miehelle peppuseksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Okei eli mulla on yks asia joka mietityttää...
Oon ollu jo jonkun aikaa mun mieheni kanssa ja alusta asti seksi elämä on ollu hyvää,ei mitenkään maailmaa järisyttävää mutta hyvää. Me tykätään vähän erillaisesta seksistä ja oon ottanut sen kompromissina että en saa "seinien läpi seksiä" (eli seksiä jossa ollaan hiukan rajujakin koska se on niin kiihkeää että nussiessa vois mennä vaikka seinien läpi huomaamattaan).
Oon tosi kokeilun haluinen melkein kaikkeen. Sitten kävikin niin että mies halusi mun työntävän sormet sen peppuun, ok ei siinä mitään huomasin että se tykkää siitä ja itsekin oli varmaan aluksi aika ihmeissään. Seuraavaksi haluttiinki jo dildo sinne. Ok se pisti mut jo hieman miettimään teenkö mä nyt jotain vain koska mies haluaa...nyt on aikaa mennyt jo hiukan eteenpäin ja lantio dildo olisi seuraavaksi vuorossa. nyt mulla alkaa jo olemaan tosi oudot fiilikset tästä jutusta. mä kyllä rakastan sitä ja hyväksyn sen ja sen fetissit sellasina ku ne on, en haluis loukata sitä koska asia "päivän valossa" on vähän arka luontonen...joten miten mun pitäs tähä asiaan suhtautua? tarviiko mun alkaa vieraitten naisten sijasta pelkäämään vieraita miehiä? enkö mä voi saada molempia: elämäni rakkautta ja sellaista seksiä ku itse haluan?

enkö mä voi saada molempia: elämäni rakkautta ja sellaista seksiä ku itse haluan?

Joskus kaikki voi olla esim. alussa ihan OK ja molemmat voi olla että tykkää ihan samoista asioista. Elämän rakkaus ja seksi on samassa paketissa. Sitten aika kuluu ja kasvu voi tapahtua eri suuntiin. Toinen ei enää pidäkään jostain mitä toinen haluaisi. Tai seksi hiipuu kokonaan. Silloin joutuu miettimään, minkä verran seksille antaa painoarvoa. Jos se on tärkeää, mahdollisuuksia on kolme. Elät "puutteessa" (ei saa lainkaan, ei saa tarpeeksi tai ei saa sitä mitä haluaa), tai sitten käy vieraissa tai sitten ottaa eron. Kolmas vaihtoehto on aika kova juttu, jos puoliso muuten on tosi mukava ja lapsetkin jo hankittu.

Viimeksi muokattu:
Jos nyt ei joku vieläkään tiedä, niin miehillä se G-piste on siellä anuksessa. Eli miehet saavat tyydytystä siitä että sinne työnnetään jotain samoin kuin naiset vaginapenetraatiosta. Monet miehet eivät vain uskalla sanoa sitä, koska saavat kohdata juuri tuollaisen asenteen mikä alkuperäisellä kirjoittajalla on, eli että onko mies homo?! Herätkää jo vihdoin, tietämättömät!

eihän se nyt mene niin että sun pitäis alkaa pelkäämään toisia miehiä tai ees naisia.jos miehesi olisi homo, hän ei olisi kanssasi. vaan jonkun miehen. itse pidän dildosta niin pillun kuin pepunkin puolella ja mieheni myös pitää itsellään dildosta, eikä tämä tee hänestä homoa. ei hän haluaisi, että kukaan mies laittaa hänelle dildoa peppuun, vaan juuri minä (ja aikaisemmissa suhteissa siis joku muu nainen) mutta yhteistä on että me olemme kaikki olleet naisia

enkö mä voi saada molempia: elämäni rakkautta ja sellaista seksiä ku itse haluan?

No voi hyvänen aika!

Jos sinäkin haluat mieleistäsi seksiä, sen kuin pyydät mieheltäsi, kuten tämäkin on pyytänyt sinulta.
Jos ei siltikään onnistu, voit miettiä haluatko sen takia vaihtaa miestä.

Ja toiseksi: peppuseksistä pitäminen ei tee miehestä homoa. Miehestä se tuntuu ihan samalla tavalla hyvältä kuin naisistakin. Jotka muuta väittävät, ovat ahdasmielisiä.

Viimeksi muokattu:
Haha, eiko ketaan muuta mukamas ihmetyta tama!

Kylla mina oliisn jo aivan friikahtanut jos miespyytaiis minua nussimana itseaan takaapain strap-on didolla! Mnua nauratti aaneen ksoka voin kuvitella miten yllattava tilanne ap.lle oli, ei osannut odottaa mita siita "pikkusrmen antamisesta" lahtikin liikkelle. Voin myos kuvitella mielessani suloisen naisen hammentyneena nussimassa takaapain hurmoksessaan voihkivaa miesta, haah!

Mielestani ap.n taytyy kuulostella itseaan, hanesta voi tuntua etta joutui nurkkaan, koska halusi toteuttaa miehensa toiveita ja ne vaan lisaantyvat kokoajan. Mieti onko asia niin vaivaannuttava sinulle etta haluaisit puhua siita miehellesi, ala tuomitse, mutta ihan vain etta se ei ole ihan sinun juttusi, jos voisitte jatkaa ihan vain nain. Han varmasti ymmartaa.

Oon ollu jo jonkun aikaa mun mieheni kanssa ja alusta asti seksi elämä on ollu hyvää,ei mitenkään maailmaa järisyttävää mutta hyvää. Me tykätään vähän erillaisesta seksistä ja oon ottanut sen kompromissina että en saa "seinien läpi seksiä" (eli seksiä jossa ollaan hiukan rajujakin koska se on niin kiihkeää että nussiessa vois mennä vaikka seinien läpi huomaamattaan).
Oon tosi kokeilun haluinen melkein kaikkeen. Sitten kävikin niin että mies halusi mun työntävän sormet sen peppuun, ok ei siinä mitään huomasin että se tykkää siitä ja itsekin oli varmaan aluksi aika ihmeissään. Seuraavaksi haluttiinki jo dildo sinne. Ok se pisti mut jo hieman miettimään teenkö mä nyt jotain vain koska mies haluaa...nyt on aikaa mennyt jo hiukan eteenpäin ja lantio dildo olisi seuraavaksi vuorossa. nyt mulla alkaa jo olemaan tosi oudot fiilikset tästä jutusta. mä kyllä rakastan sitä ja hyväksyn sen ja sen fetissit sellasina ku ne on, en haluis loukata sitä koska asia "päivän valossa" on vähän arka luontonen...joten miten mun pitäs tähä asiaan suhtautua? tarviiko mun alkaa vieraitten naisten sijasta pelkäämään vieraita miehiä? enkö mä voi saada molempia: elämäni rakkautta ja sellaista seksiä ku itse haluan?

Mun vanhempi mimmi haluu katsella pientä peppani ja työntää niitä sen dildoja sisääni. Olen oppinut tykkäämään siitä vaikka tuntuukin joskus rajulta.

Viimeksi muokattu:

selitys voi olla moni-mutkainen tai yksinkertainen hormooni vajaus testoteoriinissa
jos käyttäytyminen muuttunut "pehmeämmäksi" naisellisemmaksi
selvitys valmis huom muutos voi tapahtua kenelle tahansa muutamissa vuorokausissa
kuten korjautuminen harvoin liian harvoin lääkäritkään älykkäitä havaitsemaan
ja hakemaan korjausta
ensi arvoisen tärkeää aloittaa liikunta aineen vaidon
edistämiseksi esim sähly joukkuepelinä herättää testoteoriinin tuotannon
miehessä
hätä tapuksessa ja ensiapuna myös mieto testoteoriini hormooni
annostus viikon aikana 2kertaa
(pitempi aikaisena ei koska oma tuotanto sekoittuu tasapaina elimistössä
ensisijaisen tärkeää -aiheuttaa hermohäiriöitä väkivaltaisuutta järkkyneenä
vähä älyisyyttä-ei pysty ajattelemaan suuttumatta raivostumatta)
antiikin aikaan kun ei ollut hormooni valmisteita testoteoriinin hätä saantiin
kävi varman voimakkaasti miehisen hiki tai kusi
eli pienillä milli mooleilla mennään
onko urosHärkä vaiko miehiin vetoa tunteva tyttö

Viimeksi muokattu:
Mun vanhempi mimmi haluu katsella pientä peppani ja työntää niitä sen dildoja sisääni. Olen oppinut tykkäämään siitä vaikka tuntuukin joskus rajulta.

Eukko on vanhepi ja tykkää naisista, ihastu minuun nuoreen kundiinja oltiin sängysä.Sitten halus sellaisella lantiolla sidottavalladildolla naida ninua. Halus että olen sen nainen ja nai mun peppua oikein kunnolla, halus alistaa kunnolla. Onko muilla naisilla halua alistaa nuorta poiikaa??

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain;10483470:
eihän se nyt mene niin että sun pitäis alkaa pelkäämään toisia miehiä tai ees naisia.jos miehesi olisi homo, hän ei olisi kanssasi. vaan jonkun miehen. itse pidän dildosta niin pillun kuin pepunkin puolella ja mieheni myös pitää itsellään dildosta, eikä tämä tee hänestä homoa. ei hän haluaisi, että kukaan mies laittaa hänelle dildoa peppuun, vaan juuri minä (ja aikaisemmissa suhteissa siis joku muu nainen) mutta yhteistä on että me olemme kaikki olleet naisia

Olen ollut miehenikanssa melkein 30v naimisissa ja ei ole antanut minulle eikä itselleen vaikka olen yrittänyt sormea työntää. Töissä ihastuin nuoreen mieheen ja oltiin sänkyssä, työnsi molenpiin kyselemättä. Anto ninun kokeilla, oli pienet pakarat ja tiukka pyllynreikä. Kyllä sen pyllyyn mahtu yllättävän iso dildo kun puoliväkisin työnsi, sillä rupes seisoo kun hieroin kiveksiä ja isoo munaa takaa samaan aikaan. Oli se ihana näky katsella kiihottunutta poikaa. Ilmeisesti tykkäs kun tulee käymään heti kun mulle sopii ja minullehan sopi aika usein kun tilaisuus tuli.

• Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Miehet ruinaa peppuseksii? No just siks et ne luulee et naisesta tuntuu yhtä hyvältä ku niistä! Minun mies on aivan up kun työnnän sormet sen peppuun. Ja vinkki : ohkaset hanskat käteen niin ei kynnet raavi eikä sormet likaannu. :9

• Tykkää
Eukko on vanhepi ja tykkää naisista, ihastu minuun nuoreen kundiinja oltiin sängysä.Sitten halus sellaisella lantiolla sidottavalladildolla naida ninua. Halus että olen sen nainen ja nai mun peppua oikein kunnolla, halus alistaa kunnolla. Onko muilla naisilla halua alistaa nuorta poiikaa??

Olen ollut lespo 30v ja sitten ihastuin nuoreen kolliin. Oli outo saada aitoa joka paikkaan, onneksi sain naida dildoilla kunnolla peppuun. On tosi hyvänäköinen kun pyllistää kunnolla, taidan vaihtaa nuoriin poikiin kun on kerta halukkaita pyllyleikkeihin. Mieluimmin nuori poika kun ikäiseni lepakko.

Viimeksi muokattu:
No voi hyvänen aika!

Jos sinäkin haluat mieleistäsi seksiä, sen kuin pyydät mieheltäsi, kuten tämäkin on pyytänyt sinulta.
Jos ei siltikään onnistu, voit miettiä haluatko sen takia vaihtaa miestä.

Ja toiseksi: peppuseksistä pitäminen ei tee miehestä homoa. Miehestä se tuntuu ihan samalla tavalla hyvältä kuin naisistakin. Jotka muuta väittävät, ovat ahdasmielisiä.

Olen tutustunut nuooreen mieheen(poikaan), tykkää antaa peppuun. Tykkää itsekkin kun kokeisee sormilla. Antaa työntää mun eri kokoisia dildoja pieneen pyllyynsä. Mun vanha mies ei tee eikä kykene, on kiva nauttia seksistä vapautuneesti ilman rajoja vanhoilla päivillä kunnolla.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Olen ollut miehenikanssa melkein 30v naimisissa ja ei ole antanut minulle eikä itselleen vaikka olen yrittänyt sormea työntää. Töissä ihastuin nuoreen mieheen ja oltiin sänkyssä, työnsi molenpiin kyselemättä. Anto ninun kokeilla, oli pienet pakarat ja tiukka pyllynreikä. Kyllä sen pyllyyn mahtu yllättävän iso dildo kun puoliväkisin työnsi, sillä rupes seisoo kun hieroin kiveksiä ja isoo munaa takaa samaan aikaan. Oli se ihana näky katsella kiihottunutta poikaa. Ilmeisesti tykkäs kun tulee käymään heti kun mulle sopii ja minullehan sopi aika usein kun tilaisuus tuli.

Hyvä tuuri sulla, itse en ole kokeillut kun mieheni anaalia kun sammu. Haluisin kokeilla nuorempaa nättiä poikaa miltä tuntus takapuolessa ja sais kokeilla sen joka paikkaa. Taitaa jäädä haaveksi, pitää käyttää dildoa ja unelmoida kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Hyvä tuuri sulla, itse en ole kokeillut kun mieheni anaalia kun sammu. Haluisin kokeilla nuorempaa nättiä poikaa miltä tuntus takapuolessa ja sais kokeilla sen joka paikkaa. Taitaa jäädä haaveksi, pitää käyttää dildoa ja unelmoida kunnolla.

Ei tarvii kun ostaa kaljaa kaupasta ja juottaa poikaa niin saa kokeilla pyllyä ja dildoja pyllyyn. Itsekkin tykkään anaalin varsinkin nuori työntää kunnolla seisovan kalunsa kokonaan että tuntuu kurkussa asti.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Haluaisin kokeilla antaa rakkaalleni eturauhashierontaa pepun kautta kun hän saa orgasmin. Pikkasen olen saannut peppua kokeilla sormella, ei hänellä ole mitään sitä vastaan, mutta on olemassa muita fysiologisia ongelmia jotka pikkasen estää peppuleikkejä. Mutta ei ole ihan hellitetty suunnitelmaa.

Hän haluaisi panna mua peppuun, mutta se sattuu pikkasen. En kait osaa rentoutua. mitähän pitäisi tehdä että moinen onnistuisi??

• Tykkää
Haluaisin kokeilla antaa rakkaalleni eturauhashierontaa pepun kautta kun hän saa orgasmin. Pikkasen olen saannut peppua kokeilla sormella, ei hänellä ole mitään sitä vastaan, mutta on olemassa muita fysiologisia ongelmia jotka pikkasen estää peppuleikkejä. Mutta ei ole ihan hellitetty suunnitelmaa.

Hän haluaisi panna mua peppuun, mutta se sattuu pikkasen. En kait osaa rentoutua. mitähän pitäisi tehdä että moinen onnistuisi??

Laita vaikka flooraa tai kasvisöljyä, kylläluistaa ja mahtuu tosi iso kalu sisään olen kokeillut. Ja kun rasvaa miehen pyllyn kunnolla sinne mahtuu isoin dildoni kokonaan syvälle vaikka vähän valittaakin kun annan kunnolla kyytiä että varmasti tietää saanensa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää

Suurin haittatekijä on rikki menevät peräpukamat.

Helpoiten se onnistuu heti ulostamisen jälkeen.
Ainakin pukamavoiteiden laitto onnistuu silloin parhaiten.

Viimeksi muokattu:
Ostin lomareissuna ison dildon, löysin nuoren miehen joka tykkäsi kun työnsin sormia persreikään. Rasvasin sen pyllyn kunnolla ja työnsin ison dildoni sen takapuoleen vaikka valittikin, sillä seiso kuitenkin ja runkkasin samaan aikaan takaa kun nain sitä kunnolla perseeseen. Kyllä se laukes lakanoille kun annoin sille kunnolla. Itse en ole vielä kokeillut takapuoleen, pojalle useinkin.

Kyllä ainakin täältä löytyy nuori mies joka haluaisi saada jotain peppuunsa naiselta..

Entuudestaan olen vain saanut sormen, jonka saaminen perille oli jo vaiva, mutta lisää haluttaa kokoajan enemmän ja enemmän. Vielä kun löytyisi nainen joka laittaisi hiukan väkisin..

Toinenkin pepun hiplaamisesta pitävä mies ilmoittautuu.

Nykyisen naiseni kanssa jotenkin hävettää tuo touhu. Olen kohtuu ujo muuten ja vaikka haluaisinkin että naiseni panisi lannedildolla niin etukäteen ahdistaa kohdata moisen alistamisen jälkeen. Sormea on tullut minulle ja tyttö tykkää itse kun leikin hänen pepullaan.

Meitä oli kolme akaa ja nuorempi mies juhlimassa, jutut meni tuhmiksi ja kaivettiin dildot laukusta ja mitattiin kenen dildo on lähinpänä miehen kyrpää. 19cm voitti ja halus työntää sen miehen peppuun, sitte kokeiltiin omiamme eikä pannut pahakseen vaikka naitiin dildoilla vuoron perään. Muut lähti ja jäin miehen kanssa kaksin, otin lannedildon ja nain kunnolla sitä anaaliin kun ei hanttiinkaa laittanut. Kiva kokemus naisten jälkeen hyvännäköistä karvaista pyllyä panna kunnolla, tuntu sen iso hyvälle muutenkin joka paikkaan työnnettynä.

Olin pesutuvassa ja nuorempi mies joi kaljaa siellä, laitoin uudet keltaset pesuhansaskat käteen ja annan pyllylle jos ei lähde. Kundi sano että sopii ja avas housut, taputtelin aikani ja työnsin sormen pyllyyn. Tykkäs kun hieroin kunnolla ja sillä rupes seisoo. Vein kotiini ja otin uudet hanskat ja kokeilin kunnolla kun kiihottu, Mulla oli sormet sen pepussa ja hieroin munaa että lensi pitkin lattiiaa. Ei ollut naisen kanssa mutta sai kunnolla ensimmäisen kerran kunnolla kun ei ollut miehen eikä naisen kanssa. Tykkää kun työmmän sormeni tai nykyään dildon hitaasti sen sisään, tykkää naida joskus minuakin pyllyyn vaikka sillä on vähän turhan iso sinne.

se ei ole oikeastaan mikään harvinainen juttu että mies haluaa joskus naisensa strap onilla varustettuna. monia miehiä kiehtoo roolin vaihto peti puuhissa vaikka puoletkaan ei sitä ulos myönnä... jos se on sinusta ok niin anna mennä.. mutta ota myös asia miehesi kanssa puheeksi että haluat myös omia juttujasi....

Viimeksi muokattu: