miehelle on varmasti tapahtunut jotain...

ei vi..u tää palsta on täynnä kunnon haaskalintuja...teehän ap omat päätökses omien tunteittes ja oman järkes mukaan,täällä kannata kaiken maailman katkeria ämmiä kuunnella-ja uskoa!

kyllä minun mielestä pitää voida suhteessa luottaa siihen ettei toinen petä,ja jos pettääkin niin pitää toista arvostaa sen verran että on rehellinen.tottakai ymmärrän että pettäminen on melko arkipvää nykyään ja USEA sitä jossain välissä harrastaa,mutta ei KAIKKI.jos teille on niin käyny,ei se tarkota et esim.ap:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat harmaana..:
ei vi..u tää palsta on täynnä kunnon haaskalintuja...teehän ap omat päätökses omien tunteittes ja oman järkes mukaan,täällä kannata kaiken maailman katkeria ämmiä kuunnella-ja uskoa!

kyllä minun mielestä pitää voida suhteessa luottaa siihen ettei toinen petä,ja jos pettääkin niin pitää toista arvostaa sen verran että on rehellinen.tottakai ymmärrän että pettäminen on melko arkipvää nykyään ja USEA sitä jossain välissä harrastaa,mutta ei KAIKKI.jos teille on niin käyny,ei se tarkota et esim.ap:lle.

Ihan kuin ap olisi niin tyhmä, että tekisi päätöksiä toisten mielipiteiden mukaan. Ihan asiaa on, että ei kannata olla liian sinisilmäinen, jota ap ei vaikutakaan olevan. Asiaa myöskin, että typerästi tehty, ettei ilmoita mitään vaikka ap huolissaan. Kyllähän sitä nyt saa mielipiteensä sanoa, itse ole haaskalintu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Voimia sulle ap!!! :hug: :hug:
Itse olen pettämisen takia ottanut avioeron nuorempana ja vapaana ollessani ollut se kuvottava toinen nainen. :(
älä ota näitä kaikkia viestejä henk.koht.,tämä on varmasti niin mielenkiintoinen aihe,että poikii mielipiteitä suuntaan jos toiseen!
Mutta voin kuvitella sun tän hetkisen hädän ja surun,mikä riipii sydäntä vereslihalle,että se kaikki kaunis mitä olette yhdessä luoneet on yhden totuudensanan takana,yhden sanan,pelottavaa,että sen sanan takia sun maailmas voi hajota! :'( ja vaikka kaikki olisikin viatonta erehdystä jne. se epäilys mikä sydämeen jää :hug: :hug:

niinpä..vaikka mies ei olisi kännipäissään ajatellu kuin mulkulla ja aptä rakastais niin asiat ois menny pilalle.Luottamus katoisi täysin ja vaikeita aikoja olisi edessä.Näin melkein minulla ja nyt eletään sitä luottamuspulaaikaa.Minulla on todella raskasta,rakastan isäntää,mutten elo varma pystynkö jatkamaan,hänkin rakastaa minua.Välillä sydämeen riipii tuska ja kiukku miksi pisti kaiken paskaksi....yhen sikailun takia,erheen takia....en vaan voi unohtaa..Joka kerta kun hän on poissa epäilen.Voimia aplle.Itsellänikin pieni vauva,on vain jaksettava!

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Minä sanoisin ukolle et kaveri soitti ja kertoi et oli nähny sut kaupungilla, eikä sillä ollut kivaa kerrottavaa. Annan sulle tilaisuuden nyt itse kertoa ja selittää et mitä olet tehnyt. Jos kerrot, on edes pieni mahdollisuus että elämä yhdessä jatkuu. Jos et kerro, tää on tässä.

|O
Mä kuulin exältä nuo sanat about kerta viikkoon vaikken ollut pettänyt kertaakaan. Se vaan sairaassa päässään keksi ja kuvitteli kaikenlaista mitä olin muka tehnyt ja sitten sain aina kuulla just tuollasia syytöksiä.

Ja aina uhattiin erolla jos en kertonu ja kun ei oikeasti ollut mitään kerrottavaa, ei se uskonut vaan aina oli tappelu päällä ja monen päivän mykkäkoulut sun muut. Tuollaseen painostukseen en kehota ennenkun on oikeasti kunnon syy epäillä toista jostain. Se on toiselle (syyttömälle) osapuolelle todella ahdistavaa.

tuntuu tosi kurjalta tää ketju ja mitä tuol puhuttiin sukupuolitauveistakin....oikeesti ap isot halit ja voimia.Ole vahva!Olet raskaana ja jos huom jos miehesi on pettänyt niin silloin vaan testeihin ukko,ettei ainakaan pienokainen saa tartuntaa.Mutta soitahan ensin sille miehen ystävälle ja vielä vaikka sen ystävän naiselle että oliko miehesi siellä yötä!asiat kyl selvii.....ajan kanssa.älä huoli huomisesta se tulee ajallaan!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ihan kuin ap olisi niin tyhmä, että tekisi päätöksiä toisten mielipiteiden mukaan. Ihan asiaa on, että ei kannata olla liian sinisilmäinen, jota ap ei vaikutakaan olevan. Asiaa myöskin, että typerästi tehty, ettei ilmoita mitään vaikka ap huolissaan. Kyllähän sitä nyt saa mielipiteensä sanoa, itse ole haaskalintu.

paitsi etten minä ole kirjottanut tänne kuin kerran...jos mun ystävällä esimerkiksi kävis noin niinku ap:lle niin en tod huutelis ensimmäisenä et vieraissa on,saat tauteja ja se pettää sua varmasti kokoajan ym..kyllä kehottasin mieluummin pitämään mieluummin pään kylmänä ja selvittämään asiat kunnolla ennen ku rupee päässään mitään kehitteleen..varsinkaan vaan siitä syystä et jotku netissä saano niin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

paitsi etten minä ole kirjottanut tänne kuin kerran...jos mun ystävällä esimerkiksi kävis noin niinku ap:lle niin en tod huutelis ensimmäisenä et vieraissa on,saat tauteja ja se pettää sua varmasti kokoajan ym..kyllä kehottasin mieluummin pitämään mieluummin pään kylmänä ja selvittämään asiat kunnolla ennen ku rupee päässään mitään kehitteleen..varsinkaan vaan siitä syystä et jotku netissä saano niin... :whistle:

Nyt sulle saatava joku palkinto, kun noin mahtava ihminen olet.

katohan,vihdoin ollaan samaa mieltä! :laugh:

katohan,vihdoin ollaan samaa mieltä! :laugh:

huoh...

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä.:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.
Naiset on hirveen sinisilmäisiä.

Emme käy baareissa, mies ei juo laisinkaan alkoholia, minä juon.
Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.

niin ja mä tiedän 100% että mieheni ei petä ainakaan työaikana =)

miten voit olla niin varma,mitä työtä se tekee?
ookko koskaa kuullu sanontaa et kaikki on mahollista?!

Alkuperäinen kirjoittaja Elina:
Kuule ap,luota nyt vaan miehesi sanomisiin.Ethän muutkaan voi kuin luottaa miehesi sanaan.Parisuhteen kulmakivi on luottamus toiseen.On totta että varmasti seuraavalla kerralla olet epäileväinen.Kerro miehellesi rehellisesti että luulet hänen pettävän sinua,ja sano hänelle voisiko hän tehdä asiat sinulle niin selväksi ettei sinun tarvisi murehtia.

Tätä peesaan. Ei aikuisen miehen menojen perään pidä alkaa soittelemaan, jos kyseessä on vain tämä yksi kerta. Oli missä oli niin tyhmästi teki, ja jos tekee toisen kerran niin sitten voi alkaa viemään asiaa pidemmälle. Riittäköön nyt kauheat itkukohtaukset ja ikuinen epäily rangaistukseksi. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja äippä77:
En ylpeilekkään asialla,totean vaan tosiasiat.tarkoitus olikin tässä vaan tuoda esille se puoli että se mies voi pettää vaikka tulisikin baarista kiltisti yöksi kotiin.Samoin töistä iltavuorosta,vaimo vaan ei tiedä että iltavuoro loppuikin kahta tuntia aikaisemmin kuin piti.

Meille tulee joka kuukauden viimeinen päivä palkkalaskelma kotiin,jonka on pomo täyttänyt jonka mukaan pomo sitten maksaa sen palkan.Voin milloin vain katsoa onko mieheni ollut töissä silloin kun on sanonut olevansa jos niin tahdon.

Taidat olla melko vainoharhainen.

Kaikki muuten ei tosiaankaan ole mahdollista. Ei munkaan mies pystyis töissä pettämään. Ja se on ihan satavarma.
Ja taitaa Pikku myy ja haisulimamma olla ukkonsa kanssa samassa duunissa myös jos tuolta aikasemmin oikein luin..?
Aika vainoharhasta porukkaa täällä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:

Taidat olla melko vainoharhainen.

SIIS EIHÄN MULLA MITÄÄN HUOLIA UKKONI TAKIA OO!!!
EN OO OLLENKAA VAINOHARHANEN!KUN SIIHEN EI OO MITÄÄN SYYTÄ! :)

Tuletko ap kertomaan miten asia etenee? Jos vaan jaksat. Tilanne on vaikea. Haluaisimme kuitenkin tietää, onko miehesi petturi vai ei. Voiko miehiin luottaa? Jollain tavallahan hän on petturi kuitenkin, kun ei kertonut minne yöksi menee.

Oho mikä tapahtuma. Ensinäänkin alkuperäiselle paljon tsemppiä ja jaksuja vauvamasun kanssa tällaisessa stressitilanteessa. :hug: Itselläni ei ole omakohtaisia kokemuksia asiasta eikä tilanteesta, mutta mietiskelinpä vaan, että eipä olisi meidän isukilla tuollaisen jälkeen (siis hän ei käy baareissa lainkaan..) asiaa mihinkään kuppilaan tai viinojen kanssa läträämään hyvin pitkään aikaan. Toisekseen sukupuolitaudit, kertoisin miehelle, että olen todella huolissani ja että itseni ja vauvan takia olisi tärkeää tietää totuus, että voisi käydä testeissä ja saisi mahdollisen hoidon, mikäli sellaisen on saanut. Ja senkin tiedän, että kuminkin kanssa on mahdollista esim. käsien tms kontaktin välityksellä saada sukupuolitautikin, joten kumin käytöllä ei merkitystä, varsinkin kun haluaisin olla täysin absoluuttisen varma, ettei vauvalla ja itselläni ole mitään vaaraa.. Eli sanoisin suoraan, että henki lähtee mieheltä, jos tauti joskus myöh. ilmaantuu ja paras ois puhua totta nyt. (ehkä vähän kova ilmaus).

Ja jos soittaisin sille työkaverille, niin tekisin sen mahd.pian, sillä mieshän ennättää tekstata sille, että antaa alibin tms.. Ja jos soittaisin työkaverille, niin en kysyisi sitä ihan suoranaisesti, että oliko mies siellä tms.. vaan keksisin epäsuoran kysymyksen tai jotain. Riippuu tietty miten tuttu se työkaveri itselleni olisi. Miehet valitettavasti ovat hyvinkin lojaaleja toisilleen ja alibin saa helposti.

Jos mies on ollut jossain muualla kuin tällä työkaverillaan, niin eiköhän ole jo ajat sitten varmistanut alibinsa. Ap vois soittaa sille työkaverille että tiedätkö missä mies on, kun ei ole vieläkään tullut kotiin eikä kuulu mitään ja on jo kaikki paikat soittanu läpi. :whistle:

mies onsanonut että oli sillä työkaverillaan..mutta välttelee kaikkia mun tiukkoja kysymyksiä :kieh: ja oon kysyny ihan suoraan et oliko jollain naisella niin sano et ei ollu, ja sen verran miestäni tunnen et sanois kyllä ihan suoraan jos on ollut jossain hunningolla. et se siitä, toisin sanoen..sanoin kyllä et tää oli vika juttu, et lähtee yksin ilman mua, koska mä kans "viihdyn" kuppiloissa vaikkakin nyt en voikaan juoda. ja sanoin et jos tulee semmonen kerta viä et meinaat ottaa ja lähtee yks kaks niin sit otan ronskimmat aseet esiin :D
pankki kortti pois ja kaljat lavuaarusta alas :kieh:

vau. Ja läpi meni miehes selitys. Uskomatonta! Muttei kuitenkaan viitsinyt vastata puhelimeen kun oli nai.. eikun työkaverin luona? Outuo käytöstä! Noh, ehkä tällä valheella minkä miehes päästi suustaan yksi perhe säästyy puolen vuoden riidoilta. Tseppiä jatkossa. Toivottavasti vauvalla kaikki hyvin siellä mahassa!

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Kannan oman korteni kekoon ja kerron lyhyesti oman tarinan. Ja kaikille tiedoksi, että minä olin se pettävä osapuoli (siis nainen)

Täällä lukee aina näitä vastaavia juttuja, "ettei meidän reino petä, ei ole tilaisuutta, eikä haluakaan" Mistä te oikeasti tiedätte mitä se miehenne haluaa?? Miettikääpä oikeasti asiaa. Ihminen on katala eläin.
Mä itse petin ex miestäni melkein kolmen vuoden ajan säännöllisen epäsäännöllisesti, saman miehen kanssa. Tilaisuuksiahan kyllä tuli. Milloin nähtiin oman kauppareissuni yhteydessä, milloin mennessäni baariin. Mikäs sen kätevämpää kuin lähteä vähän aiemmin baarista taksilla toisen miehen luo ja sitten "säädylliseen" aikaan kotiin... Kyllä niitä tilaisuuksia oli ja tuli, eikä oma silloinen mies tiennyt asiasta mitään. Kolmen vuoden aikana sattui ja tapahtui kaikenlaista, eikä miehelläni siis mitää tietoa mun touhuistani. Yritin välillä oikeasti unohtaakin sen mun salarakkaani, mutta sitten hän aina otti uudelleen yhteyttä ja se oli menoa se.

Lopulta päätin tehdä asialle lopun ja kerroin rehellisesti ex miehelleni mitä olen hänen selän takanaan touhunnut ja ryhdyin etsimään itselleni uutta asuntoa. Nykyään asutaan entisen salarakkauteni kanssa yhdessä.

Sen vain kerron, että älkää naiset olko liian sinisilmäisiä miehiänne kohtaan. Tiedän erään tuttava miehen, joka on kolmen lapsen isä ja kulissit on täydellisesti pystyssä, mutta kaupungilla varmaan 2/3 ihmisistä tietää mitä hän touhuaa vaimonsa selän takana.

Niin, no minä nyt satun tuntemaan oman mieheni ja tiedän että se ei ole ihminen joka pettää. Ja sillä ei oikeesti niitä tilaisuuksiakaan oikein ole.
Olen mäkin kokenut exän kohdalla pettämistä. Se ukko petti mua ja sitten mä sitä, että kyllä mä tiedän miten se homma toimii.
Mutta nykyiselle pettäminen ei ole vaihtoehto. Ollaan kyllä puhuttu nämä asiat selviks ja luottamus on molemminpuolinen.

Enkä todellakaan ole mikään sinisilmäinen. Mä vaan tiedän, että se ei mua petä. Vaikka se voi joillekin teille olla mahdoton ajatus.
Se ei ehdi pettään kauppareissulla, ei ajele taksilla yhtään mihinkään naissseurassa ilman että mä tiedän, töissäkään se ei voi pettää. Omia menojakaan sillä ei juurikaan ole. Jos se käy baarissa ilman mua, se on siellä mun työkavereiden kanssa.

Mut herranjestas, sehän on nytkin lätkämatsissa. Vai onko sittenkään? Perskule, sehän taitaakin olla panemassa jotain muuta akkaa, kun matsikin loppu jo ainakin 5 minuuttia sitten!
Tai sitten ei ole. Se ei vaan ole sellainen ihminen joka kykenee siihen. Niitäkin onneksi vielä on tässä maailmassa jäljellä.

Noinhan KAIKKI naiset ajattelee ja sanoo, ja sit hups, mies jäi kiinni pettämisestä! Niin minäkin, ei mun ex ollut "pettäjä tyyppiä", ei ollut omia menoja, ei käynyt edes baarissa, sano kymmeniä kertoja päiväs että rakastaa mua, sanoin sille monet kerrat, kun puhuttiin pettämisestä, etten hyväksy sitä yhtään, mies vakuutti joka kerta, ettei mun tarvi olla huolissaan, kun rakastaa vaan mua ym. mut oli vaan chatista bongannut monia naisia, ja pettänyt, enkä tiennyt YHTÄÄN, tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta!

Että tosi lapsellista sanoa, "ei mun mies ainakaan.." KUN OIKEASTI EI VOI TIETÄÄ!!!!

Yhteistyössä