Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja ärtynyt äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja ärtynyt äiti:
mä en todellakaan ole täällä kotona hermona. mua HARMITTAA et aamu menee vaikeeks kun se muutenkin tulee oudokseltaan sitä olemaan. mies ei voi viedä lasta huomena hoitoon kun ei ole autoa kun se on kaverin tallissa kun se remontti on kesken.
tämä ei kaada mun maailmaa, mä kestän tän ja selvitään ehkä ihan jopa hengissä, mutta kunhan halusin tänne harmistustani purkaa etten nimenomaan täällä kotona kärttyilis muille.
täällä nää mm.timpan kommentit sai mut hermostumaan, mutta se ei tarkoita et mä täällä kotona takoisin nyrkkiä pöytään..............!!!
niiin, mutta täällä vain sanotiin oma mielipide, ja ehkä muitten mielestä ärtymyksesi on vähän turhaa.
ja muut ovat toki oikeutettuja mielipiteisiinsä.
on se turhaa tai ei, niin silti mua harmittaa.
mutta etkö pystyisi ajattelemaan että miehesi ei varmasti tehnyt näin ilkeyttään? ja miehet ei muutenkaan ajattele samalla tavalla kun naiset =) (en nyt tarkota yleistää) mutta silti. ehkä hän vain iski kaksi kärpästä yhdellä iskulla, näin kauniisti sanottununa, lapsella oli mielenkiintoista katteltavaa, ja mies saa samalla autoa laittettua? ja yleensä noitten autojen kanssa se aika menee kun siiivillä että ajattelee että teen tuon viellä ja sit..... ja siinä meni se parituntia
no ei TIETENKÄÄN tehnyt ilkeyttään!! en kai mä sellasta menny väittään?

harmittaa vaan kun sanoin, et pistä ipana sitten kahdeksaks sänkyyn et saa tarpeeks unta ja mies LUPAS.
no, sama se, mä alan nyt kans nukkumaan

öitä.