M
mitä teen enään
Vieras
Onko kukaan vastaavassa tilanteessa kuin minä, eli mua on jo pitemmän aikaan ärsyttänyt se kun mies juo joka vkl joko kumpanaki päivänä tai sit pe tai la pelkästään. Meillä on perheessä yksi lapsi ja olen kieltänyt miestä aina kun on suunnitellut lähteä ostamaan viikonlopun kunniaksi viiniä tai olutta tai sitten leijona pullon, mies on nytten kuukauden juonut joka vkl ja itse en juo kuin kuukaudessa 1-2 lasillista viiniä ja itselläni ei ole hinku juua edes, voin olla ottamatta ihan hyvin lasillistakaan viiniä, se ei ole minulle ongelma. Mutta joka kerta kun miehen on pakko ostaa jotain alkoholipitoista niin joudun mainittemaan hänelle siitä että en tykkää tuosta että se juo joka v***n vkl, että eikö se ymmärrä että meillä on pieni lapsi yms. Mutta mun sanat ei ota mieheen mihinkään, varmaan menee suoraan toisesta korvasta ulos kun toisesta menee sisään. Mä en hyväksy sitä että meidän perheessä lapsen nähden otetaan. miehen on pakko saada aina pienehkö känni päälle että voi rentoutua. Ja olen sanonu sille että en jaksa enään kohta tätä hommaa. Mitä hemmettiä voin oikeen tehä ku mun sanalla ei ole mitään virkaa mieheen ja sen juomiseen! en halua että lapsi joutuu näkemään alkoholin juontia joka vkl vaikka hän on vasta 1v 7kk ikäinen, mutta kuitenkin.