Miehen entiset petikumppanit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mmmmmarjo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mmmmmarjo

Vieras
Tuli sitten eilen ilmi että miehelläni on ollut seksikumppaneita ja yhdenillan juttuja "enemmän kuin ruutuvihkoon mahtuu",kuulemma noin 80-100-ei muista tarkkaan..En tiädä halusiko loukata minua kertomalla vai mikä oli?

Asia tuli ilmi,kun k o s i minua eilen 12.12.12.Sano että kyllähän hän p****a saa,mutta mun kanssa vois naimisiinkin asti mennä.Vuosi ollaan seurusteltu.
Voin sanoa,et vituttaa nyt.Menneisyys on menneisyyttä,ja mullakin ollut kumppaneita
kyllä noin 20,joista 3 vakavaa suhdetta,tähän ikään(34)asti.

Mutta toi miehen määrä on musta h u r j a.Mitä se kertoo jätkästä ihmisenä?
Että naiset on kertakäyttökamaa?Miten hitossa m ä sit eroan niistä muista?Kyllä mä ymmärrän,että seksiä tarttee,mut..öö..hakea sitä aina eri suunnalta?Ois ees vakipano kyseessä =)
Joita voi kohdella miten vaan?Jotkut on kuulemma olleet tosissaan,ja jääneet häntä kaipaamaan.

Kuulostaa idiootilta mieheltä. Ei panemistensa takia, vaan juttujensa perusteella. Aikamoista itsetunnon kohotusta, kun on oikein "jääty kaipaamaan" ja "kyllähän hän panna saa" :D Joo, niin minuakin on jääty kaipaamaan ja kelvannut olisin ties kenelle julkimoillekin, mutta ei ole aviomiehelle ollut tarvetta sitä korostaa ;)

Mä en huolestuis petikumppaneiden määräsrä, vaan tavasta kosia. Todella typerästi sanottu. Vaikka olisikin ollut paljon kumppaneita, ei tarkoita välttämättä, että pitäisi ihmisiä "kertakäyttötavarana".

• Tykkää
Reactions: moekoe
Niin romanttista, että melkein itkettää :D "Kyllä p----ua saa, mutta sun kanssa vois mennä naimisiin asti".

Anteeksi nyt vaan, mutta mitä h***vettiä sä teet tuollaisen miehen kanssa? Kuulostaa niin nololta ettei tosikaan.

Ei mua niinkään hetkauta oman miehen petikumppaneiden määrä menneisyydessä (joita myönsi olleen muuten useita satoja kun joskus asiasta kysyin jotain toista aihetta sivuten..), mutta jos olis rehennellyt tollasella, ja etenkin samalla kun kosii niin olisin sanonut että "kiitos ei kiitos"...

se partnereide määrä tapauskohtaista.Mua ei haittaisi,jos omalla ukolla ois ollut aikoinaan se sata.Ompahan kokeillut..0-pari kumppania se vasta kamalaa olisi.

Lähinnä mua kaivaa just toi kaipaamaan jääty ja kyllähän sitä aina p****a saa-lausahdukset.
Ja se et saa "ruutuvihon täyteen".
Hittoako äijä rupeaa menneisyyttä kaivamaan.Tuntuu toisen loukkaamiselta tahattomalta/tahalliselta moiset sananvalinnat.

no ei oo paha,jos mies sanoo 80 niin liioittelee 10-20,jos nainen sanoo 20 niin unohtaa parit,joten aika tasoissa ootte,itelläni miehenä joku 150 naista ja eukolla 1...siinä on eroa.

Yhteistyössä