Mieheltähän tätä tietty pitäis kysyä eikä teiltä mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sori jorina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo, en mä ainakaan uskaltaisi tuollaista myrkkyä laittaa aroille limakalvoilleni. Sitäpaitsi siitä tulee kauhea sotku, sitä vaahtoa kuohuu ulos asti (eipä tunnu kovin viehkeältä ajatukselta) eikä se oikeasti ehkäisyteholtaan riitäkään ainoaksi ehkäisymenetelmäksi, vaan vaatii aina jonkun toisen ehkäisymenetelmän rinnalleen (mainonnassa annettiin harhaanjohtavaa tietoa). En ole juuri keltään kuullut kyseisestä aineesta minkäänlaisia positiivisia kokemuksia.

Meilläkin mennään kondomeilla, silloin kun mies niitä suostuu käyttämään. Menköön sterilisaatioon, jos ei oikeasti lapsia halua ja haluaa paljaalla vedellä. Mä en itseäni rupea myrkyttämään sen takia että joku muu ei tahdo lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Kyllä mun mies tietää faktat ja tietää mikä on ovulaatio ja tietää, että tuossa touhussa on omat riskinsä.

Hormonaalista ehkäisyä en halua käyttää ja mies ymmärtää sen. Kierukkaakaan en tahdo. Kumi on ainut vaihtoehto. Muut toimenpiteet on liia radikaaleja, sellaisiin en ryhdy.

Mitään nappeja en nappaile sen takia, että mies tekee noin.

Sä meinaat olla loppu-avioliiton sitten miehen armoilla?

Mieshän tässä on "pulassa" jos vahinko sattuu. Kun ei halua lisää lapsia. Mulla on vähän vastaava tilanne, enkä pistäisi lainkaan pahakseni jos sattuisin tulemaan raskaaksi. En mä kenenkään armoilla ole.

En käsitä, että miten olen miehen armoilla? Ei se minua närästä, jos tulen raskaaksi.

Kuinkas paljon sinulla on hedelmällisiä vuosia jäljellä? Kuinka monta lasta on tulossa hedelmälliset vuodet/2?

Mä ainakin aion hankkia sterilisaation sit kun itsestäni tuntuu, että lapsiluku on täynnä. Siihen asti kelpaa epävarmempi ehkäisy, koska tällä hetkellä elämääni ei kaada, vaikka lapset tulisikin vähän eri aikaan kuin olisin täysin optimaaliseksi suunnitellut. Koska haluan lapsia saada kuitenkin.

Mut pelkästään siksi, että mies ei halua enää lapsia, en kyllä noin isoon operaatioon mene, menköön itse jos on sitä mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja zzz:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Kyllä mun mies tietää faktat ja tietää mikä on ovulaatio ja tietää, että tuossa touhussa on omat riskinsä.

Hormonaalista ehkäisyä en halua käyttää ja mies ymmärtää sen. Kierukkaakaan en tahdo. Kumi on ainut vaihtoehto. Muut toimenpiteet on liia radikaaleja, sellaisiin en ryhdy.

Mitään nappeja en nappaile sen takia, että mies tekee noin.

Sä meinaat olla loppu-avioliiton sitten miehen armoilla?

Mieshän tässä on "pulassa" jos vahinko sattuu. Kun ei halua lisää lapsia. Mulla on vähän vastaava tilanne, enkä pistäisi lainkaan pahakseni jos sattuisin tulemaan raskaaksi. En mä kenenkään armoilla ole.

En käsitä, että miten olen miehen armoilla? Ei se minua närästä, jos tulen raskaaksi.

Tuota juuri tarkoitin.

Yhteistyössä