.

Tälläinen oli meilläkin sopimus ja kirkkain silmin tuon lupasi, vaikka jo hyppäsi toisen naisen luona. Meillä oli silloin vajaan vuoden ja 2v ikäiset lapset.

Olen kyllä taipuvainen ajattelemaan että ap:n miehellä ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa. Jos menee työkaverille yöksi niin siitä olisi voinut hyvin ilmoittaa kännykällä. Jaksamista ap:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä.:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.
Naiset on hirveen sinisilmäisiä.

Emme käy baareissa, mies ei juo laisinkaan alkoholia, minä juon.
Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.

niin ja mä tiedän 100% että mieheni ei petä ainakaan työaikana =)

Jos miehen kanssa tahtoo pettää (firmassa ei ole yhtään naista) niin siinäkö pettäkööt, silloin suhteellamme ei ole ollut tulevaisuutta muutenkaan. Miehen työpaikka on n.500metrin päässä joten voin esimerkiksi JOS haluaisin mennä milloin van kiertelemään sinne ja katsomaan esim uutta pöytä/laude/sohva mallistoa sinne.Eli voisin olla vaikka päivät mieheni työpaikkalla JOS tahtoisin, eipä olis pitkä matka kävellä sinne.

kyllä se niin on että jokainen mies joka ovesta kulkee ulos niin pettäää. Kaikki nyt vaan erovireille. ja oikeestaan on ihan turha mennä naimisiin, kun mies kuitenkin pettää jne jne.

onko teillä huono itsetunto kun noin aattelette. Ei ihme et mies pettää jos te heti alkuun jo siitä syytätte ja epäilette. Ei sinisilmänen tarvi olla, mut arajansa nyt kaikella.

kyllä se niin on että jokainen mies joka ovesta kulkee ulos niin pettäää. Kaikki nyt vaan erovireille. ja oikeestaan on ihan turha mennä naimisiin, kun mies kuitenkin pettää jne jne.

onko teillä huono itsetunto kun noin aattelette. Ei ihme et mies pettää jos te heti alkuun jo siitä syytätte ja epäilette. Ei sinisilmänen tarvi olla, mut arajansa nyt kaikella.

Annat asian olla ja lähden "viemään roskia". Tulet aamulla takaisin. Yöpyä voit vaikka hotellissa tai vaikka exäsi tms. mies tuttavasi luona. ANNA PALAA VAAN! Jos hänellä on ollut toisen naisen kanssa kivaa selkäsi takana. Älä kuulustele, hän on aikuinen! Kostat tilaisuuden tullen niin itsellesikin tulee pieni salaisuus ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Multa ei myötätuntoo löytyis, jos kerta käveleenkin pystyy, eikä soita että kunnossa. Olis viimonen temppu. Mutta voimia sinne tilanteen selvittelyyn.

Samaa mieltä.Tässä sitä saa taas olla onnellinen kun on mies joka ei edes käy baareissa, eikä juo alkoholia.

Olenko niin sanonut?? Kirjoitinko niin?? Mulla ei vaan ole tuollaista tressiä koskaan aamulla, onko mies kotiutunut,onko ollut liian humalassa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:

Peesi.

Olenko niin sanonut?? Kirjoitinko niin?? Mulla ei vaan ole tuollaista tressiä koskaan aamulla, onko mies kotiutunut,onko ollut liian humalassa jne.

No minust on kyllä tylsää et tuutte tämmöseen ketjuun aukoon päätä et ei, ei mun mies vaan juo petä pelleile hölmöile juo jne jne. Pitäkää tana päänne kiinni jos ei ole muuta sanottavaa! Olkaa vaan onnellisia ihan omiin nimiinne, eiköhän ap:llä ole ihan tarpeekseen ilman noita tein viestejä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:

No minust on kyllä tylsää et tuutte tämmöseen ketjuun aukoon päätä et ei, ei mun mies vaan juo petä pelleile hölmöile juo jne jne. Pitäkää tana päänne kiinni jos ei ole muuta sanottavaa! Olkaa vaan onnellisia ihan omiin nimiinne, eiköhän ap:llä ole ihan tarpeekseen ilman noita tein viestejä!

Kuin myös, minusta on typerää ettei keskustelu palstalla voi sanoa OMIA mielipiteitään/kokemuksiaan.Päätäni en ole aukonut missään vaiheessa, totesin vain että tälläisiä kun lukee saa olla onnellinen miehestä joka ei juo tai baareile.En ole kuitenkaan vähätellyt ap:ta millään tavalla, enkä hänelle ole pahaa mieltä tahtonut tuottaa, oiskohan tuo joku aivan muu kuka pahanmielen on tuottanut?

Yhtä ikävää on se, että aika moni kirjoittaa tyyliin ''Sun mies on ollut toisen naisen kanssa'' ja perusteluna on: ''Niin munkin exä aikoinaan petti mua''

Mitä jos yritettäis olla laittamatta ap:n päähän kaikenlaisia mielikuvia siitä MITÄ viimeyönä on oikeesti tapahtunut? Aina on mahdollista ettei mies olekaan pettänyt vaan on maannut sammuneena OIKEASTIKIN sen kaverinsa kotona.

Kuule ap,luota nyt vaan miehesi sanomisiin.Ethän muutkaan voi kuin luottaa miehesi sanaan.Parisuhteen kulmakivi on luottamus toiseen.On totta että varmasti seuraavalla kerralla olet epäileväinen.Kerro miehellesi rehellisesti että luulet hänen pettävän sinua,ja sano hänelle voisiko hän tehdä asiat sinulle niin selväksi ettei sinun tarvisi murehtia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:

Kuin myös, minusta on typerää ettei keskustelu palstalla voi sanoa OMIA mielipiteitään/kokemuksiaan.Päätäni en ole aukonut missään vaiheessa, totesin vain että tälläisiä kun lukee saa olla onnellinen miehestä joka ei juo tai baareile.En ole kuitenkaan vähätellyt ap:ta millään tavalla, enkä hänelle ole pahaa mieltä tahtonut tuottaa, oiskohan tuo joku aivan muu kuka pahanmielen on tuottanut?

Aivan, omia mielipiteitään voi toki sanoa mutta uskot varmaan että ap:tä ei paljon auta jos joku ketjussa toteaa että no voi sua, mutta onneksi mun mies ei juo eikä siten moista tee... Ymmärrätkö pointin?

Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Kuule ap,luota nyt vaan miehesi sanomisiin.Ethän muutkaan voi kuin luottaa miehesi sanaan.Parisuhteen kulmakivi on luottamus toiseen.On totta että varmasti seuraavalla kerralla olet epäileväinen.Kerro miehellesi rehellisesti että luulet hänen pettävän sinua,ja sano hänelle voisiko hän tehdä asiat sinulle niin selväksi ettei sinun tarvisi murehtia.

mä peesaan täysillä tätä.ei kaikki miehet petä! Luota mieheesi ja jutelkaa keskenään asita ei ne mököttämällä ja täällä palstalla katkerien muijien avuista parane

voi että pidän teitä alhaisina.. kyllä ihminen voi alas vajota.. toivottavasti saisi t joskus itse nahoissasi tuntea miltä tuntuu kun mies pettää.. olet niin.. ällöttävä

vaikka minuakin on petetty, en silti lähtis ensimmäisenä syyttämään sitä toista naista; kyllä vikaa on nimenomaan miehessä! en tajua miksi naisten pitää aina laittaa kaikki vain sen toisen naisen syyksi, ehkä ei voida tunnustaa että miehelle on vaikeampi olla vihainen..? ja että sen vihan mieluummin kohdistaa omaan sukupuoleensa.?

Tää on niin totta,ehkä sitä ettei kuitenkaan haluis nähdä sitä totuutta!:(:(

Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:
Kyllä se on kuulkaa silleen, että jos haluaa pettää, ei siihen tarvita mitään öitä poissa kotoa. Joten yöt kotona oleva mies ei ole välttämättä uskollinen, ja taas toisinpäin, ei ap:n mies ollut välttämättä vieraissa. Muuten vaan oli ajattelematon, tyhmä ja itsekäs.

Kaikki me olemme inhimillisiä olentoja ja mokia sattuu. Mua ihmetyttää ne jotka vannoo ettei varmasti ikinä koskaan tule pettämään puolisoaan. Hienoahan se on jos näin on, mutta kun me kaikki olemme inhimillisiä ja tuntevia olentoja, niin mokia voi sattua. Eri asia sitten on kuinka niistä selvitään, varmasti tiukka paikka on jos tulee näin käymään, mutta ei se välttämättä mikään eron paikka ole.

olipa hyvin kirjoitettu!!!

Harmittaa ap:n takia jos sinisilmäisenä uskoo heti kaiken olevan kunnossa. Miehen ystäväpiiri asian laidan tietää, ja varmaan kaikki muutkin kys. baarissa olleet. Sitten kun mahdollinen pettäminen tulee ilmi (ennemmin tai myöhemmin) lisähäpeänä ap:lle tulee tieto siitä että kaikki muut tiesivät muttei hän...

täällä taas...nukuttiin tossa niin en ollut koneella...monet on kyllä sitä mieltä että ollut naikkosella yötä...ja mäkin oon vähän sen puoleen kallistunut!...mutta mitä mä teen...oon nyt raskaana taas, toukokuussa vaavin pitäs syntyä... mies väittää vaan olleensa siellä työkaverillaan, vielä en oo ottanut yhteyttä.

Voi ei!!!!:(

Mä olen kyllä sitä mieltä, et mies on aivan hyvin voinut olla siellä työkaverillaan, miksi ihmeessä kaikkien tarttis aina olla pettämässä, jos on pois kotoa?
Ehkä olen sit sinisilmäinen, mut ajattelen itseäni, hyvin vois olla mahdollista, et sammuisin kaverin sohvalle, mut taatusti en ois vieraissa ja näin sinisilmäisesti uskon miehestänikin.

Tää kuulostaa aikuiselta mielipiteeltä. Ja jos ilmi käy, että mies on pettänyt, kannattaa myös harkita mitä kaikkea pelissä menettää jos toisen pihalle viskaa yhden n....misen takia. Maailma ja varsinkaan perheen väliset ihmissuhteet ei oo niin mustavalkoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:

Tää kuulostaa aikuiselta mielipiteeltä. Ja jos ilmi käy, että mies on pettänyt, kannattaa myös harkita mitä kaikkea pelissä menettää jos toisen pihalle viskaa yhden n....misen takia. Maailma ja varsinkaan perheen väliset ihmissuhteet ei oo niin mustavalkoisia.

Aivan! Itse toitotin aina etten miestäni pettäis, mies taas sanoi että se on sitten kerrasta poikki jos petät.Niinpä vain petin (en sänkyyn asti,onneksi) ja edelleenkin yhdessä.Naimisiin mentiin ja toinen lapsikin ollaan tämän jälkeen tehty ja hyvin menee nykyisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Yhtä ikävää on se, että aika moni kirjoittaa tyyliin ''Sun mies on ollut toisen naisen kanssa'' ja perusteluna on: ''Niin munkin exä aikoinaan petti mua''

Mitä jos yritettäis olla laittamatta ap:n päähän kaikenlaisia mielikuvia siitä MITÄ viimeyönä on oikeesti tapahtunut? Aina on mahdollista ettei mies olekaan pettänyt vaan on maannut sammuneena OIKEASTIKIN sen kaverinsa kotona.
Puhut asiaa. :flower: Jotenkin ihan kuvottava ketju.

Yhteistyössä