Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kannan oman korteni kekoon ja kerron lyhyesti oman tarinan. Ja kaikille tiedoksi, että minä olin se pettävä osapuoli (siis nainen)
Täällä lukee aina näitä vastaavia juttuja, "ettei meidän reino petä, ei ole tilaisuutta, eikä haluakaan" Mistä te oikeasti tiedätte mitä se miehenne haluaa?? Miettikääpä oikeasti asiaa. Ihminen on katala eläin.
Mä itse petin ex miestäni melkein kolmen vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti, saman miehen kanssa. Tilaisuuksiahan kyllä tuli. Milloin nähtiin oman kauppareissuni yhteydessä, milloin mennessäni baariin. Mikäs sen kätevämpää kuin lähteä vähän aiemmin baarista taksilla toisen miehen luo ja sitten "säädylliseen" aikaan kotiin... Kyllä niitä tilaisuuksia oli ja tuli, eikä oma silloinen mies tiennyt asiasta mitään. Kolmen vuoden aikana sattui ja tapahtui kaikenlaista, eikä miehelläni siis mitää tietoa mun touhuistani. Yritin välillä oikeasti unohtaakin sen mun salarakkaani, mutta sitten hän aina otti uudelleen yhteyttä ja se oli menoa se.
Lopulta päätin tehdä asialle lopun ja kerroin rehellisesti ex miehelleni mitä olen hänen selän takanaan touhunnut ja ryhdyin etsimään itselleni uutta asuntoa. Nykyään asutaan entisen salarakkauteni kanssa yhdessä.
Sen vain kerron, että älkää naiset olko liian sinisilmäisiä miehiänne kohtaan. Tiedän erään tuttava miehen, joka on kolmen lapsen isä ja kulissit on täydellisesti pystyssä, mutta kaupungilla varmaan 2/3 ihmisistä tietää mitä hän touhuaa vaimonsa selän takana.
Niin, no minä nyt satun tuntemaan oman mieheni ja tiedän että se ei ole ihminen joka pettää. Ja sillä ei oikeesti niitä tilaisuuksiakaan oikein ole.
Olen mäkin kokenut exän kohdalla pettämistä. Se ukko petti mua ja sitten mä sitä, että kyllä mä tiedän miten se homma toimii.
Mutta nykyiselle pettäminen ei ole vaihtoehto. Ollaan kyllä puhuttu nämä asiat selviks ja luottamus on molemminpuolinen.
Enkä todellakaan ole mikään sinisilmäinen. Mä vaan tiedän, että se ei mua petä. Vaikka se voi joillekin teille olla mahdoton ajatus.
Se ei ehdi pettään kauppareissulla, ei ajele taksilla yhtään mihinkään naissseurassa ilman että mä tiedän, töissäkään se ei voi pettää. Omia menojakaan sillä ei juurikaan ole. Jos se käy baarissa ilman mua, se on siellä mun työkavereiden kanssa.
Mut herranjestas, sehän on nytkin lätkämatsissa. Vai onko sittenkään? Perskule, sehän taitaakin olla panemassa jotain muuta akkaa, kun matsikin loppu jo ainakin 5 minuuttia sitten!
Tai sitten ei ole. Se ei vaan ole sellainen ihminen joka kykenee siihen. Niitäkin onneksi vielä on tässä maailmassa jäljellä.