F
ff
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja ff:mä ymmärrän ap:ta. meilläkin jos nukkumaan meno menee myöhään, niin lapsi saattaa kiukuta ja valvoa (ja huutaa välillä suoraa huutoa) monta tuntia. mä en tajua, että miksi äidin pitäisi olla kiitollinen kaikesta avusta eikä saisi ajatella yhtään itseään. Ok, on kiva jos isä hoitaa lasta, mutta eikö voisi ajatella lastakin ja laittaa se lapsi ajoissa nukkumaan. MUN MIELESTÄ ainakin on kivempi nukuttaa hymyilevää lasta 10 min kuin huutavaa lasta 3 tuntia..
Minun mielestä on mukavampaa olla nukuttamatta minkään ikäistä lasta, hymyilevää tai ei. Enkä voi oikeasti ymmärtää miten jonkin (4v) lapsen elämä voi mennä niin sekaisin että äitinkin on ihan sekaisin. Meilläkin on ollut tosi säännölliset nukkumaanmenoajat aina mutta ei se tunnin tai vaikka kahden heilahdus sinne tänne vaikuta mitenkään kun kaikin puolin muuten on kaikki ok.
no meillä on 1v lapsi, joka tosiaan vielä vaatii "nukuttamista". eli nostan sen pinnikseen (ei osaa itse kivetä), luen pari satua ja silitän kunnes nukahtaa. sä vissiin jättäisit sen sit lattialle, kun se osaa kyllä kävellä, mutta ei nousta itse sänkyyn. no, kaipa se siihen joskus nukahtaisi.