W
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tääkin meni läpi.
Minä autan, eli "wiltsu" on jo rekattu,mutta täällä kirjoittava wiltsu ei ole sitä rekannut ja hänen oli pakko rekata uusi nikki. Tässä tapauksessa wiltsujohanna, täällä. Jos näet jonkun kirjoittavan rekkautuneena eli rekisteröityneenä,sitä ei kukaan enään voi käyttää, mutta wiltsu-nikkiä voi käyttää rekkautumattomana kuka tahansa,,näytämpä kohta
Alkuperäinen kirjoittaja apuva tännekin;11620967:Olen seurannut ja kommentoinut ko. naishenkilön viesteihin iät ja ajat.
Mutta totta puhuen minäkin tipahdin kelkasta. Luulin, että joku uusi elli ihastui tämän palstan antiin ja rekkautui.
Ihmettelin miten kaksi elliä voi olla niin samanlaisia. Olisihan se mukava, jos näin kävisi.
Joku elli alkaisi elää minun habituksen elämää. Jäisi sitten enemmän aikaa töille ja muillekin asioille.
En puutu ihmisten elämäntapoihin. Outoja nuo iltapäivälehtien jutut. Olisin aamulla ostanut lehden, jos lööppi ei olisi ollut niin luotaantyöntävä. Ja nettilehdestä luin, että naiset pettävä siinä missä miehetkin.
Onneksi en ole ollut miesten kanssa missään tekemissä vuosikymmeniin.
Eli ei elämässäni tapahdu yhtään mitään mistä kannattaisi tällä palstalla vaihtaa mielipiteitä.
En ole mieltänyt sinua, Alepatätsykkä, seesteiseksi enkä ehjäksi.Niinpä. Tuo wiltsujohanna kadehtii sinua. Haluaisi olla yhtä seesteinen ja ehjä.
En ole mieltänyt sinua, Alepatätsykkä, seesteiseksi enkä ehjäksi.
Moni asia lähtee siitä, että tunnustaa ja myöntää itsellensä omat virheet. Alepatäti on siinä onnistunut! Pidän hänestä, loisto mimmi!
Miksiköhän tääkin ketju kääntyi taas aloitteesta pois? Yksi ihminen imaisee koko ketjun sisällön ja tekee sen omakseen, kuten aina ennenkin.