Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:täällä taas...nukuttiin tossa niin en ollut koneella...monet on kyllä sitä mieltä että ollut naikkosella yötä...ja mäkin oon vähän sen puoleen kallistunut!...mutta mitä mä teen...oon nyt raskaana taas, toukokuussa vaavin pitäs syntyä... mies väittää vaan olleensa siellä työkaverillaan, vielä en oo ottanut yhteyttä.
kannattais ottaa selvää. Tottakai voi olla että mies on ollu kaverin sohvalla nukkumas. Kyllä mullakin on monesti jatkoilla väsy iskeny ja siihen sammunu. tokikaan perheellisenä sitä ei oo sattunu ja mies on kyl ollu tietonen menoista. On vähintääkin kohtuullista ilmoittaa edes viestillä et menee jatkoille jne.
six ihmettelisin et mix ei oleilmoittanut ja mix ei oo heti soittanut kun herää ja näkee et olet tavoitellut. Jos on jotain salattavaa niin ei voi jutella toisen luona. Ja vaikka soittasit kaverille niin ovat saattaneet sopia jo valheen. Siks ois ollu hyvä heti selvittää.
mutta koita ottaa asioista selvää. On kaks vaihtehtoo. Joko on ollu vieraissa tai ei. Ota tosiaan selvää, mutta älä ole sinisilmäinen. älä myöskään syytä sellaisesta mitä ei ole tapahtunut. ei oo helppoa.. tiedän....